تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

عملیات اچ ۳ نیروی هوایی ارتش متهورانه ترین عملیات هوایى تاریخ ارتش های جهان

در سال ۱۳۵۹ منابع اطلاعاتی ارتش ایران دریافتند که عراق بخش مهمى از بمب افکن هاى خود را براى در امان ماندن از حملات هوایى ایران به پایگاه الولیده؛ در غربى ترین نقطه این کشور منتقل کرده است.

لذا این جابجایى باعث شده که نیروى هوایى ارتش جمهوری اسلامی ایران قادر به حمله و بمباران بمب افکن هاى عراقى نباشد؛ اما سرهنگ ایزدستا و سرلشکر هوشیار طرحى را براى حمله به پایگاه الولیده آماده و به سرلشکر فکورى ارائه کردند که نتیجه آن پیچیده ترین حمله هوایى تاریخ ایران شکل گرفت.

طى این عملیات پیچیده ۸ فروند فانتوم و ۲ فروند بوئینگ سوخت رسان به پرواز درآمدند؛ مرحله اول سوختگیرى در آسمان ارومیه اتفاق افتاد و سپس در سکوت و در ارتفاعات پایین در نوار مرزى عراق و ترکیه حرکت کردند؛ چندین بار هم در رادارهاى ترکیه و عراق ظاهر شدند، اما طرفین فکر میکردند که هواپیماهاى کشور متقابل در حال گشت زنى هستند.

بعد از رسیدن به سوریه مرحله دوم سوخت رسانى انجام و سپس فانتوم ها به سرعت خود را به پایگاه الولیده رساندند و همزمان چند فروند اف۵ پایگاه تبریز نیز طى یک عملیات ایذایى، حواس عراقى ها را از پایگاه الولیده پرت کردند، و در این اثناء فانتوم ها در حالى شروع به بمباران جنگنده هاى عراقى کردند که حتى عراقى هاى حاضر در پایگاه که فکرش را هم نمیکردند که دست ایرانى ها به این پایگاه برسد لذا براى جنگنده هاى ایرانى دست تکان مى دادند؛ پس از انجام بمباران، هر ۸ فروند فانتوم ایرانى همانند مسیر رفت به کشور بازگشتند و در جریان آن خسارات زیادی را به دشمن بعثی وارد کردند که عبارتند از:

انهدام ۶ فروند هواپیما آنتونوف ۱۲، ۲ فروند بمب‌افکن توپولف ۱۶، ۵ فروند سوخو ۱۷، ۷ فروند میگ ۲۱، ۱۰ فروند میگ ۲۳، ۳ فروند داسو میراژ اف ۱ و ۷ فروند بالگرد و نیز کشته شدن ۳ خلبان عراقى و یک افسر آلمانى بود.

تأکید بولتون بر تداوم حمایت‌ها از ائتلاف سعودی برای مقابله با ایران

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در حمایت از گزارش اخیر وزیر خارجه آمریکا به کنگره این کشور درباره جنگ یمن گفت: حمایت‌های واشنگتن از ائتلاف سعودی به مقابله آمریکا با ایران در منطقه کمک می‌‎کند.

به رغم انتقادهای بین‌المللی درباره حمایت‌های غربی‌ها از ائتلاف متجاوز عربستان سعودی و امارات متحده عربی و کشته شدن غیرنظامیان یمنی، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا حمایت از این ائتلاف را اولویت‌ امنیت ملی ایالات متحده خوانده است

ادامه مطلب ...

تأکید بولتون بر تداوم حمایت‌ها از ائتلاف سعودی برای مقابله با ایران

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در حمایت از گزارش اخیر وزیر خارجه آمریکا به کنگره این کشور درباره جنگ یمن گفت: حمایت‌های واشنگتن از ائتلاف سعودی به مقابله آمریکا با ایران در منطقه کمک می‌‎کند.

به رغم انتقادهای بین‌المللی درباره حمایت‌های غربی‌ها از ائتلاف متجاوز عربستان سعودی و امارات متحده عربی و کشته شدن غیرنظامیان یمنی، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا حمایت از این ائتلاف را اولویت‌ امنیت ملی ایالات متحده خوانده است

ادامه مطلب ...

سقوط چهار مرکز امنیتی در ولایت بلخ افغانستان به دست طالبان

مقامات ارتش افغانستان از سقوط چهار مرکز امنیتی در ولایت بلخ به‌دست طالبان خبر دادند.

این مقامات افغانی اعلام کردند که چهار مرکز امنیتی مورد نظر در شهر «چمتال» واقع در ولایت بلخ به دست طالبان سقوط کرده و عناصر طالبان بر آن مسلط شده اند.

محمدحنیف رضایی؛ سخنگوی لشکر ۲۰۹ شاهین در این خصوص اعلام کرد که نیروهای پلیس  چهار مرکز امنیتی را در شهر مذکور بدون درگیری به گروه طالبان واگذار و به سمت مرکز این شهر عقب‎نشینی کرده ‎اند.

با این حال فرمانده امنیت ولایت بلخ، سقوط مراکز نظامی نیروهای امنیتی افغانستان و هرگونه درگیری در این شهر را رد می‎کند.

ملاحظه: از مدتی قبل، با شکست گروه های تروریستی در عراق و سوریه، آمریکا اقدام به انتقال بخشی از آنها به مناطقی در افغانستان کرده و با حمایت های محور شرارت (آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی) موازنه قدرت را در افغانستان به نفع گروه های تکفیری تغییر داده تا توجیهی برای حفظ نیروهای اشغالگر آمریکا و ناتو در مرزهای شرقی ایران دست و پا کند.

حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان (و سپس عراق) از زمان ۱۱ سپتامبر با پوشش مبارزه با تروریسم! خود به یکی از مسائل امنیتی برای کشورهای منطقه بویژه نظام اسلامی ایران تبدیل شده و اخیرا نیز بر تعداد و تنوع گروه های تروریستی فعال در افغانستان افزوده شده و آمریکا قصد دارد تا از آن در برابر کشورهایی از جمله ایران، روسیه، چین، پاکستان و هند بعنوان یک ابزار سیاسی_امنیتی بهره برداری نماید.

مطلوب نشان دادن بخشی از هیات حاکمه آمریکا و گره زدن منافع ملی به برنده شدن دمکرات ها

یک نکته قابل اتکاء در ارزیابی های راهبردی، قضاوت درباره آمریکا، و دوست و شریک یا معتدل و منعطف انگاشتن بخشی از هیئت حاکمه آن است.

مطالبی که بعضا درباره انتخابات کنگره و امید به بازگشت دموکرات‌ها با پرچمداری اوباما و کری منتشر می‌شود، این شائبه را ایجاد می‌کند که هنوز هم وسوسه خناسان در سطوح عالی مدیریتی کشور ادامه دارد.

ملاحظه: سوابق موجود و تجربیات چهل ساله نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که دمکرات ها و جمهوری خواهان در آمریکا دولبه یک قیچی برای قطع ریشه های انقلاب و خیزش اسلامی هستند و این دروغ بزرگی است که کسانی بگویند دولت اوباما، میانه‌روهای قائل به معامله بودند و ترامپ، زیر میز زد یا تهدید را روی میز گذاشت. 

ادامه مطلب ...

برداشته شدن حمایت ناطق نوری از عباس آخوندی؛ وزیر مسکن و شهرسازی

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادعا کرده که علی اکبر ناطق نوری در پیغامی به رئیس جمهور گفته: دیگر از عباس آخوندی با عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت نخواهد کرد و این خبر به نمایندگان مجلس هم رسیده است.

براین اساس، ناطق نوری گفته که رئیس جمهور هر تصمیمی که می خواهد درخصوص وزیر راه و شهرسازی اتخاذ کند!

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس گفت: عملکرد آقای آخوندی به صورتی است که دیگر جای دفاعی باقی نمی‌ماند؛ مردم امروز بسیار از وضعیت مسکن گلایه دارند و وزارتخانه تحت امر وزیر هیچ اقدامی در این راستا انجام نمی‌دهد.

ملاحظه: پس از انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری دولت یازدهم، خیلی ها علی اکبر ناطق نوری را یکی از گزینه های حضور در کابینه روحانی تلقی می کردند، اما وی ترجیح داد وارد کارهای اجرایی کابینه نشود و از دور به عنوان یکی از اشخاص دارای نفوذ در چینش کابینه نقش ایفا کند.  ادامه مطلب ...

جذاب وعبرت آموزبودن گفتگوی چالشی پایان اجلاس سه‌جانبه تهران برسرتروریستها


در دقایق پایانی اجلاس فوق، در حالی که  اردوغان؛ رئیس جمهور ترکیه اصرار داشت تا موضوع آتش بس با تروریست های جبهه النصره را در بیانیه نهایی بگنجاند، با موضع قاطع روسیه و ایران روبرو و ناچار به تسلیم گردید.

ترکیه که با مواضع جانبدارانه از تروریست ها در اجلاس تهران شرکت کرده بود، سعی داشت تا به نحوی از عملیات ارتش سوریه برای آزادسازی ادلب، جلوگیری و درخواست آتش‌بس با تروریست ها در سوریه را در بیانیه نهایی بگنجاند، اما با مخالفت محکم پوتین و همراهی روحانی، در نهایت ناگزیر شد تا زیر بیانیه‌ای را امضا کند که در آن، نه فقط آتش‌بس آورده نشد؛ بلکه به پیشنهاد ایران، خلع سلاح جبهه النصره و سایر تروریست‌ها (یعنی همان رفقای قدیمی آقای اردوغان) هم به آن افزوده شد.

بخشی از گفتگوی سه رئیس جمهور به صورت زنده از شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران و نیز شبکه‌های خبری ترکیه و روسیه و احتمالا سایر کشورهای جهان پخش شد و طی آن درخواست‌های بی‌ثمر اردوغان از روحانی و پوتین را همه مشاهده کردند؛ انشاالله بزودی نتیجه میدانی عملیات آزادسازی ادلب و نابودی تروریست‌ها را هم همه خواهند دید و شنید.  ادامه مطلب ...

حمله موشکی به نشست سرکرده‌های گروهک حزب دمکرات کردستان ایران در شمال عراق


در روز جاری (۹۷/۶/۱۷) پایگاه موشکی سپاه پاسداران در شمال غرب پس از رصد دقیق تحرکات گروهگ حدکا (حزب دمکرات کردستان ایران)، با شلیک پنح موشک زمین به زمین فجر۵ هدایت‌شونده یا فاتح۱۱۰ نشست شورای مرکزی گروهک تروریستی حدکا را در شمال عراق هدف قرار داد.

مصطفی مولودی

                          مصطفی مولودی؛ سرکرده گروهک

ملاحظه: حمله موشکی پس از رصد دقیق نشست سرکردگان ضدانقلاب توسط واحدهای اطلاعات برون‌مرزی ایران صورت گرفته و در جریان آن تلفات زیادی به گروهک مذکور وارد شده و از جمله مصطفی مولودی و خالد عزیزی؛ رهبر و جانشین حدکا زخمی شده‌اند.

این گروهک ابتدا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده که نمی‌داند، حمله هوایی بوده یا موشکی، اما تایید کرده‌ که ۹ تن از اعضای این گروهک به هلاکت رسیده و ۳۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند. 

این حمله در این بازه زمانی با توجه به تشدید فشارهای خارجی علیه ایران، بسیار مهم و قابل تامل است و نشان می دهد که تمامی نقاط مهم و کلیدی دشمن در تیررس موشک ها و حملات احتمالی ایران است و درصورت لزوم، آنها را آماج حمله قرار خواهد داد.  ادامه مطلب ...

اجرای کمین موفق حزب الله در مسیر تعدادی از کماندوهای صهیونیستی


در سال ۱۹۹۷ روز پنجم سپتامبر (مقارن با ۷۶/۶/۱۴) در شبی تاریک، کماندوهای دریایی واحد شیطیت ارتش متجاوز صهیونیستی از طریق دریا به لبنان حمله کردند اما برخلاف برنامه ریزیِ طولانی مدت و ماه‌ها رصد پهپادهای جاسوسی دشمن، با اجرای کمین از سوی حزب الله، کماندوهای صهیونیستی نه تنها به هدف عملیات دست نیافتند، بلکه بجز یک نفرشان، بقیه کشته و زخمی شدند.

حزب الله توانسته بود امواج پهپادهای جاسوسی را هک کرده ‌و بفهمد که دشمن قصد دارد در منطقه عباسیه عملیات کند؛ لذا در نقاط مختلف کمین کرد.  ادامه مطلب ...

تیر خلاص به طراحی پیچیده محور شرارت برای غرب آسیا؛ با پاکسازی ادلب و نابودی تروریست ها

تیر خلاص به طراحی پیچیده محور شرارت برای غرب آسیا؛ با پاکسازی ادلب و نابودی تروریست ها

در حالی جبهه مقاومت خود را برای نابودی آخرین بقایای اشرار و تروریست‌های مورد حمایت نظامی، اقتصادی، سیاسی و… ائتلاف ورشکسته غربی_عبری_عربی متشکل از حدود ۶۰ کشور جهان آماده می‌کند که این ائتلاف به رغم ایجاد و تجهیز داعش در کنار ده‌ها گروه‌ تروریستی به اصطلاح معارض، دچار شکست فاحش شده است.  ادامه مطلب ...

صرف نظر کردن ایران از انتقال ۳۰۰ میلیون یورو از وجوه خود در آلمان به کشور



ایران و آلمان

اخیرا مطبوعات آلمانی اعلام کردند: ایران از تصمیم خود برای انتقال ۳۰۰ میلیون یورو از وجوه نزد بانک مشترک ایران و اروپا در آلمان صرف نظر کرده است.

به گزارش آسوشیتد پرس، تاکنون خبرگزاری آلمان، روزنامه “زود دویچه تسایتونگ”، ” ان د ار” و “و د ار” خبر داده‌اند که ایران به سازمان تنظیم مقررات مالی آلمان ” بافین” اعلام کرده که از تصمیم خود برای انتقال بخشی از وجوه حساب خود در بانک ایران و اروپا که در هامبورگ مستقر می باشد، صرف نظر کرده است.

 آمریکا در ماه‌های اخیر و به دنبال انتشار خبر تصمیم ایران برای انتقال این وجوه فشار زیادی به مقامات و بانک مرکزی آلمان آورده بود تا مانع از انتقال وجوه شوند. آمریکا بهانه مخالفت خود با این انتقال وجوه را نگرانی‌های تروریستی و پولشویی عنوان کرده بود. 

ادامه مطلب ...

فضای مجازی و فرصت های بی نظیر آن برای معرفی مطلوب دین اسلام در اقصی نقاط عالم

اخیرا یکی از وعاظ شهیر تهرانی (استاد پناهیان) مطالب ارزشمندی در مورد جایگاه، اهمیت و امکان بهره برداری مفید از فضای مجازی عنوان نموده که به اختصار می آید:

در بعضی از کشورها چندین هزار نفر در قالب ارتش‌های سایبری، حقوق می‌گیرند و موبایل در دست‌شان هست و مأموریت دارند که مثلاً یک‌دفعه‌ فلان هشتگ یا موضوع را داغ کنند.

دنیای عجیبی است؛ هرچه امکان گناه بیشتر می‌شود، امکان ثواب هم بیشتر می‌شود؛ هیچ‌وقت امکان خدمت به دین و امام زمان(عج) این‌قدر برای همه ارزان و مؤثر نبوده است.  ادامه مطلب ...

ملت ایران از اخم آمریکا نهراسید و آنرا به شکست و عقب‌نشینی کشاند


 

              مراسم مشترک دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش

حضرت آیت الله خامنه ای؛ فرمانده معظم کل قوا در تاریخ ۹۷/۶/۱۸ در شانزدهمین مراسم مشترک دانش آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه های افسری آجا، لباس ارتش را لباسی مبارک و افتخارآفرین نامیدند و با اشاره به سیاست های شرارت بار استکبار برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه، تأکید کردند: جمهوری اسلامی و ملت ایران با ایستادگی در مقابل آمریکا ثابت کرده است اگر ملتی از اخم و تشر زورگویان نترسد و به توانایی های خود اعتماد و اتکا کند، ابرقدرت ها را به عقب نشینی و شکست می کشاند.

در ابتدای این مراسم که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در نوشهر برگزار شد، معظم له حضور هزاران جوان رشید و مؤمن در دانشگاه های ارتش را موجب امیدواری بیشتر هر انسان خردمند به آینده ایران خواندند و افزودند: بار سنگین آینده‌ی روشن میهن عزیزمان بر دوش جوانان است و جوانان غیور ارتشی، یکی از بخش های مهم و حساس این مسئولیت را بر عهده دارند.

ایشان ملت ایران را پرچمدار آزادگی و عدالت در جهان برشمردند و افزودند: نیروهای مسلح از چنین ملتی و چنین کشوری دفاع می کنند که باید این افتخار بزرگ را با همه وجود و با انگیزه های عمیق دینی و ملی ادامه دهند.  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از کدام زاویه با پوتین و اردوغان صحبت کردند؟

این نشریه آمریکایی با تحلیل دقیق تدابیر مقام معظم رهبری، برای هر بخش از آن، کلیدواژه ای انتخاب کرده که عینا (بدون اظهارنظر) به آن اشاره می شود:

– پیدا کردن نقطه اشتراک
آیت الله خامنه ای رهبر ایران روز جمعه از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه «مهار کردن آمریکا» را خواستار شد و تحریم های آمریکا را نقطه مشترک ایران و روسیه و ترکیه برای تقویت همکاری برضد ایالات متحده دانست. 
ادامه مطلب ...

برگشت خوردن رانت ۷۰۰۰ میلیارد تومانی حسین مرعشی، با وجود حمایت جهانگیری از وی

با دستور قوه قضائیه، روند اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون دلاری (بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومان) به یکی از اعضای مرکزیت حزب کارگزاران که با رانت دولت در حال انجام بود، متوقف گردید.

دولت به بهانه احداث ۷۵۰ هکتار گلخانه هیدروپونیک، قرار بود مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون دلار به «شرکت عمران کرمان » با عاملیت حسین مرعشی تخصیص دهد.

از ابتدای طرح این موضوع، یکی از دستگاه های نظارتی دولتی نسبت به این مسئله مشکوک و دستور توقف این واگذاری را صادر می کند اما با دخالت مستقیم آقای جهانگیری، وی شخصا دستور توقف را بلااثر کرد و مراحل واگذاری این رقم با همکاری مرتضی شهیدزاده (عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی) ادامه پیدا می کند.  ادامه مطلب ...

شعله‌های اختلاف بین ایران و عراق در جنگ رسانه‌‌ای و فضای مجازی

این روزها در آستانه ماه محرم و نزدیک شدن به راهپیمایی بزرگ اربعین، افکار عمومی دو کشور ایران و عراق آماج حملات گسترده رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی است که مردم دو کشور را به دشمنی، کینه‌توزی و نفرت پراکنی علیه مردم کشور مقابل فرا می‌خوانند.

در مدل طراحی شده توسط دشمنان انقلاب اسلامی ایران محور شرارت (آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی) قرار است مردم عراق را هوسران و شکارچی دختران و زنان ایرانی معرفی نمایند تا تخم نفرت و دشمنی و عرب ستیزی را در پناه غیرت ایرانی بپراکنند و هم‌زمان در عراق مردم ایران را عجم‌های متجاوز‌ی معرفی می‌کنند که سرزمین عراق را بخشی از سرزمین ایران تلقی و در پناه مبارزه با داعش، قصد تصرف عراق را دارند.  ادامه مطلب ...

برآورد کاهش جدّی زائرین اربعین_۹۷ ناشی از افت ارزش پول ملی

از ماهها قبل، کاهش شدید ارزش پول ملی به روشنی تأثیر خود را بر روی سفر زائران ایرانی به عتبات مقدسه در عراق گذاشته و بر این مبنا پیش بینی می شود میزان زائران اربعین_۹۷ نسبت به سال های قبل بشدت کاهش یابد.

زائران ایرانی که تا پیش از این به وفور در شهرهای مذهبی عراق مشاهده می شدند، هم اکنون به سختی می توان اثری از آنها یافت.

از بعد از نوروز امسال، روند کاهش شدید جمعیت زائران ایرانی در عراق تشدید شده و همچنان در حال کاهش بیشتر است.

قبلا در جای جای خیابان های منتهی به حرم های اهل بیت(ع) و معابر و خیابان ها، ایرانی ها بیش از هر زائر دیگری دیده می شدند، اما در ماه های اخیر چه در حرم ها و یا خیابان ها ایرانی ها انگشت شمار شده اند.  ادامه مطلب ...

اعتراف رئیس دولت به برنامه ریزی برای گرانی های اخیر


در حالی که پیش از این دولت نوسانات وحشتناک نرخ ارز طی چند ماه اخیر را متأثر از عملیات روانی آمریکا و اعلام خروج از برجام و یا مربوط به ناآرامی های سال گذشته عنوان کرده و رسماً از تریبون رسانه ملی به مردم وعده می داد که مطلقا اجازه بالا رفتن نرخ ارز را نخواهد داد!، جلسه اخیر پرسش از رئیس‌جمهور در مجلس، حقایق دیگری که حاکی از خلاف گویی دولت بود را آشکار نمود.

آقای روحانی در مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سؤال نمایندگان به صورت رسمی و علنی به برنامه ریزی شده بودن افزایش نرخ ارز اعتراف نمود و گفت: «ما برای اداره کشور باید بر روی نرخ ارز با برنامه پیش می‌رفتیم… اگر همین حالا به رئیس بانک مرکزی دستور بدهم که مثل پارسال عمل کند، قیمت ارز ظرف دو هفته به نرخ شهریور سال گذشته باز می‌گردد.»  ادامه مطلب ...

اعلام شروع عملیات آزادسازی ادلب از سوی ارتش سوریه از ساعاتی قبل


در روز جاری (۹۷/۶/۱۲) ارتش سوریه با اعلام آغاز عملیات آزادسازی استان ادلب، شهر راهبردی جسر الشغور در شمال غربی این استان را بشدت مورد حمله راکتی و موشکی قرار داد.

طی روزهای گذشته  نیروهای محور مقاومت با آرایش سنگین نظامی در نقاط مختلف هم مرز با استان ادلب در مواضع خود مستقر شده و آماده حمله به تروریست‌ها شده اند.

در یک گزارش میدانی، خودرو‌های زرهی، سلاح‌های سنگین و تانک‌های ارتش سوریه در حال حرکت به سمت مواضعی در مناطق روستایی جنوب استان ادلب مشاهده شده اند.

  ادامه مطلب ...

استعفای ترامپ دربرابر مشکلات فزآینده آمریکا؛ پیش بینی تونی شوراتس نویسنده کتاب هنرمعامله

تونی شوراتس؛ نویسنده در سایه کتاب «هنر معامله» پیش‌بینی کرد که رئیس‌جمهور آمریکا در نهایت استعفاء خواهد کرد.

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، تونی شوارتس سایه‌نویس و یا نویسنده در سایه کتاب خاطرات ترامپ، در صفحه توئیترش نوشت: این حلقه با سرعت شدیدی در حال تنگتر شدن است.

ترامپ قبل از اینکه رابرت مولر (بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا) و کنگره وی را به استعفاء وادار کنند، خود استعفاء داده و اعلام پیروزی خواهد کرد.  ادامه مطلب ...