تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

شیعه و سنّیِ آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی‌اند/

رهبر انقلاب تاکید کردند: اگر دنیای اسلام متحد باشد و با وحدت به سمت اهداف اسلامی حرکت کنیم، آمریکا و شبکه‌ بدخیم خبیث صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ خود بگیرند.
شیعه و سنّیِ آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی‌اند/ انگلیس از دو قرن پیش منبع شر و نکبت برای ملت‌ها بوده استبه گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار مسئولان نظام، میهمانان سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم تأکید کردند: امروز دو اراده در منطقه در تعارض با یکدیگر قرار گرفته است، «اراده وحدت» و «اراده تفرقه»، و در این اوضاع حساس، «تکیه بر قرآن و تعالیم الهی پیامبر اعظم(ص)»، به‌عنوان داروی وحدت‌بخش، راه حل محنتهای دنیای اسلام است.

ترکیه در حال تجزیه شدن است و به زودی مرزهایش تغییر خواهد کرد


نقشه ترکیه

یک پژوهشگر موسسه مطالعاتی «امریکن اینترپرایز (AEI)» از نئو محافظه‌کاران آمریکا که پیش‌تر در مقاله‌ای وقوع کودتا در ترکیه را پیش‌بینی کرده بود با انتشار مقاله‌ای از احتمال تجزیه ترکیه نوشته است.


کدام گروه‌های تروریستی در حلب متلاشی شدند؟

- گروه تروریستی سلفی موسوم به "تیپ توحید" یکی از اولین گروه های مهاجم به شهر حلب محسوب می شد و 10 هزار نیروی مسلح در حومۀ شهرهای حلب، ادلب و حماه داشت. قدرت این گروه به علت اختلافات و درگیری های مسلحانۀ داخلی و پیدا شدن گروه های رقیب کاهش یافته است. تیپ توحید از حمایت قطر برخوردار است و با همدستی چند گروه تروریستی دیگر تعدادی از نیروهای ارتش سوریه را از بیمارستان الکندی شهر حلب ربود و اعدام کرد.    

- تروریست های سلفی "احرارالشام" نیز عضو یکی از بزرگترین گروه های تروریستی هستند که بیش از 25 هزار نیروی مسلح دارد و بسیاری از اتباع عرب و غربی با این گروه همکاری می کنند و در چند منطقه از سوریه با ارتش می جنگند و صدها شهروند سوری را با شلیک گلوله های خمپاره و موشک به غرب شهر حلب شهید کرده اند.  

- "جنبش نورالدین الزنکی" نیز یک گروه تروریستی سلفی است و در شهر حلب و حومه فعالیت می کند و در میان نیروهایش تعداد زیادی تبعۀ چچنی وجود دارند و همین گروه تروریستی و تکفیری بود که تابستان گذشته یک نوجوان فلسطینی را سر بُرید و دو کشیش ارتدکس حلب را به نام بولس یازجی و یوحنا ابراهیم ربود که سرنوشت آنها هنوز نامعلوم است. این گروه از حمایت آمریکا برخوردار است و دولت واشنگتن نام این گروه را در لیست گروه های میانه رو گنجانده است!

- گروهک "پایداری کن" نیز در شهر حلب فعال است و از ادغام چند گروهک تشکیل شده است و همچون گروههای قبلی، سلفی است و از ترکیه و قطر کمک دریافت می کند.

- اما "جبهه النصره" که نام خود را به "جبهه فتح الشام" تغییر داده است؛ مهمترین، آموزش دیده ترین، مجهزترین و پُرجمعیت ترین گروه تروریستی در سوریه است و نامش در لیست گروه های تروریستی سازمان ملل متحد گنجانده شده است.

جبهه النصره مستقیم یا غیرمستقیم دیگر گروه های تروریستی را هدایت می کند و در همه مناطق درگیری حضور دارد و سلفی و بسیار افراطی است. از حمایت ترکیه و قطر برخوردار است و مردم مناطق تحت تصرفش را زیر فشار شدید گذاشته و تاکنون تعدادی از مردم عادی و نظامیان را به صورت جمعی اعدام کرده است. 

- "ارتش آزاد سوریه" و گروه های وابسته به آن هم از دیگر گروه های تروریستی و تکفیری فعال در سوریه هستند که از ترکیه، قطر، عربستان و آمریکا کمک های مالی و تسلیحاتی دریافت می کنند.

منبع:العالم

عملیات پهپادهای اخلال گر و تهاجمی و اجرای تاکتیک های نوین رزمی در صحنه‌ نبرد


پهپاد

در آخرین روز رزمایش محمد رسول الله (ص) نیروی زمینی ارتش، قابلیت ها و توانمندی های تاکتیکی پهپادهای اخلال گر سامانه های ارتباطی و پهپادهای تهاجمی که به دست توانمند متخصصان جوان جهاد خودکفایی نیروی زمینی ساخته شده اند؛ به مورد اجرا گذاشته شد.

اجرای عملیات هوایی در رزمایش نزاجا

فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش (هوانیروز) گفت: در چهارمین رزمایش بزرگ محمد رسول‌ا... (ص) نزاجا از ده‌ها فروند بالگرد شناسایی ۲۰۶، بالگرد هجومی ۲۱۴ و بالگرد رزمی - تهاجمی ۲۰۹ (کبری) استفاده می‌کنیم


Image result for ‫بالگردهای نزاجا‬‎

 


فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش (هوانیروز) گفت: در چهارمین رزمایش بزرگ محمد رسول‌ا... (ص) نزاجا از ده‌ها فروند بالگرد شناسایی ۲۰۶، بالگرد هجومی ۲۱۴ و بالگرد رزمی - تهاجمی ۲۰۹ (کبری) استفاده می‌کنیم. امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری این مطلب را در جمع خبرنگاران حاضر در این رزمایش سه روزه عنوان کرد. وی درباره ماموریت‌های هوانیروز در این رزمایش بزرگ گفت: در این رزمایش گوشه‌ای از اقتدار و توانمندی بالگردی نیروی زمینی ارتش اجرا و به نمایش در می‌آید. فرمانده هوانیروز ادامه داد: انواع ماموریت‌های بالگردی اعم از فرماندهی، عملیات روانی، هلی‌برن، چتربازی، حمل مجروح، امداد هوایی و پشتیبانی یگان‌های سطحی انجام می‌شود. امیر سرتیپ دوم خلبان یاری اضافه کرد: در این رزمایش توانمندی بالگردی را ارزیابی خواهیم کرد تا در مواقع ضروری به‌طور موثر اقدامات لازم را انجام دهیم.


Image result for ‫بالگردهای نزاجا‬‎

Image result for ‫بالگردهای نزاجا‬‎

  ادامه مطلب ...

کدام پیامبر اولوالعزم الهی،آرزو داشت شیعه امام علی(ع)باشد؟


به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شب بود جمعی از اصحاب در محضر رسول خدا(ص) نشسته بودند و از بیانات آن بزرگوار بهرمند می شدند. آن بزرگوار در آن شب این جریان را بیان کرد و فرمود: آن شب که مرا به سوی آسمان ها به معراج بردند، هنگامی به آسمان سوم رسیدم، منبری برای من نصب نمودند. من بر عرشه ی منبر قرار گرفتم و ابراهیم خلیل(ع) در پله ی پایین عرشه قرار گرفت و سایر پیامبران در پله های پایین تر قرار گرفتند.
 
 در ادامه این داستان پیامبر اسلام(ص) می فرماید:در این هنگام علی(ع) ظاهر شد که بر شتری از نور سوار بود و صورتش مانند ماه شب 14 می درخشید و جمعی چون ستارگان تابان در اطراف او بودند.
 
 در این وقت ابراهیم خلیل(ع) به من گفت: این فرد با این صورت تابان کدام پیامبر بزرگ و یا فرشته ی بلند مقام است؟
 
رسول خدا(ص) به ابراهیم خلیل الله(ع)گفت: او نه پیامبر است و نه فرشته، بلکه برادرم، پسر عمویم، دامادم و  وارث علمم، علی ابن ابوطالب(ع) است.
 
سپس ابراهیم(ع) پرسید: این گروهی که در اطراف او هستند، چه کسانی اند؟ 
 
پیامبر (ص) پاسخ داد:) این گروه،شیعیان علی بن ابی طالب هستند سپس ابراهیم(ع) علاقه مند شد که جزء شیعیان علی(ع) باشد و به خدا عرض کرد: پروردگارا، مرا از شیعان علی بن ابی طالب(ع) قرار بده . پیامبر به اصحاب فرمود: هرگاه بر پیامبران پیشین صلوات فرستادید، نخست به من صلوات بفرستید و بعد به آن ها، جز در مورد  ابراهیم خلیل(ع) که هر گاه خواستید به من صلوات بفرستید، نخست به ابراهیم خلیل(ع) صلوات بفرستید. 
 
اصحاب پرسیدند: دلیل این کار چیست؟ رسول خدا(ص) فرمود: به همین دلیل که بیان کردم. چون ابراهیم(ع) آرزو کرد که از شیعیان علی(ع) باشد.

دختر بچه ای که ترسناکترین دوستان جهان را دارد +تصاویر

تیپی نام دختر 10ساله‌ای است که به دلیل داشتن دوستان وحشی به شهرت خاصی رسیده است.


این دختر بچه ترسناکترین دوستان جهان را دارد +تصاویر

  پدر و مادر تیپی که تا 10سالگی او سفرهای تفریحی زیادی به آفریقا را ترتیب داده بودند از ابتدا ورودشان به قاره سیاه رفتاری عجیب را از سوی کودک خود مشاهده کردند. این دختر بچه رابطه بسیار خوبی را با حیوانات وحشی قاره آفریقا برقرار می‌کرد. ارتباط او با این حیوانات به حدی بود که حیوانی همانند فیل را برادر و یوزپلنگ بالغ را بهترین دوست خود خطاب می‌کرد. تصاویر زیر توسط پدرومادر این کودک که اکنون 10سال دارد به ثبت رسیده و در کتابی منتشر شده است.


این دختر بچه ترسناکترین دوستان جهان را دارد +تصاویر

این دختر بچه ترسناکترین دوستان جهان را دارد +تصاویر

این دختر بچه ترسناکترین دوستان جهان را دارد +تصاویر
 
ادامه مطلب ...

ایران توان بازگشت به شرایط قبل از برجام را دارد


زارعان
معاون سازمان انرژی اتمی کشور و عضو کارگروه برجام با اشاره به اینکه ایران توان بازگشت به شرایط قبل از برجام را دارد گفت: امروز این آمادگی وجود دارد تا در صورت بدعهدی طرف مقابل (۱+۵) بسته‌های فنی خود را عملی کنیم.

فردا؛ آغاز رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش در جنوب شرق کشور


تانک‌ ها در رزمایش نیروی زمینی
رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جنوب شرق کشور از فردا به‌مدت ۳ روز در جنوب شرق کشور برگزار می‌شود.

رمانده نیروی زمینی ارتش، استفاده از تجهیزات نوین ساخته شده در  صنعت  دفاعی کشور را از دیگر ویژگی‌های رزمایش محمد رسول الله چهار عنوان کرد.


نیروهای دشمن در خلیج‌فارس در تیررس کامل نظامیان ایران هستند/


 سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی در واکنش به این رجزخوانی‌ها و تهدیدات پوشالی جمعی از سیاستمداران آمریکا، گفت: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری بر منطقه خلیج فارس اشراف و احاطه دارند.
وی تأکید کرد: شرایط نظامی و امنیتی امروز خلیج فارس به گونه‌ای است که نیروها و امکانات دشمن کاملاً در تیررس نظامیان ایران قرار دارند.
سردار جزایری هشدار داد: چنانچه جنگ‌طلبان آمریکایی و اذناب آنها اقدامی ناپخته و غیرحرفه‌ای انجام دهند، حتماً با واکنش تند رزمندگان اسلام روبرو خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در زمینه دفاع و امنیت با کسی شوخی ندارد و هر اقدامی را که بخواهد امنیت کشور را دچار مخاطره کند، قاطعانه پاسخ خواهد داد.

موشک‌های عزالدین قسام؛ تغییردهنده قواعد بازی اسرائیل و حماس + تصاویر

تحلیلگران نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موشک جدید ساخته شده به دست گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" می‌تواند قواعد بازی را تغییر دهد، زیرا این موشک یک خطر جدی برای امنیت اسرائیل به شمار می‌رود. 


 موشک‌های عزالدین قسامی که تغییردهنده قواعد بازی اسرائیل و حماس است + تصاویر
این تحلیلگران ضمن اشاره به نگرانی شدید سران تل‌آویو از این موشک، افزودند که حماس به‌طور شبانه‌روزی نیروهای خود را برای هرگونه رویارویی آتی آماده می‌کند و به آزمایش‌های موشکی خود ادامه می‌دهد. راکت قَسّام نوعی راکت ساخت نیروهای حماس برای استفاده علیه اسرائیل است. قسام راکتی غیر هدایت‌شونده‌ است و در سه مدل مختلف تولید شده‌ است. برد این موشک ۵ تا ۱۵ کیلومتر است و هزینه ساخت یک موشک چیزی حدود ۳۰۰ دلار است. 
ادامه مطلب ...

نگرانی رژیم صهیونیستی از افزایش مهارت‌های رزمندگان حزب‌الله


حزب الله

محافل نظامی اسرائیل با درک تقویت توانمندی‌های حزب الله در جریان جنگ در سوریه، افزایش مهارت‌های حزب الله در جریان این جنگ را جدی گرفته و نسبت به آن بسیار نگران هستند.

اعلام انزجار مردم هند نسبت به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به دهلی‌نو + تصاویر



در پی سفر شش روزه «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی به هند، مردم این کشور به خیابانهای پایتخت آمدند و با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین زنده باد»، «مرگ بر امپریالیسم» خواستار خروج «ریولین» از خاک هند شدند.


  در پی سفر  شش روزه «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی به هند، دانشجویان هندی به خیابانهای پایتخت آمدند و با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین زنده باد»، «مرگ بر امپریالیسم» خواستار خروج «ریولین» از خاک هند شدند.

  ادامه مطلب ...