تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

یک طعم جدید از لوبیای ژله ای به بازار آمد

گوگل اندروید ۴.۲ را با معرفی اسمارتفون ال جی نکسوس ۴ معرفی کرد. حتما بسیار هیجان زده هستید تا بدانید که این نسخه جدید با چه امکانات و مزایای جدیدی عرضه می شود.

 

  یک طعم جدید از لوبیای ژله ای به بازار آمد

در قسمت عکسبرداری امکان جدیدی به نام Photo Sphere منتظر شماست که به کاربر اجازه عکسبرداری ۳۶۰ درجه را می دهد. این امکان تا حدودی شبیه سرویس مایکروسافت به نام Photo Synth می باشد. دیدین عکس های گرفته شده بر روی دستگاه امکان پذیر خواهد بود و شما قادرید تا آنها را بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و یا مستقیما بر روی گوگل مپ ارسال نمایید تا همه از سراسر دنیا آن را ببینند.

 

کیبورد اندروید بروزرسانی شده است و از Gesture Typing پشتیبانی خواهد کرد و چیزی شبیه کیبورد Swype گوگل خواهد بود. نرم افزار موجود به صورت اتوماتیک فاصله بین کلمات را اضافه خواهد نمود و قابلیت تبدیل خودکار صدای شما به متن نیز وجود دارد. این امکان مادامی که شما به اینترنت هم دسترسی ندارید وجود خواهد داشت.

  یک طعم جدید از لوبیای ژله ای به بازار آمد

مولتی یوزر یا پشتیبانی از چندین حساب کاربری به این نسخه اضافه گردیده است و هر فردی می تواند حساب کاربری مخصوص به خود را داشته و کاغذ دیواری، بازی و اپلیکیشن های فردی را داشته باشند. به علت پشتیبانی از مولتی تسکینگ برای تغییر کاربر نیز نیازی به خروج و ورود نبوده و به راحتی بین حسابها می توان سوییچ نمود. این امکان فقط در تبلت ها وجود خواهد داشت.

اشتراک صفحه نمایش بر روی صفحه های بزرگتر امکان جدید دیگری می باشد که در اندروید ۴.۲ در نظر گرفته شده است. این امکان قابلیت اشتراک تصویر را به صورت وایرلس بر روی تلوزیونی که در همان شبکه وای فای می باشد را تسهیل می کند. تماشای یوتیوب، فیلم های و تصاویر بر روی تلوزیون های HD از دیگر مزایای آن خواهد بود.

قایق تفریحی استیو جابز اجازه حرکت گرفت

اختلافات مالی که باعث ضبط شدن قایق تفریحی مرحوم استیو جابز در بندر آمستردام شده بود مرتفع گردیده و اکنون این قایق اجازه دارد تا بندر را ترک نماید. آنچه که به گوش می رسد این است که یک بدهی ۳ میلیون یورویی یعنی مبلغی در حدود ۳.۹ میلیون دلار به طراح آن Philippe Starck وجود دارد. به هر حال در روز ۲ شنبه این مشکل با پرداخت یک ضمانت بانکی مرتفع گردید و این قایق تفریحی دوباره اجاره حرکت را دریافت نموده است. البته در حال حاضر این قایق سفر خود را شروع نکرده و به گفته کاپیتان هنوز منتظر وضعیت پایدار آب و هوا می باشند تا سفر خود را به سمت کالیفرنیا آغاز نماید، مکانی که هنوز بستگان استیو جابز در آنجا سکونت دارند.

 

                   قایق تفریحی استیو جابز اجازه حرکت گرفت

در گزارش جدیدی که اکنون توسط Le Monde’s منتشر گردیده، اعلام شده که فقط ۷.۹ میلیون دلار یعنی مبلغی در حدود ۶ درصد از ۱۳۲ میلیون دلاری که ارزش این قایق تفریحی می باشد به Philippe Starck پرداخت شده بود در صورتی که مبلغی در حدود ۱۱.۹ میلیون دلار می بایست به وی پرداخت می گردیده است.

در این قایق تفریحی ۲۶۰ فوتی (۸۰ متری) تعداد ۷ عدد iMac نصب شده است.

آمریکا در ایران به دنبال چیست؟!

وقتی مقام معظم رهبری از مقابله با نفوذ آمریکا خبر می‏‌دهند و آمریکا را متهم به نفوذ در ایران می‌‏کنند، چه حجتی دارند؟ برای پاسخ به این سؤال لازم است به خود غربی‏ها و آمریکایی‏ها مراجعه کنیم...

 

پرچم آمریکا واسرائیل
.......
 
ادامه مطلب ...

اقدام پدافند هوایی ارتش سوریه













به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری از اقدام پدافند هوایی ارتش سوریه در هدف قرار دادن یک جنگنده رژیم صهیونیستی خبر داد.
این جنگنده حریم هوایی شهر القنیطره را نقض کرده بود.
یگان موشکی رژیم صهیونیستی شب گذشته قنیطره را مورد هدف قرار داده بود.

برخی از همکاران من در ارتش اسرائیل مانع حمله نتانیاهو به ایران شدند


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز، ایهود باراک، وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم قصد داشت به تأسیسات هسته ای ایران در سالهای 2010 و 2011 حمله کند؛ اما برخی از همکاران وی در ارتش رژیم صهیونیستی مانع او شدند.

وی ادامه داد: همکاران من در آن زمان شامل ژنرال اشکنازی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل و در ادامه موشه یعلون و ژنرال یوال اشتاینیتز، مانع از تلاش نتانیاهو برای حمله به ایران شدند.
نظریه: همکاران وی به زنده ماندن و تداوم وجود رژیم صهیونیستی علاقمند بودند و درک کرده بودند هر گونه اقدام باعث نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد لذا از این نابودی رژیم صهیونیستی جلوگیری کردند.

یک تیم 100 نفره برروی ساعت هوشمند اپل، iWatch کار می‌کنند

 پروژه کامپیوتر پوشیدنی اپل که هفته گذشته شایعات و شواهد مربوط به آن به بیرون درز کرد، احتمالا اهمیت ویژه‌ای برای اپل دارد. بنا به گزارش بلومبرگ بخش بزرگی از منابع این شرکت شامل یک تیم 100 نفره به پروژه ساعت هوشمند اپل اختصاص داده شده است. 

    یک تیم 100 نفره برروی ساعت هوشمند اپل، iWatch کار می‌کنند

تیم 100 نفره ساعت هوشمند iWatch به رهبری دو مهندس برجسته اپل به نام‌های جیمز فاستر و آچیم پانتفوردر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اعضاء این تیم شامل مدیران، تیم مارکتینگ و مهندسان نرم افزار و سخت افزاری است که پیش‌تر برروی آیفون و آیپد کار کرده‌اند.

از آنجایی که اپل یک تیم بزرگ را به این پروژه اختصاص داده انتظار می‌رود به زودی شاهد محصول نهایی و اولین نسخه از iWatch باشیم. محصولی که احتمالا مجهز به سیستم‌عامل iOS بوده و از امکانات مشابه تلفن هوشمند برخوردار خواهد بود.

پیش از این شایعه شده بود که iWatch مجهز به صفحه شیشه‌ای منحنی شکل از نوع ویلوگلس است.


اولین کارت حافظه 200 گیگابایتی دنیا عرضه شد

شرکت SanDisk کارت حافظه‌ی 200 گیگابایتی‌اش را روانه‌ی بازار کرد.

دقیقا سه ماه پیش، درست چند روزی پس از اینکه سامسونگ از غیرممکن بودن ارتقای حافظه‌ی گوشی S6 خود خبر داده بود، شرکت امریکایی SanDisk از اولین کارت حافظه‌ی 200 گیگابایتی دنیا رونمایی کرد. شرکت SanDisk از احتمال عرضه‌ی این کارت‌ حافظه‌ی MicroSD در اواسط سال 2015 میلادی خبر داده بود، و این شرکت به قول‌اش عمل کرده است.
شایعات خبر از این موضوع داده بودند که شرکت SanDisk می‌خواهد این کارت حافظه‌ی 200 گیگابایتی را با قیمت 399 دلار عرضه کند، اما این کارت حافظه دیروز با قیمت 240 دلار وارد بازار شد. البته 240 دلار هم قیمت بالایی برای این کارت MicroSD است، اما از 399 دلار خیلی بهتر و عاقلانه‌تر است.

 

 

 ......

  ادامه مطلب ...

ادعای نتانیاهو ابله


 نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد یک افسر ایرانی عملیات شلیک موشک ها از سوریه به طرف اسرائیل را برنامه ریزی کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفت: کشورهای حامی ایران باید توجه داشته باشند که افسر ایرانی عملیات شلیک موشک ها از سوریه به طرف اسرائیل را برنامه ریزی کرده است.

دانش هسته‌ای ایران را به هیچ‌وجه نمی‌توان از این کشور گرفت


تسایت: دانش هسته‌ای ایران را به هیچ‌وجه نمی‌توان از این کشور گرفت

یک روزنامه آلمانی نوشت در گزارشی در مورد توافق هسته‌ای، تأکید کرد که هیچ توافقی وجود ندارد که بتواند دانش هسته‌ای ایران را از بین ببرد.

خبرگزاری فارس: تسایت: دانش هسته‌ای ایران را به هیچ‌وجه نمی‌توان از این کشور گرفت





                                                           به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آلمانی «تسایت» در گزارشی به قلم «تئو زومر» سردبیر اسبق این روزنامه با عنوان «یا توافق وین یا هیچ توافقی» نوشت که توافق هسته‌ای با ایران در صورت مخالفت جمهوری‌خواهان شکست خواهد خود در صورتی که (اجرای) توافق می‌تواند به نزدیک شدن ایران به عنوان کشوری با فرهنگ قدیمی به غرب منتهی شود.

......

  ادامه مطلب ...

واشینگتن از توافق تهران و آژانس راضی است

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، «جان کربی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست مطبوعاتی خود با اشاره به تعهدات قانونی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره محرمانه نگهداشتن اطلاعات کشورهای عضو، تاکید کرد.



   واشنگتن آژانس را مجبور نمی کند تعهدات قانونی خود را نقض کند.این در حالی است که نمایندگان کنگره بارها از دولت آمریکا خواستند که آژانس را تحت فشار قرار دهد تا اطلاعات توافق میان آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران را در اختیار کنگره بگذارد.
  جان کربی ضمن تاکید بر کارآمد بودن نظام بازرسی های تعیین شده در برجام گفت: واشنگتن به ساز و کار توافق شده بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره بازرسی از برنامه هسته ای ایران کاملا اطمینان دارد.
وی با اشاره به ادعای خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره توافق بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: واشنگتن پیش از این ادعا هم از ساز و کار توافق شده آگاه بوده و از آن راضی بوده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همچنین در پاسخ به پرسشی درباره بازگشایی سفارت انگلیس در تهران و احتمال بازگشایی سفارت واشنگتن گفت: ایران و آمریکا روابط دیپلماتیک ندارند که درباره بازگشایی سفارت ها گفتگو کنند.
کربی مدعی شد: آژانس بین المللی انرژی اتمی می تواند به هر مکانی از جمله مکان های نظامی در داخل ایران دسترسی داشته باشد.

نیروهای حزب الله، عاشق رهبر انقلاب اسلامی + عکس

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سایت واشنگتن پست امروز عکسی از رهبر انقلاب منتشر کرد که نشان می داد، نیروی های حزب الله بغداد بسیار عاشق رهبر معظم کشورمان هستند.

نیروهای حزب الله، عاشق رهبر انقلاب اسلامی + عکس


مقام آمریکایی: سامانه‌ «اس ۳۰۰» می‌تواند جنگنده‌های آمریکا و اسرائیل را سرنگون کند


خبرگزاری فارس: مقام آمریکایی: سامانه‌ «اس ۳۰۰» می‌تواند جنگنده‌های آمریکا و اسرائیل را سرنگون کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از مقامات نظامی آمریکا که به سامانه‌های تسلیحاتی روسیه آشنا است به شبکه «فاکس‌نیوز» در توصیف قابلیت سامانه دفاع هوایی «اس 300» روسیه گفت: «این یک سامانه تسلیحاتی بسیار توانمند است که قادر است جنگنده‌های آمریکا و اسرائیل را سرنگون کند».این مقام نظامی آمریکا در حالی درباره قابلیت سامانه‌های اس 300 اظهارنظر کرد که «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی درباره تحویل این سامانه‌های روسی به ایران گفت: «گرچه فروش اس-300 به ایران، ذیل مفاد قطعنامه‌های تحریمی شورای امنیت سازمان ملل نیست ولی با فروش هرگونه سامانه موشکی به ایران، شدیداً مخالفیم.»وی درباره دلیل «مخالفت شدید» آمریکا در اینباره گفت: «این یک سامانه دفاعی است ولی به هرحال توان نظامی ایران را به صورت چشمگیری ارتقاء می‌دهد.»وی افزود: «ممکن است این موشک زمین به هوا در دستان هر کسی قرار بگیرد پس ما حق داریم نگران باشیم.»

نگاهی بر «آمریکا» در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی


آمریکا از دیدگاه رهبر انقلاب


به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب «آمریکا» در نگاه رهبر معظّم انقلاب اسلامی بر گرفته از نوشته‌ها، پیام‌ها و سخنرانی‌های معظّمٌ‌له و مواضع ایشان در قبال سیاست‌ها، توطئه‌ها و عملکرد دولت‌مردان امریکاست.

عناوین اصلی این کتاب در هشت فصل شامل «جامعه آمریکا»، «آمریکا و استکبار»، «آمریکا و حقوق بشر»، «آمریکا و تروریسم»، «آمریکا و سایر ملت‌ها»، «آمریکا و جهان استکبار»، «آمریکا و ایران» و «آینده امریکا» تدوین شده است.

  در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم: 

با رژیم آمریکا مواجهیم، نه ملت امریکا 

«ما با رژیم امریکا مواجهیم، نه امریکا؛ رژیم امریکا با ملت ایران مواجه است، نه فقط با دولت ایران؛ از ملت ناراحت و خشمگین است. ... ما با ملت امریکا کاری نداریم، دشمنی هم نداریم، مثل بقیه ملت‌هایند. البته در این سال‌های طولانی رژیم امریکا با تبلیغات پیگیر، آن ملت را شستشوی مغزی زیادی داده است. خیلی از افراد ملت امریکا نمی‌دانند که در ایران چه خبر است و اصلاً قضیه‌ ایران چیست. چیزهای شنیده‌اند: ارتجاع و اصولگرایی و ضدیت با حقوق بشر! اینها را دولت‌ها و تبلیغاتچی‌هایشان به آنان گفته‌اند، مردم هم باور کرده‌اند؛ والّا دشمنی‌ای با آنها نداریم. ما با هیچ ملتی دشمنی نداریم. ملت امریکا هم مثل بقیه‌ ملت‌های دیگر، خوبی‌هایی دارد، بدی‌هایی دارد؛ مربوط به خودشان است... ».

در جایی دیگر از این کتاب به توهّم امریکا نسبت به صاحب‌اختیاری دنیا از منظر معظّمٌ‌‎له با همین عنوان پرداخته شده است؛ رژیم امریکا خیال می‌کند که صاحب اختیار دنیاست و سرپرستی دنیا متعلق به اوست! اصلاً اینها ملت‌ها را به حساب نمی‌آورند؛ ملت خودشان را به حساب نمی‎آورند؛ اگر تحلیل‌کننده‌ای درست تحلیل کند، معلوم خواهد شد که اینها برای نفوس بشری اصلاً ارزش قائل نیستند.

امروز در دنیا... در دمکرات‌ترین کشورهای جهان، یعنی کشورهای که با همین دمکراسی غربی اداره می‌شوند- مثل کشور امریکا- نقش و حضور مردم در اداره و هدایت کشور، به قدر ایران نیست.


جوراب های هوشمندی که به کمک دیابتی ها می آیند

جدیدا توسط دانشمندان یک موسسه علم و تکنولوژی در آلمان جورابی ساخته شده که در آن سنسورهایی به کار گرفته شده تا پای بیماران دیابتی را از معرض زخم شدگی حفظ کند. زخم پای دیابتی ها به علت فشار بیشتر بر برخی نواحی پا صورت می گیرد که این حسگر ها مرز فشار را مشخص کرده و به بیمار هشدار می دهند.

hhc2187

 

این جوراب هوشمند که در مرحله آزمایش قرار دارد جورابی دو لایه از کتان  جاذب رطوبت و فیلم سیلیکونی ساخته شده است. دو طرف فیلم حدود 40 الکترود نصب است و ماژول الکتریکی که در انتهای جوراب وصل است با هم به کمک پای دیابتی ها می آیند.

زمانی که فشار به ناحیه‌ای از پا اعمال می‌شود، فیلم سیلیکونی موجود در آن‌ ناحیه جوراب، فشرده و نازکتر می‌شود و بنابراین، ناحیه سطحی آن افزایش می‌یابد؛ این موضوع به نوبه خود موجب افزایش ظرفیت الکتریکی و خازنی فیلم در آن ناحیه می‌شود. ماژول با نخ های رسانا که در ارتباطند، این تغییر را متوجه شده و یک هشدار ارسال می کند.پاشنه، کف، قوزک و بخش فوقانی پا  محل هایی هستند که این سنسورها به کار گرفته شده اند. نسخه اصلی این جوراب قابل شستشو خواهد بود و برای کسانی که می خواهند دویدن بدون آسیب پا هم تجربه کنند مفید خواهد بود.

سوت بزن! عکس بگیر

اگر فیلم های جیمز باند را دیده باشید حتما تا کنون دیده اید که او دستگاهی درست می کرد که به طور جادویی می توانست کارهایی انجام دهد مثلا یک دسته را تکان می داد و خود به خود بمب های اطراف خنثی می شدند اما این روزها این ایده های فانتزی در حال واقعیت پیدا کردن هستند. محققان عرصه تکنولوژی به تازگی اقدام به ساخت برنامه ای کرده اند که به صدای سوت حساس اند.

سوت و عکاسی

این برنامه بدین صورت عمل می کند که می توانید تنها با یک سوت زدن از مکان مورد نظر عکس بگیرید.

در واقع این نرم افزار و برنامه کمک یار رانندگانی است که به طبیعت علاقه دارند و می خواهند صحنه های زیبا را شکار کنند. در چنین شرایطی وقتی گوشی در حال آماده به کار باشد می توانید به راحتی با یک سوت، عکس مورد نظر را شکار کنید. البته قرار است این فناروی توسعه پیدا کند تا کاربران بتوانند بدون استفاده از دست گوشی را کنترل کنند.

نرم افزار سوت زدن برای عکاسی قرار است به طور رایگان به همراه تبلیغات و البته با نسخه ی پولی بدون تبلیغات ارائه شود.

«میگ 31»؛ شکارچی جدید ارتش سوریه با قابلیت‌های یک آواکس + تصاویر

میگ 31 می تواند با سرعت 3000 کیلومتر در ساعت پرواز کرده و به ارتفاع 20 کیلومتری از سطح زمین برود. 4 میگ 31 در کنار هم می توانند منطقه ای به عرض 900 کیلومتر را اسکن کند.

سگ شکاری روسها در آسمان به سوریه وارد شد (آماده نیست)

 

 طی روزهای گذشته خبری مبنی بر تحویل 6 فروند جنگنده میگ 31 روسی به نیروی هوایی سوریه در رسانه های گروهی جهان منتشر شد که نشان از تجهیز ارتش این کشور به سامانه ای مدرن در نبردهای هوایی می داد، اما میگ 31 چگونه هواپیمایی است و افزوده شدن آن به سازمان رزم نیروی هوایی روسیه چه مزیت هایی را برای ارتش سوریه ایجاد می کند؟

....
 
ادامه مطلب ...

جدیدترین اخبارها در مورد ویندوز 10


Windows-10_Product-Family

طبق اخبار ویندوز ده که به تازگی به دستمان رسیده است نسخه ی خانگی این ویندوز 109 دلار می باشد و نسخه ی حرفه ای آن 149 دلار می باشد. اگر به قیمت های اولیه ی ویندوز 8 دقت کنید متوجه می شوید که شباهت قیمت ها وجود دارد.

از آن جا که کاربران ویندوز 7 و 8.1 بسیار زیادند و ارتقای این سیستم ها به ویندوز 10 رایگان است بعید به نظر می رسد مایکروسافت درامد خوبی از این رویداد کسب کند

مدت هاست که مایکروسافت به فکر درامد زایی از طریق سیستم عامل ها نیست اما در تلاش است که بازار سیستم عامل های گوگل و اپل که به ترتیب اندروید و ios محسوب می شود را از آن خود کنید.

امکان شارژ گوشی بدون اتصال فیزیکی به پریز برق


دانشمندان با الهام از اینترنت وای فای، فرستنده هایی طراحی کرده اند که قادرند به دارندگان گوشی ها و ابزارهای هوشمند کمک کنند که سیستم خود را بدون نیاز به اتصال به برق شارژ کنند. این فرستنده که محدودیت برد و دور بودن از برق را حل می کند، در تمامی نقاط قابل دسترسی می باشد. کافیست، کاربر در معرض این سیستم قرار بگیرد و گوشی خود را شارژ کند.

charging3-phone2-power

از جمله ویژگی های مثبت این سیستم این است که محدودیت های امکان شارژ وایرلس را ندارد و از همه مهم تر برای بدن انسان و به طور کلی جانوران زیان آور نیست. این امکان قادر است تا چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

البته برد این امکان تا نیم متری منبع برق می باشد اما دستگاه های قبلی تا 10 سانتی متری منبع برق امکان شارژ را به کاربر می دادند. امید است که با استفاده از این قابلیت و پیشرفت روز به روز این تکنولوژی بتوان دستگاه ها و امکان شارژ وایرلس به صورت چند متری و حتی کیلومتری را ایجاد کرد.


با نفوذ آمریکا به کشور با همه توان مقابله خواهیم کرد

دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت (ع) و اتحادیه رادیو و تلوزیون‎های اسلامی با رهبر معظم انقلاببه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگارن جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار علما، صاحب‌نظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و اجلاس اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، مبارزه با نقشه‌های استکبار در منطقه را مصداق بارز جهاد فی‌سبیل‌الله خواندند و با اشاره به مقابله‌ی قاطع با «تلاش آمریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته‌ای و نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در ایران»، افزودند: نقشه‌ی نظام سلطه در منطقه بر دو پایه‌ی ایجاد اختلاف و نفوذ استوار است که باید با نقشه‌های صحیح هجومی و دفاعی به مبارزه‌ی هوشیارانه و بی‌وقفه با آن پرداخت.
  
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری ششمین مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام ، لازمه‌ی پیروی از اهل بیت پیامبر صلوات‌الله‌علیهم‌اجمعین را ترویج معارف اسلامی، اقامه‌ی احکام الهی، مجاهدت در راه خدا با همه‌ی وجود و مبارزه با ظلم و ظالم برشمردند و تأکید کردند: مجاهدت در راه خدا فقط به معنای جنگ نظامی نیست بلکه شامل مبارزه‌ی فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز می‌شود.
......
 
ادامه مطلب ...

توسعه سلاح‌های ساحلی در دستور کار نداجا

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ساز و کار ساخت ناو هواپیمابر در نداجا گفت: آمادگی ساخت ناوهواپیمابر را داریم.
آمادگی ساخت ناوهواپیمابر را داریم/توسعه و به روز رسانی موشک های ساحلی در دستور کار نداجاامیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ساز و کار ساخت ناو هواپیمابر در نداجا اظهار داشت:آمادگی و توانایی ساخت ناوهواپیمابر را داریم.
وی درباره "ساخت موشک‌های ضد کشتی" در نداجا خاطرنشان کرد: توسعه و به روز رسانی موشک های ساحلی در دستور کار نداجا قرار دارد و همواره سلاح‌های راهبردی خود را گسترش خواهیم داد.