تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

عربستان از طرح‌های آمریکا و اسرائیل برای آزار دادن ایران بهره می‌برد

وزیر خارجه سابق قطر اظهاراتی تامل‌برانگیز در خصوص اقدامات نابخردانه برخی کشورهای عربی به زبان آورد.

وزیر خارجه سابق قطر: اقدامات اشتباهمان برای جلب رضایت برادرانمان در منطقه بود!/ عربستان از طرح‌های آمریکا و اسرائیل برای آزار دادن ایران بهره می‌برد

 

  به نقل از پایگاه اینترنتی الاتحاد، حمد بن جاسم آل ثانی، وزیر امور خارجه سابق قطر، با «نادان» توصیف کردن جانشین ولیعهد سعودی تصریح کرد: عربستان از طرح و برنامه‌های آمریکا و اسرائیل برای آزار و اذیت ایران حمایت کرده است.


وی در مصاحبه با یک شبکه کانادایی، اذعان کرد: «بله، ما بعضا در محاسبات سیاسی‌مان در منطقه اشتباه کردیم اما این (اقدامات اشتباه) را برای جلب رضایت برادرانمان در خلیج (فارس) انجام دادیم. عربستان از طرح و برنامه‌های آمریکا و اسرائیل برای آزار و اذیت ایران حمایت و پول‌های زیادی (در این راه) هزینه کرده است و ما شریک تجاوز غیرانسانی علیه کشور برادر یمن بودیم، اما زمانی که از این مشارکت پشیمان شدیم و خواستار توقف جنگی شدیم که از لحاظ سیاسی و میدانی شکست خورده است، به دشمن تبدیل شدیم.»

وزیر امور خارجه سابق قطر با اشاره به اختلاف‌های اخیر میان عربستان سعودی و دوحه گفت: از برادران انتظار این رفتار سیاسی غیرقابل قبول را نداشتیم؛ رفتاری که مؤید آن است که این مسئولان عربستانی هنوز در سیاست ناپخته وبی‌تجربه هستند. 

 وی با بیان اینکه، قطر از تروریسم حمایت نکرده است و همچنان کشوری است که با تروریسم مقابله می‌کند، گفت: عربستان سعودی اساسا دارای تفکر وهابی است و دلیل آن هم این است که شیوخ فتنه را در اختیار دارد و اغلب تروریست‌ها یا سعودی هستند یا در مساجد سعودی تعلیم دیده‌‌اند.

وی در واکنش به تهدیدات محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی، نیز گفت: ما اهمیتی برای دادن پاسخ به تازه‌کارها و احمق‌ها قائل نیستیم؛ چرا که نتایج جنگ علیه یمن و علت همه خسارت‌هایی که ائتلاف سعودی بویژه نیروهای عربستانی متحمل شدند، نتیجه بی‌پروایی این نادان (محمد بن سلمان) بود و ما هم طعمه آسانی نیستیم. درست است قطر به لحاظ جغرافیایی کوچک است، اما دارای جایگاه بزرگی در جهان است.

ترامپ چه اطلاعات محرمانه‌ای را درباره داعش در اختیار روسیه قرار داد؟

نیویورک تایمز در مطلبی به افشای اطلاعاتی درخصوص داعش پرداخت که رئیس جمهور آمریکا چندی پیش در اختیار کرملین قرار داده بود.

ترامپ چه اطلاعات محرمانه‌ای را درباره داعش در اختیار روسیه قرار داد؟

 

  به نقل از پایگاه اینترنتی یدیعوت آحارانوت، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز امروز (دوشنبه)، در مطلبی نوشت مأموران سایبری رژیم صهیونیستی با نفوذ در یک باند کوچک از تروریست‌ها در سوریه، درمی‌یابند که این گروه در تلاش برای ساخت یک بمب است که بوسیله دستگاه‌های اشعه ایکس فرودگاه قابل تشخیص نباشد. 


در ادامه این گزارش آمده است اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در اختیار مقامات روسیه قرار داده است، را از مقامات بلندپایه سایبری رژیم صهیونیستی دریافت کرده بود. 

آمریکایی‌ها می‌گویند این اطلاعات از آن‌چنان جزئیات و دقتی برخوردار بود که به وضوح چگونگی عملکرد این بمب‌ها را نشان می‌داد. پس از آن بود که مقامات آمریکایی و انگلیسی با استفاده از این اطلاعات، حمل برخی وسایل الکترونیکی را از سوی مسافران 8 کشور مسلمان در پروازهای ورودی به این دو کشور ممنوع کردند. 

برخی از مقامات آمریکایی می‌گویند ترامپ در کاخ سفید و در دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و سرگئی کسلیک، سفیر این کشور در آمریکا، این اطلاعات محرمانه را در اختیار آن‌ها قرار داده است.  

کاخ سفید ابتدا این موضوع را تکذیب کرد؛ اما ترامپ پس از آن، در پیامی توئیتری نوشت به عنوان رئیس جمهور آمریکا، (دلش) می‌خواسته اطلاعاتی را درخصوص تروریسم و امنیت پروازها در اختیار (مقامات) روسیه قرار دهد. وی همچنین در این پیام، افشای این اطلاعات را حق مسلم خود دانسته است. 

ابوبکر بغدادی به هلاکت رسید


 دیلی میرور از احتمال کشته شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، در حملات هوایی سوریه خبر داد. 

این روزنامه انگلیسی در پایگاه اینترنتی خود افزود: برخی گزارش‌های تایید نشده از سوریه از آن حکایت دارد که بغدادی روز شنبه در یک حمله هوایی کشته شده است.   
بر اساس اعلام این روزنامه، تلویزیون دولتی سوریه گزارش‌هایی در این خصوص را پخش کرده است. 
روز شنبه حملات هوایی شدیدی علیه مواضع داعش در رقه -پایتخت خودخوانده این گروه تروریستی در سوریه- انجام شد، که تصاویری که خبرگزاری اعماق (متعلق به داعش) منتشر کرد، از عمق خسارات این حملات خبر می‌دهد. 

ارتباط عاملان حوادث تهران با ریاض و منافقین فاش شد


  مدیر دفتر العالم در دمشق، در رابطه با حوادث اخیر تهران گفت، یک هفته قبل از این حملات، تعدادی از سران تروریست‌ها با مریم رجوی سرکرده گروه منافقین دیدار کرده اند و یک افسر سعودی هم از طریق ویدیو کنفرانس در آن نشست حضور داشته است.

حسین مرتضی می گوید در این نشست نصر الحریری رئیس هیأت مخالفان سوری در ریاض، یاسر عبدالرحیم، فرمانده سابق اتاق عملیات جیش الفتح در حلب؛ حسن ابراهیم عطیه، ابواسامه الجولانی و عناصری که با اسرائیل و سازمان اطلاعات اردن در ارتباطند حضور داشتند.

وی می افزاید: یک افسر اطلاعاتی سعودی نیز از طریق اسکایپ به جمع این افراد اضافه شده است. این نشست با سبک و سیاق اتاق عملیات مشترک بین منافقین و سازمانی که در کنار گروه های تروریستی در حومه ادلب می جنگند برگزار شده و در آن برخی اهداف در تهران از سوی هسته های خفته مخصوصا کسانی که از سوریه بازگشته اند مشخص شده است.

موضوعی که در این نشست میان رجوی و سران تروریست ها بررسی شده، مشارکت دادن گروهکی از داعش در داخل ایران توسط گروه منافقان در عملیات مرقد امام خمینی (ره) بوده است.

بر این اساس جزئیات این اقدام توسط مریم رجوی شرح داده شده و وی در پاسخ به سوالی درباره فایده این عملیات که توسط افسر سعودی از طریق اسکایپ مطرح شد، گفته است که این عملیات پاسخی به سخنرانی اخیر رهبر انقلاب اسلامی ایران در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) خواهد بود. 

موزه‌ی طراحی وب:‌ جایی برای مرور خاطرات گذشته‌


موزه‌ی طراحی وب:‌ جایی برای مرور خاطرات گذشته‌

«موزه‌ی طراحی وب» پروژه‌ای است با هدف به تصویر کشیدن طراحی صفحات وب در سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۵. برای آشنایی بیشتر با این پروژه زومیت را همراهی کنید.


اغلب کاربران قدیمی حسی نوستالژیک نسبت به روزهای ابتدایی وب دارند. آن روزها که خبری از هوش مصنوعی نبود و حتی امکان استفاده هم‌زمان از تلفن و اینترنت وجود نداشت. دورانی که همه‌چیز ساده‌تر بود!

امروزه اگر وب‌سایت‌ها طراحی منظم و جذابی نداشته باشند، بسیاری از کاربران خود را از دست خواهند داد. برعکس، در آن دوران وب‌سایت‌ها پر بودند از لینک‌های آبی‌رنگ و فوت‌های ساده و در طراحی وب‌سایت‌ها نیز محتوا بر ظاهر وب‌سایت ارجحیت داشت.

موزه‌ی طراحی وب پروژه‌ای است که توسط پیتر کوار و آندری لتوشا ایجاد شده و هدف آن به تصویر کشیدن طراحی صفحات وب در سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۵۵ است. با مرور تصاویر موجود در این وب‌سایت، می‌توانید بدون شنیدن صدای وصل شدن اینترنت Dial-upp به روزهای گذشته برگردید.

در پایان، شما را به دیدن چند تصویر منتخب از آرشیو این موزه دعوت می‌کنیم. به‌علاوه، با مراجعه به این آدرسمی‌توانید بیش از ۸۰۰۰ تصویر موجود در این موزه را مشاهده کنید.

سامسونگ احتمالا GPU اختصاصی خود را در سال ۲۰۱۸ معرفی می‌کند


سامسونگ احتمالا GPU اختصاصی خود را در سال ۲۰۱۸ معرفی می‌کند

گمان می‌رود که سامسونگ در سال ۲۰۱۸ واحد پردازش گرافیکی اختصاصی خود را با نام S-GPU برای تراشه‌های اکسینوس معرفی خواهد کرد.

سامسونگ با تجهیز تدریجی بسیاری از محصولات تحت برند گلکسی به تراشه‌های اکسینوس، چندین سال است که از تراشه‌های اختصاصی خود در محصولاتش استفاده می‌کند؛ چنین راهکاری به کره‌ای‌ها اجازه می‌داد حداقل از لحاظ قطعاتی همانند CPU‌، از میزان وابستگی خود به کمپانی‌هایی مانند کوالکام بکاهند. البته سامسونگ همواره برای تأمین پردازنده‌های گرافیکی تراشه‌های خود به آرم وابسته بوده و از سری پردازنده‌های Mali این شرکت استفاده کرده است؛ اما به‌ نظر می‌رسد که این شرایط با عرضه‌ی پردازنده‌های گرافیکی سامسونگ با نام S-GPU تغییر خواهد کرد.

تراشه‌های اکسینوس سامسونگ هم‌اکنون در بخش عمده‌ای از محصولات این کمپانی به‌ کار گرفته می‌شوند که اگرچه این موضوع برای کره‌ای‌ها مزایایی در بردارد؛ اما از سویی دیگر باعث افزایش وابستگی آن‌ها به ARM می‌شود. با در نظر گرفتن این نکته،‌ تلاش سامسونگ برای توسعه‌ی GPU اختصاصی جهت کاهش وابستگی به تولیدکنندگان دیگر، بهبود سوددهی و همچنین سرعت‌ بخشیدن به پیشرفت‌های فنی، امری منطقی و معقول به‌ نظر می‌رسد.

انتخاب نام S-GPU برای واحد پردازش گرافیکی اختصاصی‌ سامسونگ، نشان‌‌دهنده‌ی پیروی این کمپانی از الگویی است که در نام‌گذاری محصولاتی مانند گوشی‌های سری Galaxy S، قلم S Pen و S Health انتخاب کرده است و احتمالا در این مورد نیز با هدف تأکید بر «ساخت سامسونگ»‌ بودن تراشه‌ی S-GPU، چنین نامی برای آن انتخاب شده است. در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ تا سال آینده از عهده‌ی تجاری‌سازی GPU اختصاصی خود برخواهد آمد یا خیر؛ چرا که گزارش‌ها حاکی از برنامه‌‌ی پیشین این کمپانی برای عرضه‌ی تراشه‌ی یادشده از اکتبر سال ۲۰۱۵ هستند.

گفته می‌شود سامسونگ در نظر دارد سال آینده از پردازنده‌ی گرافیکی S-GPU در تراشه‌ی بالارده‌ی اکسینوس استفاده کند؛ بنابراین احتمالا کره‌ای‌ها در حال توسعه‌ی GPU یادشده در کنار گلکسی اس ۹ هستند. با توجه به استراتژی سخت‌افزاری اخیر سامسونگ، ممکن است S-GPU عهده‌دار پردازش‌های گرافیکی در گلسی نوت ۹ نیز باشد؛ فبلتی که احتمالا در نیمه‌ی دوم سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. 

از آنجا که سامسونگ پیشرفت‌های فنی خود را ماه‌ها پیش از تجاری‌سازی آن‌ها رونمایی می‌کند؛ احتمالا به‌زودی جزئیات بیشتری از پردازنده‌ی گرافیکی انحصاری کره‌ای‌ها منتشر خواهد شد.

پاسخ یاوه گویی جبیر

در جواب وزیر خارجه عربستان که گفت; ایران را میدان جنگ میکنیم:

خورشید به گود آمده سرگرم قنوت است

این آل سعود است که در حال سقوط است


آماده شده لب بزند جام جنون را

صادر کند از نفت عرب، بشکه ی خون را


بیزار ز جنگیم، ولی مرد جهادیم

دادیم سر و دست، ولی باج ندادیم


ما هیچ زمان حمله نکردیم به جایی

ما مرد دفاعیم ولیکن چه دفاعی!


شمشیر عجم منتظر رخصت جنگ است

مکه بشود مرکز ایران چه قشنگ است


ما منتظر حمله ای از سوی حجازیم

تا بین بقیع ش حرمی ناب بسازیم


"یا حیدر کرار" زند نقش به زودی

بر پرچم سبز عربستان سعودی


ما غیر کفن بر تن خود جامه نداریم

ای شمر برو ... شوق امان نامه نداریم


یا فاطمه گفتیم، گذشتیم ز طوفان

گفتیم "علی" ناشدنی هم شدنی شد


هر شاه سعودی شده یک نوکر دربست

در پشت لباس عربی فتنه ی غرب ست


ننگی که به پیشانی شاهان سعودیست

زیر سر یک مشت مسلمان یهودیست!


در حادثه تروریستی تهران یک زن، زنده دستگیر شده است


علاء الدین بروجردی

 علاءالدین بروجردی در گفت‌وگوی ویژه خبری سیما با اشاره به دو حادثه تروریستی در تهران گفت: یکی از این حوادث تروریستی مربوط به حرم مطهر بود. با توجه به اینکه مراسم ارتحال امام(ره) به‌تازگی سپری شده است و جمعیت در حرم حضور دارند تروریست‌ها طراحی‌هایی کرده بودند که با هدایت خدا و هوشمندی، نیروها به این تروریست‌ها مشکوک شده و ایست می‌دهند.

وی ادامه داد: آنها شروع به تیراندازی می‌کنند که در نهایت هر دو مهاجم به درک واصل می‌شوند. یک زن زنده دستگیر می‌شود و در اختیار نیروهای اطلاعاتی است که بازجویی‌های لازم صورت گیرد تا عوامل و اطلاعات کافی نسبت به ماهیت آنها به دست آید.


سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد


وال استریت ژورنال: سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد

 روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت سیا یک بخش مأموریتی ویژه را برای اعمال فشار بر ایران ایجاد کرده است.

 
در این گزارش آمده است: به گفته مقامات آمریکایی، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا -سیا- یک مرکز ایجاد کرده است که به طور انحصاری بر جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران متمرکز است. این اقدام منعکس‌کننده تصمیم دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای تبدیل ایران به یک هدف و اولویت مهمتر برای جاسوسان آمریکایی است. 

ایران به توافق هسته ای پایبند بوده است


 به نقل از پایگاه اینترنتی آژانس بین المللی انرژی اتمی، گزارش یوکیا آمانو -- مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی -- درباره ایران منتشر شد. 
 
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی خود که امروز به اعضای شورای حکام ارائه شده بار دیگر تأیید کرده فعالیت‌های هسته‌ای ایران طبق محدوده‌های مشخص‌شده در توافق هسته‌ای این کشور با گروه 1+5 بوده است. 
 
آژانس همچنین در این گزارش تصریح کرده میزان ذخائر آب سنگین ایران نزدیک به سقف تعیین‌شده در برجام است. 

حجت الاسلام آل‌هاشم به عنوان امام جمعه تبریز منصوب شد


انتصاب آل‌هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

 ، در پی درخواست کناره‌گیری جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجتهد شبستری از امامت جمعه تبریز پس از سالها خدمات مجاهدت‌ آمیز، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، حجت‌الاسلام سیّد محمّدعلی آل‌هاشم را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌ جمعه تبریز منصوب کردند.
 

کاریکاتور/ گاو نُه‌ مَن شیرده ترامپ !!!


کاریکاتور/ گاو نُه‌ مَن شیرده ترامپ !!!

ترامپ چگونه گاو شیرده خود را دوشید/ ترامپ با سفر دو روزه خود به عربستان باعث ایجاد اشتغال برای صد هزار آمریکایی شد و تلاش کرد ائتلافی متشکل از کشورهای عربی و اسلامی برای انزوای ایران تشکیل دهد. محمدجواد ظریف : ایران - که تازه یک انتخابات واقعی را پشت سرگذاشته است - توسط رئیس جمهور آمریکا در آن "مهد دمکراسی و میانه روی" مورد حمله قرار می گیرد. آیا این سیاست خارجی است یا صرفا دوشیدن ۴۸۰ میلیارد دلار از عربستان سعودی؟


درگیری نیروهای هنگ مرزی با تروریست‌های پژاک


درگیری نیروهای هنگ مرزی با تروریست‌های پژاک/ ۲ مأمور مرزبانی به شهادت رسیدند

 بر اساس گزارشات، ساعت ۱۷۴۰ مورخه ۹۶/۰۳/۰۶ عوامل اکیپ گروهان مرزی ضیایی، هنگ مرزی ارومیه در حال تردد در نوار مرزی به جهت تعویض نیروها بودند که در مسیر با گروهک تروریستی پژاک درگیر می شوند که در این درگیری فرمانده گروهان مرزی ضیایی "سرگرد محمدرضا فیروزی و استواردوم محمدرضا فرحی" به درجه رفیع شهادت نائل و تعدادی دیگر زخمی گردیدند.
 
اسامی مجروحین حادثه تروریستی هنگ_مرزی_ارومیه به شرح زیر است:
 
۱_ استواردوم رضا_نعمتی
۲_ گروهبانیکم مصطفی_بصیر
۳_ گروهبانیکم امین_میرزایی
۴_ سرباز حسین_قهرمانی
۵_ سرباز هادی_اصلانی
۶_ سرباز سعید_تقی_لو
۷_ سرباز سیامک_محمدی

داستان زیبای راه رفتن سگ روی آب به روایت پرستویی


  پرویز پرستویی   در صفحه اینستاگرام خود داستانی آموزنده در خصوص راه رفتن سگ روی آب را منتشر کرد. 
پرویز پرستویی در صفحه اینستا گرام خود نوشت:
"شکارچی پرنده سگ جدیدی خریده بود این سگ میتوانست روی آب راه برود. شکارچی وقتی این را دید نمی توانست باور کند و خیلی مشتاق بود که این را به دوستانش بگوید. برای همین یکی از دوستانش را به شکار مرغابی در برکه ای آن اطراف دعوت کرد.او و دوستش شکار را شروع کردند و چند مرغابی شکار کردند. بعد به سگش دستور داد که مرغابی های شکار شده را جمع کند. در تمام مدت چند ساعت شکار، سگ روی آب می دوید و مرغابی ها را جمع می کرد. صاحب سگ انتظار داشت دوستش درباره این سگ شگفت انگیز نظری بدهد یا اظهار تعجب کند، اما دوستش چیزی نگفت.در راه برگشت، او از دوستش پرسید آیا متوجه چیز عجیبی در مورد سگش شده است؟
دوستش پاسخ داد: آره، در واقع، متوجه چیز غیرمعمولی شدم. سگ تو نمی تواند شنا کند.! یعنی هرکاری که کنی بعضی از افراد همیشه به ابعاد و نکات منفی توجه دارند و برای دیدن تواناییهای دیگران کور و کر هستند."

محصول جدید ایران خودرو

پژو 2008 در ایران خودرو ، یکی از موفق ترین شاسی بلند های اروپایی که قرار است با قیمتی در محدوده 100 تا 110 میلیون تومان نام نویسی شود.


تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود


عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود
عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود
عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود
عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود
عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود
عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود
عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود
عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود
عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود
عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود

عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود
عکس/ تخریب منازل شیعیان عربستان توسط آل‌سعود

وهابیت ریشه تروریسم است


سی ان ان: وهابیت ریشه تروریسم است/ هیچ حمله تروریستی در غرب با ایران در ارتباط نیست

  به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، فرید زکریا -- تحلیل گر مشهور آمریکایی -- گفت: تقریبا همه حملات تروریستی در غرب، به نوعی با عربستان سعودی ارتباط داشته و تقریبا هیچ کدام از این حملات، ارتباطی به ایران نداشته است». 
«فرید زکریا» تحلیلگر ارشد آمریکایی و از کارشناسان حوزه روابط بین‌الملل در شبکه سی‌ان‌ان در یادداشتی، وهابیگری عربستان سعودی را ریشه تروریسم خوانده است. او در این یادداشت، اظهارات دونالد ترامپ در سفر اخیر به عربستان سعودی درباره ادعای حمایت ایران از تروریسم را رد کرده است.
 
فرید زکریا البته در این یادداشت ادعاهایی علیه ایران هم مطرح کرده است. 

۹۰ درصد اسرائیل در تیررس موشک‌های حزب‌الله قرار دارد


موشک حزب‌الله

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در یادداشتی تصریح کرده ۹۰ درصد از خاک فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های حزب‌الله لبنان قرار دارند.


به تحمیل تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌دهیم



الجبیر و تیلرسون

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد که کشورش به تحمیل تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌دهد.

 به نقل از روسیاالیوم، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا و عادل الجبیر  وزیر خارجه سعودی روز یکشنبه در نشستی خبری در ریاض، بار دیگر ادعاهایی بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.

وی با این ادعا که ایران به دخالت‌های خود در یمن، عراق و سوریه و حمایت از حزب‌الله ادامه می‌دهد، گفت که آمریکا به تحمیل تحریم‌ها علیه ایران ادامه خواهد داد.


داعش آمریکایی‌ها را تهدید کرد


آمریکا داعش

  گروهک تروریستی داعش در ویدئوی جدیدی، مردم آمریکا را به حملات تروریستی تهدید کرد. در این ویدئو یک عضو داعش صحبت‌هایی را به زبان انگلیسی خطاب به طرفداران حملات "گرگ تنها" ایراد می‌کند و از آنها می‌خواهد با کشتن کسانی که اسلام مورد نظر آنها را قبول ندارند، خود را آزاد کنند. وی از حامیان داعش می‌خواهد به هر نحوی که می‌توانند با انفجار ساختمان‌ها یا هجوم خودرو به میان جمعیت، در این حملات تروریستی شرکت کنند.