تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

مقامات آمریکا از ایران می خواهند که آزمایشات موشکی را مخفیانه ادامه دهد

افسران -  مقامات آمریکا از ایران می خواهند که آزمایشات موشکی را مخفیانه ادامه دهد
 «...آمریکایی ها در قدم بعد از ما می خواهند که فعالیت هایمان توسط دوربین تحت نظر قرار گیرد. بعد از آن نیز با اعلام درخواست دیگری خواهان انتقال موشک هایمان به آمریکا خواهند شد.»
 sajedeh.com/new.aspx 

سردار سلامی: اوباما از رهبر ایران برای حل مشکلات کمک می‌خواهد

افسران - سردار سلامی: اوباما از رهبر ایران برای حل مشکلات کمک می‌خواهد
 جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رهبر آمریکا از عالی‌ترین مقام ایران برای حل مشکلات کمک می‌خواهد. 
جزئیات بیشتر
atraknews.com/new.as 

آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است


آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است/ امروز مهمترین وظیفه، تبیین و مبارزه برای روشنگری است

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شرکت‌کنندگان در سی و سومین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، ایمان به خدا و کفر به طاغوت را مبنای اصلی و واقعی اقتدار دانستند و با تأکید بر اینکه آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است، گفتند: امروز مهم‌ترین وظیفه‌ی علما، روشنفکران و نخبگان، «روشنگری» و «جهاد تبیینی» در قبال فریب‌کاری‌های طواغیت است و امت اسلامی نیز باید فریب وعده‌های قدرت‌ها را نخورد و از تهدیدهای آنها هم نهراسد. 

گزارشِ کار به خاخام ضدایرانی


گزارشِ کار به خاخام ضدایرانی (آقای ربع پهلوی قسمت رو باور کنیم یا دم خروس رو) شما میهن پرستی؟

افسران -  گزارشِ کار به خاخام ضدایرانی (آقای ربع پهلوی قسمت رو باور کنیم یا دم خروس رو) شما میهن پرستی؟


ورود رزمی‌کار ایرانی به رینگ مسابقات آمریکا با مداحی و پرچم یا حسین(ع

افسران - ورود رزمی‌کار ایرانی به رینگ مسابقات آمریکا با مداحی و پرچم یا حسین(ع) + فیلم

به گزارش گروه چند رسانه‌ ای خبرگزاری میزان، استاد سیامک خرمی رئیس سبک کیک جیتسو ایران که در یکی از مسابقه حرفه‌ای کیک جیتسو در آمریکا شرکت کرده بود، با پرچم یا حسین (ع) وارد رینگ مسابقه شد.
هم‌زمان با ورود سیامک خرمی به سالن مسابقه و حضور در رینگ نیز به درخواست وی، صدای مداحی و رجزخوانی یکی از مداحان ایرانی خطاب به داعش و تروریست‌های تکفیری از بلندگوهای سالن پخش شد.
در مسابقات حرفه‌ای کیک جیتسو در آمریکا مرسوم است که هنگام ورود فایتر به سالن مسابقه و حضور در رینگ، آهنگ مورد علاقه وی در سالن مسابقه پخش می‌شود.

جدال لفظی آمریکا و روسیه

افسران - جدال لفظی آمریکا و روسیه

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از دیدار با رهبران پنج کشور شمال اروپا گفته است که ایالات متحده و این کشورها در نگرانی درباره 'حضور نظامی خصمانه و فزاینده' روسیه اتفاق نظر دارند. این ساعاتی پس از موضع‌گیری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، در انتقاد از گسترش سپر دفاع موشکی ناتو بود.

جزئیات بیشتر در لینک زیر
atraknews.com/new.as

سپاه پاسداران و نیروی قدس،با مبالغ کم،توانسته اند کارهای زیادی انجام دهند!

افسران - اعتراف جالب وندی شرمن: سپاه پاسداران و نیروی قدس،با مبالغ کم،توانسته اند کارهای زیادی انجام دهند!

به گزارش فارس، رئیس سابق تیم مذاکره‌کننده آمریکایی (وندی شرمن) گفت:
«نکته مهم که بسیار حائز اهمیت است، این است که شکی وجود ندارد که ایران می‌تواند این پول را برای مقاصد دیگر استفاده کند و سوالی وجود ندارد که با رفع تحریم‌ها، اقتصاد ایران می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و شک ندارم که با بهبود وضعیت اقتصادی، سپاه پاسداران هم پول بیشتری به دست می‌آورد. اما می‌خواهم به شما یادآوری کنم که سپاه پاسداران و نیروی قدس، با همان مبالغ کم، توانسته بود کارهای زیادی انجام دهد.»

10 دلیل برای شباهت اسرائیل و عربستان


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبسایت هافینگتون پست در گزارشی نوشت: عربستان سعودی و اسرائیل در ظاهر دشمنان خونی یکدیگر هستند. آن ها هیچ گاه رابطه دیپلماتیک نداشته اند و عربستان همیشه از حامیان فلسطین بوده است. اسرائیل نیز که همیشه ادعای در معرض خطر بودن دارد، از سوی بسیاری از حامیان و متحدان سعودی مورد حمله قرار گرفته است.
  
ادامه مطلب ...

شکر نعمت

افسران - شکر نعمت,نعمتت       

حد آیة الکرسی تا کجاست؟


حد آیة الکرسی تا کجاست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله وحید خراسانی در پاسخ به سئوالی پیرامون انتهای آیة الکرسی نظر خود را بیان کردند.
متن سئوال و پاسخ این مرجع تقلید به شرح ذیل است.
سؤال: آیا آیة الکرسی که در نماز خوانده می شود باید تا کجا ختم شود تا «وهو العلی العظیم» یا تا «هم فیها خالدون» ؟
پاسخ: آیة الکرسی تا «و هو العلی العظیم» است ولی در موارد خاصّی مثل نماز لیلة الدفن، احتیاط آن است که تا «هم فیها خالدون» خوانده شود.
منبع:حوزه

این گیاه خانه‌تان را پر از انرژی مثبت می‌کند


به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نگهداری از گیاهان خانگی در داخل خانه یا محل کار تاثیر مثبتی بر روح و جسم افراد داشته و فضای خانه را مطبوع و پرانرژی می‌کند.
 
نگهداری گیاه کراسولا در خانه سبب تبادل انرژی‌های مثبت شده، رفاه و آرامش را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان می‌آورد. 
 
کراسولا نوعی گیاه آبدار است که گونه‌های متفاوتی دارد. این گیاه در مقابل گرما و سرما کمی مقاوم است اما در صورت قرار گرفتن در معرض سرما یا گرمای بسیار شدید نابود می‌شود. خوشبختانه این گیاه به مراقبت فراوان نیاز ندارد و هر فردی می‌تواند به راحتی آن را رشد دهد.
 
هر چه ظرفی که این گیاه در آن نگهداری می‌شود بزرگ‌تر باشد، بیشتر رشد می‌کند. این گیاه به علت داشتن روغن‌های خاص تاثیر مثبتی بر انرژی روح و جسم شما بر جای می‌گذارد.