تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

عوامل تکفیری در کرمانشاه به هلاکت رسیدند + تصویر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از به هلاکت رسیدن عوامل تکفیری در این شهر و کشف جلیقه انفجاری خبر داد.


عوامل تکفیری در کرمانشاه به هلاکت رسیدند + تصویر  به گزارش گروه استان  های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در پی کسب خبر ورود عناصر تکفیری به شهر کرمانشاه از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج)، موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

 
وی گفت: صبح امروز تیم ویژه عملیات انتظامی استان و نیروی ویژه نوپو یگان ویژه با همکاری و هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج) وارد عمل شدند و در یکی از محلات شهر کرمانشاه هر سه عامل را به هلاکت رساندند.
 
عوامل تکفیری در کرمانشاه به هلاکت رسیدند
 
مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه این عوامل با هدف عملیات خرابکارانه وارد کشور شده بودند، تصریح کرد: از عناصر تکفیری یک قبضه سلاح کلاشینکف، دو تیغه خشاب و یک جلیقه انفجاری کشف شده است.
 
عوامل تکفیری در کرمانشاه به هلاکت رسیدند + تصویر
 
سردار امان اللهی با بیان اینکه دستگاه های انتظامی و امنیتی با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی، فضای امنی را در استان کرمانشاه ایجاد کرده اند، به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: جان کمترین بهایی است که برای برقراری ثبات و آرامش می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

مأموریت نیروهای مسلح نیاز به هماهنگی با وزارت خارجه ندارد

مأموریت نیروهای مسلح نیاز به هماهنگی با وزارت خارجه ندارد/ مجلس ماده ۳۰ برنامه را اصلاح می‌کند.

فلاحت پیشه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مأموریت ذاتی نیروهای مسلح نیاز به هماهنگی با وزارت خارجه ندارد و باید ماده ۳۰ لایحه برنامه توسعه اصلاح شود.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به مشکلات متعدد در لایحه برنامه ششم از جمله ماده 30 این لایحه، اظهار کرد: این ماده نیروهای مسلح را مکلف کرده است تا تمامی اقدامات خود در زمینه روابط خارجی را با هماهنگی وزارت امور خارجه انجام دهند که اقدامی کاملاً نادرست است.   به گزارش تسنیم، در ماده 30 لایحه برنامه ششم توسعه که از سوی دولت به مجلس ارائه شده، آمده است: در راستای مفاد مصرح در قانون اساسی و افزایش قدرت مقاومت و کاهش آسیب‌پذیری اقتصاد کشور و به‌منظور مدیریت منسجم، هماهنگ و مؤثر روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران برمبنای اصل عزت، حکمت و مصلحت و برای پشتیبانی تحقق اهداف برنامه ششم توسعه، دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح مکلفند تمامی اقدامات خود در زمینه روابط خارجی را با هماهنگی وزارت امور خارجه انجام دهند! 

ادامه مطلب ...

شیطنت و بدعهدی آمریکا مانع برجام

عراقچی در جلسه کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس:


تحریم‌ها "روی کاغذ" برداشته شده/ مشکل در "میدان اجراست"/ شیطنت و بدعهدی آمریکا مانع برجام


عباس عراقچی

رئیس ستاد اجرایی برجام می‌گوید که تحریم‌ها روی کاغذ برداشته شده و مشکل الآن در میدان اجراست و شیطنت و بدعهدی آمریکا نیز از موانع و مشکلات برجام است.

با غیرمتعهدها "متحد راهبردی" شویم

موشک و ماهواره نداشتیم، امنیت هم نداشتیم/ بخش فضایی در دولت یازدهم از هم پاشید/ با غیرمتعهدها "متحد راهبردی" شویم
 

روستاآزاد

رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف گفت: مجموعه دولت یازدهم که راه افتاد به صورت غیرباوری و باورنکردنی این بخش فضایی از هم پاشید ؛ اگر کسی خوش بین باشد می‌گوید افرادی که نهایتاً آمدند سرکار، شاید قدر این سرمایه را نمی‌دانستند.


مناظره صادق زیبا کلام و فواد ایزدی

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران گفت: قرارگاهی در عالی‌ترین سطوح تصمیم‌سازی در کشور برای رصد مستمر و عمیق سیاست‌ها و عملکرد طرف مقابل و ارائه راهکارهای مقابله تأسیس شود.


سکوت کر کننده بین المللی دربرابر جنایات عربستان


سکوت کر کننده بین المللی دربرابر جنایات عربستان این رژیم را جری تر کرده است

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت شدید شش حمله جنگنده های متجاوز رژیم آل سعود به بیمارستانی در استان " حجه " یمن آنرا جنایتی آشکار و غیر قابل تصور علیه بشریت خواند و اظهار داشت: سکوت تاسف بار مجامع بین المللی در برابر هدف قرار دادن مدارس و بیمارستانها موجب شده تا عربستان سعودی در ارتکاب جنایات ضد بشری خود روز به روز جری تر و گستاخ تر شود.


درخواست روسیه برای استفاده از حریم هوایی ایران و عراق


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اینترفکس، مسکو خواستار استفاده از حریم هوایی ایران و عراق برای پرتاب موشک های کروز شده است.

یک منبع گزارش داد مسکو درخواست خود را برای انجام این کار به ایران و عراق تقدیم کرده است. 

اینتر فکس همچنین مدعی شد روسیه بمب افکن های راهبردی توپولف ۲۲ ام خود را در ایران مستقر کرده است.


جزئیات اقدامات و ماموریت‌های کلاه‌سبزها


جزئیات اقدامات و ماموریت‌های کلاه‌سبزها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر نوذر  نعمتی فرمانده تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد نزاجا (نوهد) با اشاره به مأموریت‌های این تیپ اظهار کرد: مأموریت‌ کلی تیپ نوهد نفوذ از راه‌های هوا، زمین، دریا در پشت منطقه هدف و بنا به دستور سلسله مراتب است.

وی آموزش عملیات ویژه و جنگ‌های نامنظم به سایر یگان‌های ارتش را از جمله دیگر وظایف تیپ 65 ارتش برشمرد.
 فرمانده تیپ 65 نوهد همچنین با اشاره به سطح آمادگی این تیپ با تأکید بر اینکه تیپ تحت فرماندهی او همیشه آماده اجرای مأموریت است، خاطرنشان کرد: تیپ 65 ویژه هوابرد نزاجا همواره در همه رزمایش‌هایی که در نیروی زمینی انجام می‌شود حضور دارد و هر لحظه که به این نیرو نیاز باشد، آماده فعالیت است.
 
ادامه مطلب ...

برتری ایران، اسرائیل را وادار به برقراری روابط دیپلماتیک با اعراب کرده است


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در این باره نوشت: افزایش نگرانی‌درباره برتری و نفوذ ایران در خاورمیانه به ویژه در سوریه، عراق و یمن، موجب شده اسرائیلی‌ها محتاطانه با قدرت‌های جهان عرب از جمله با آن‌هایی که روابط دیپلماتیک نیز ندارند، درباره امور امنیتی رایزنی کنند. 

«دوری گلد» معاون وزیر امور خارجه اسرائیل به فایننشال تایمز گفت: کشورهای سنی عرب به طور فزاینده‌ای خاورمیانه را از منظر اسرائیل می‌بینند.
 
ادامه مطلب ...

سید حسن نصرالله گفت: از همه کشورهایی که در کنار مقاومت ایستادند و پشتیبانی تاریخی آنها از مقاومت، سپاس و قدردانی می کنیم.

   سید حسن نصرالله گفت: از همه کشورهایی که در کنار مقاومت ایستادند و پشتیبانی تاریخی آنها از مقاومت، سپاس و قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت لبنان در جنگ ژوئیه دو هزار و شش که از شبکه تلویزیونی خبر، المنار، المسیره، العالم و المیادین پخش شد گفت: خدا را سپاس که از ما حمایت کرد و پیروزی ما را تایید کرد و امنیت و اطمینان به ما ارزانی کرد. امروز، دهمین سالگرد پیروزی شما مردم، پیروزی خون شهدا، ارتش و ملت شما در سال دو هزار و شش است.

 

ادامه مطلب ...

رسانه‌ها تاثیر بسیاری در ارتقای توان بازدارندگی دفاعی کشوردارند


فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش رسانه‌ها در شناساندن این نیرو به مردم گفت: زمانی که رسانه‌ها به صحنه آمدند، خبرنگاران توانستند مظلومیت نیروی دریایی ارتش را از بین ببرند و این نیرو را به خوبی در میان مردم بشناسانند.  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در ستاد نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها در کشور اظهار کرد: خبرنگاران در همه ابعاد یک جامعه از قبیل سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و نظامی دارای مقام بسیار ارزشمندی هستند و می‌توانند در ارتباط جایگاه کشور گام های بسیاری بردارند.  ادامه مطلب ...

آموزش ارتقاء سخت‌افزاری کامپیوتر و لپ‌تاپ


آموزش ارتقاء سخت‌افزاری کامپیوتر و لپ‌تاپ

همیشه خریدن یک کامپیوتر جدید نمی‌تواند مقرون به صرفه باشد و شما می‌توانید به راحتی و با صرف هزینه‌ای کمتر، سیستم خود را ارتقاء داده و برخی از مشکلات بوجود آمده‌ی ناشی از قطعات و سخت‌افزار‌های قدیمی را با این روش، برطرف کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه‌ی ارتقاء سخت‌افزاری کامپیوتر‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها به صورت مختصر آشنا کنیم.  

ادامه مطلب ...

مدیریت باتری و رم گوشی های اندرویدی با Dr. Battery - زوم اپ


مدیریت باتری و رم گوشی های اندرویدی با Dr. Battery - زوم اپ

Dr. Battery اپلیکیشنی برای مدیریت باتری و رم گوشی‌های های اندرویدی است که قادر است تا ۳۰ درصد گوشی را سریع‌تر شارژ کرده و عمر آن را ۵۰ درصد افزایش دهد. با زوم اپ همراه باشید.

یکی از جالب‌ترین امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد شارژ کردن سریع‌تر گوشی است که با شیوه‌ای تخصصی، باتری شما را ۳۰ درصد سریع‌تر شارژ می‌کند. آن طور که در پروفایل برنامه وعده داده شده است نیز این برنامه تا ۵۰درصد باعث دوام بیشتر باتری و دیرتر خالی شدن آن خواهد شد. امکان مدیریت روی برنامه‌ها و مشاهده‌ی نحوه‌ی مصرف آن‌ها از باتری نیز امکان فوق‌العاده‌ی دیگری است که به شما کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های پرمصرف خود را شناسایی و اقدام به حذف یا Stop کردن آن‌ها کنید. همچنین در این برنامه امکانی برای CleanUp کردن برنامه‌ها در نظر گرفته شده است که می‌توانید با استفاده از آن، حجم زیادی از رم و حتی فضای مموری را از فایل‌های Junk خالی کنید. توسط امکان Ram Booster نیز می‌توانید زمانی که حس می‌کنید گوشی شما کند شده است با پاک سازی رم برنامه از اپلیکیشن‌های بلااستفاده سرعت گوشی خود را بالاتر ببرید. این روش به خصوص برای زمانی که قصد اجرای بازی‌های سنگین که در گوشی شما لگ می‌زنند را دارید بسیار مفید خواهد بود و می‌توانید با خالی کردن رم از موارد اضافه فضا را برای اجرای روان‌تر بازی باز کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

تصاویر دیده نشده منافقین قبل از عملیات مرصاد

“آنتونیو ریبریو” عکاس آژانس عکس “گاما” 6 سال پس از شکست سخت منافقین خلق در عملیات مرصاد توانست به پادگان نظامی اشرف برود و از مانور نظامی نیروهای این سازمان با تجهیزات نظامی که صدام در اختیارشان قرار داده بود عکاسی کند؛ این عکس‌ها از معدود روایات مصور از داخل مقر منافقین به شمار می‌رود.


 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

  به گزارش مجله تاریخ فرادید، رژیم بعث عراق در 4 مرداد 1367 و تنها شش روز پس از قبول قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت توسط ایران با زیر پا گذاشتن آن بار دیگر به جنوب و حوالی خرمشهر حمله و زمینه را برای عملیات سازمان مجاهدین خلق فراهم کرد. ارتش و سپاه به سرعت در مرزهای جنوبی مستقر و آماده دفاع در برابر نیروهای عراقی شدند اما در همین زمان سازمان مجاهدین عملیاتی با نام “فروغ جاویدان” را برای حمله به خاک ایران از غرب کشور به اجرا درآورد.

صدام پیش تر و در تیرماه 1367 طی یک نطق تلویزیونی از عملیات آینده منافقین خبر داده و گفته بود: به زودی خواهید دید که چگونه مجاهدین خلق به اعماق خاک خودشان نفوذ خواهند کرد و پیوستن مردم ایران به صفوف آن‌ها را نیز خواهید دید.

عملیات سازمان مجاهدین خلق در 4 مرداد و همزمان با بمباران شیمیایی عراق علیه مردم بی دفاع در چند روستای کرمانشاه آغاز شد. نیروهای این سازمان توانستند در روز نخست عملیات فاصلهٔ تنگه “پاتاق” تا منطقه “چهارزبر” در ۳۴ کیلومتری کرمانشاه را طی کنند اما نیروهای ارتش و سپاه در عملیاتی متقابل که 5 مرداد آغاز شد توانستند متجاوزان را از خاک کشور بیرون کنند. در این عملیات که به نام “مرصاد” شناخته می‌شود شمار زیادی از نیروهای منافقین کشته و تجهیزات نظامی آنها نیز منهدم شد.

نیروهای سازمان مجاهدین در آن زمان در پادگان “اشرف” در ۸۰ کیلومتری مرزهای ایران در استان دیاله عراق مستقر بودند. این پادگان نظامی که در سال 1365 و پس از انتقال اعضای این سازمان به عراق تاسیس شد تا دو سال قبل که به طور کامل تخلیه شد به عنوان مقر اصلی نیروهای این سازمان به شمار می رفت.

در سالگرد عملیات مرصاد و حمله مجاهدین خلق به کشور مجموعه‌ای دیده نشده از عکس های پادگان اشرف که عکاس آژانس عکس گاما عکاسی کرده را از نظر می گذرانید. این عکس‌ها که در اول جولای 1994 توسط “آنتونیو ریبریو” عکاسی شده مربوط به مانور نظامی این گروه تروریستی با ادوات نظامی دولت بعث عراق است که با حضور مسعود رجوی سرکرده آنها برگزار شده است.





 

ادامه مطلب ...