تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

/ نماد جدید اقتدار نیروهای مسلح را بهتر بشناسید+عکس


 تانک کرار

شکل ظاهری زره تانک کرار شباهتهای زیادی به زره Relikt دارد که در تانک T-90MS استفاده شده است. این زره روسی در حقیقت نسل بعدی زره های سری کنتاکت محسوب می شود که توان بالایی در حفاظت مقابل تهدیدات ضد زره مثل موشک های تاو نسل جدید دارد.


یک پیشگو: ترامپ ترور می‌شود!


 پیشگویی که گفته بود ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، حالا می‌گوید او ترور خواهد شد.  
این پیشگوی عرب معتقد است ترامپ دوره ریاست جمهوری خود را به اتمام نخواهد رساند و سرنوشت او همانند جان اف کندی رئیس‌جمهور اسبق آمریکا خواهد بود.  
او می‌گوید: ترامپ در اثر این ترور به بیمارستان منتقل می‌شود و در آنجا خواهد مُرد.

سفری شکست خورده برای نتانیاهو


بنیامین نتانیاهو در پایان این سفر به صورت ضمنی اعلام کرد که موفق نشده تضمینی از روسیه در مورد مطالبات اسرائیل در عرصه سوریه یا مسایل دیگر منطقه به دست آورد. به همین علت بود که تأکید کرد تمام آن چیزی که در سفر به مسکو به دست آورد ، ارائه پیام تأکید تل آویو مبنی بر عدم پذیرش حضور ایران و متحدانش در سوریه و ضرورت دور نگه داشتن آنها از مرزهای جولان است.  وی درباره دستاوردهای خود از این سفر تنها به این موضوع اکتفا کرد که: مهم این بود که من مسائلی را که لازم بود، به گوش ولادیمیر  پوتین رساندم، وقتی که اطلاعات و موضوعات به صورت مستقیم و بدون واسطه و به صورت رو در رو مطرح می شود، تأثیرگذاری خواهد داشت.


بزرگترین نگرانی نتانیاهو در سوریه


 نتانیاهو با ادعای تهدید اسرائیل در سوریه از سوی ایران توضیح داد بیشترین بخش دیدار وی با پوتین حول محور تهدیداتی است که ایران از طریق سوریه برای اسرائیل ایجاد کرده است. وی گفت که اسرائیل نگران نقطه تحولی است که سوریه در مسیر آن قرار دارد و ممکن است بر اساس آن عرصه مبارزات به سازش و حل و فصل منازعات تبدیل شود. وی مدعی شد که ایرانی‌ها به دنبال تلاش برای ایجاد بندری دریایی در سواحل سوریه هستند و این موضوع با منافع تل آویو در تضاد قرار دارد.

تجارت پاکستان و زیرآبی امارات مقابل چشم ایران در دریای عمان

بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشورمان در حالی مورد کم‌توجهی قرار می‌گیرد که پاکستان از طریق بندر «گوادر» و امارات از طریق «فجیره» گوی سبقت را در دریای عمان از کشورمان ربوده‌اند.


تجارت پاکستان و زیرآبی امارات مقابل چشم ایران در اقیانوس هند
رهبر انقلاب بارها، به خصوص در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی ارتش، بر اهمیت توسعه سواحل مکران تأکید کرده‌اند
خلیج فارس و دریای عمان قطعاً از استراتژیک‌ترین نقاط کره زمین هستند و ایران با کمی تلاش می‌تواند تسلط مطلق بر این پهنه‌های آبی را به دست بیاورد

فرمول راهبردی صهیونیزم برای مهار ایران توسط ترامپ

فرمول جدیدی توسط اسرائیل در حال شکل‌گیری است که طی آن برنامه‌های چندین ساله ترامپ برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران تنظیم و مشخص‌شده است.

 

   این راهبرد که توسط یکی از معتبرترین محافل تصمیم‌ساز اسرائیلی تنظیم شده به بررسی اقدامات ممکن در دولت ترامپ برای مهار ایران می‌پردازد.

رد فرض جنگ منطقه‌ای به‌عنوان آلترناتیو توافق هسته‌ای و تأکید بر حفظ تحریم‌های سخت به همراه گزینه معتبر نظامی به جای آن، بنیان این راهبرد را تشکیل می‌دهد.

ادامه مطلب ...

آژانسی که علیه ایران در پاریس فعالیت می‌کند

یک شرکت ارتباطات و لابی به نام "ایپلاس کانسیلز" (A+Conseils) که توسط "کریستل آلامیکل" (Christelle Alamichel) و با کمک دوست نزدیک او روزنامهنگار معروف "ژان مارک سیلوستر" (Jean-Marc Sylvestre) تأسیس شده است، قرار است اقدامی را علیه تهران ترتیب دهد.

  این آژانس در قراردادی با شرکت لابیست آمریکایی اتحاد علیه ایران هسته‌ای (United Against Nuclear Iran)، در حال آماده سازی فضای پاریس است تا یکی از نمایندگان گروه فشار مذکور به نام "جیم ولسی" (Jim Woolsey)، یکی از مدیران پیشین CIA به فرانسه سفر کند.

در برنامه کاری که برای این منظور تنظیم شده، "مارک والاس" (Mark Wallace)، مدیرعامل شرکت لابیست آمریکایی و سناتور پیشین حزب دموکرات و "جوزف لیبرمن" (Joseph Liberman)، سناتور دموکرات پیشین، احتمالاً به پایتخت فرانسه سفر کنند تا مبارزات خود را علیه شرکتهای فرانسوی که با تهران همکاری میکنند، تقویت نمایند.

پایگاه نظامی "حاتزور" و "حتزاریم" ارتش اسرائیل در تیررس موشک قدرتمند "عماد"

یکی از موشک هایی که ایران در یک سال اخیر از آن رونمایی کرده ، موشک عماد است. این موشک موجب هراس شدید و نگرانی عمیق اسرائیل از توان عملیاتی جمهوری اسلامی ایران گشته است.
 
موشک عماد بنابرگفته مسئولین دارای قابلیت های ویژه ای است که از جمله آن می توان به توان عملیاتی بالا، برد قریب به 1700 کیلومتری و قدرت تخریب قابل قبول اشاره کرد.
 
پایگاه نظامی  
 
موشک "عماد"، نخستین موشک دور-برد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف می‌باشد که قادر است اهداف مورد نظر را با دقت بالا مورد اصابت قرار داده و به طور کامل منهدم کند. عماد توسط دانشمندان و متخصصان کشورمان و در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع تولید و در زمره یکی از بهترین موشک‌های دور-برد ایرانی قرار گرفته است.  

امام خامنه‌ای:


افسران - امام خامنه‌ای:

 امام خامنه‌ای: قانون باید بتواند از حقوق ضعفا دفاع کند، والاّ قانونی که پولداران را پولدارتر کند، قانون مملکت اسلامی نیست. ۷۸/۱۱/۱۳

چه اشکالی دارد وقتی فرد در فقر است کلیه خود را بفروشد؟


شهریاری در مورد فروش کلیه توسط افرادی که در فقر مفرط هستند نیز گفت: چه اشکالی دارد وقتی که فرد در فقر به سر می برد و با دریافت 20 الی 30 میلیون زندگی اش متحول می شود این کار را انجام دهد.

جنگنده های سوخو 30 در چند روز آینده به ایران تحویل می شود

جنگنده های سوخو 30 در چند روز آینده به ایران تحویل می شود


 حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با تایید خبر فوق اظهارکرد: تعاملات میان ایران و روسیه در طی سال‎های گذشته در موضوعات مختلف از جمله رویکردهای نظامی گسترش یافته است به گونه‎ای که ما درباب واردات تجهیزات نظامی اقدامات بسیاری را انجام دادیم.

  طبق اخبار و اطلاعات رسیده مقدمات لازم برای واگذاری جنگنده سوخو مدل sm به کشورمان فراهم شده و در روزهای آینده باید منتظر تحویل این جنگنده به ایران باشیم.

تکذیب خبر ترور رهبر انصارالله

السید عبد الملک الحوثی

رژیم سعودی که در میدان یمن شکست خورده است، درصد شانتاژ خبری برای تقویت روحیه مزدوران خود است.

 در پی شکست‌های مکرر ائتلاف متجاوز سعودی به دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، برخی رسانه‌های حامی عربستان در اقدامی شتابزده، خبری را به نقل از العربیه مبنی بر شهادت عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در پی یک حمله هوایی، بازتاب دادند.

گفته شده است که این گزارش‌ها بر مبنای ترجمه غلط از یکی از اخباری است که امروز شبکه «العربیه» منتشر کرده است.

خبر شهادت رهبر جنبش انصارالله در حالی بازتاب یافته است که نیروهای یمنی هر روز پیروزی‌های بیشتری علیه متجاوزان و مزدوران به دست می‌آورند.

گوگل پس از پایان ضرب الاجل تعیین شده، مشکل امنیتی ویندوز را اعلام کرد

گوگل پس از پایان ضرب الاجل تعیین شده، مشکل امنیتی ویندوز را اعلام کرد

گوگل پس از پایان ضرب‌الاجلی که در ماه نوامبر پس از کشف مشکل امنیتی در ویندوز به اطلاع مایکروسافت رسانده بود، روزنه‌ی امنیتی مورد نظر را منتشر کرد.

گوگل امروز خبر از وجود مشکلی امنیتی در ویندوز مایکروسافت داد که با استفاده از آن، هکرها می‌توانند اطلاعات  کاربران را از طریق اینترنت اکسپلورر و سایر نرم‌افزار‌ها به سرقت ببرند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این باگ امنیتی در نوامبر سال ۲۰۱۶ کشف شده و گوگل پس از کشف آن، این مشکل را به اطلاع مایکروسافت رسانده است؛ حال پس از پایان ضرب‌الاجل ۹۰ روزه که توسط گوگل برای رفع این مشکل تعیین شده بود، این کمپانی وجود این مشکل امنیتی را به‌صورت عمومی اعلام کرده است. 

ادامه مطلب ...

محققان راهی برای تأخیر در پیری یافته‌اند


محققان راهی برای تأخیر در پیری یافته‌اند

محققانی از روسیه و سوئد توانسته‌اند با کمک یک آنتی‌اکسیدان مصنوعی، علائم پیری را کُند کنند.


دانشمندان بیش‌ازپیش در حال باور این موضوع هستند که پیری صرفاً یک بیماری است و می‌توان آن را متوقف یا حداقل کُند کرد. اخیراً نیز محققانی از دانشگاه لومونوسِف روسیه و استکهلم سوئد در یک مطالعه‌ی مشترک به کار روی این ایده پرداخته‌اند. مطالعه‌ی آن‌ها که در مجله‌ی پیری منتشر شده است، بر نقش میتوکندری در پیری  موجودات زنده تمرکز دارد. 

ادامه مطلب ...

ناسا وجود موجودات فضایی را تایید کرد

اشیا پرنده ناشناس کروی شکل درخشان، که در آسمان سراسر جهان مانور می دهند. به نظر می رسد آنها همه جا حضور دارند. از آسمان ژاپن، روسیه،چین، انگلیس، آمریکا و فرانسه تا فضا . ویدئو ها و تصاویر زیادی تاکنون از آنها تهیه و منتشر شده است. اما آیا واقعا آنها فرازمینی ها هستند؟ 


ناسا رسما وجود موجودات فضایی را تایید کرد + فیلم 

   
ادامه مطلب ...