تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

رونمایی از نسل جدید ناوشکن جماران در آینده نزدیک


ادامه رزمایش‌ها در جنوب کشور/رونمایی از نسل جدید ناوشکن جماران در آینده نزدیک

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه رزمایش بزرگ نیروهای مسلح که صبح امروز در خلیج فارس برگزار شد، هدف از این رژه را نشان دادن اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در خلیج فارس عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح ما در دفاع از مرزهای خود جدی هستند و ما طبق قوانین بین‌المللی و به دستور رهبر معظم انقلاب آماده دفاع همه جانبه از کشورمان هستیم.
 
وی افزود: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب رزمایش‌ها در جنوب کشور ادامه داشته و ما تمام تحرکات را رصد می‌کنیم.
 
سیاری با بیان اینکه ما انواع سامانه‌ها از موشک‌ها گرفته تا شناورها را خودمان می‌سازیم، افزود: در آینده نزدیک علاوه بر شناور سهند، یک ناوشکن دیگر در کلاس جماران نیز رونمایی خواهد شد.

خط تولید موشک ذوالفقار با حضور وزیر دفاع افتتاح می‌شود


خط تولید موشک ذوالفقار افتتاح می‌شود

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، خط تولید موشک ذوالفقار که توسط محققان و متخصصان وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است، در هفته دفاع مقدس و با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به طور رسمی افتتاح می‌شود.
 
گفتنی است؛ «موشک ذوالفقار» نخستین موشک سوخت جامد با برد 700 کیلومتر است که قادر است اهداف مورد نظر را به صورت نقطه ای منهدم نماید.
 
شایان ذکر است؛ موشک ذوالفقار در رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت 31 شهریور سالروز آغاز هفته دفاع مقدس در بندر عباس برگزار گردید رونمایی شد.

نمایش اقتدار بیش از 500 شناور، تجهیزات و سامانه های رزمی و دفاعی در آب های خلیج فارس


نمایش اقتدار بیش از 500  شناور، تجهیزات و سامانه های رزمی و دفاعی  در آب های خلیج فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  رژه 170 فروند شناور موشک انداز های برد بلند ، متوسط ، راکت انداز ها و شناورهای پشیبان نیروی دریایی سپاه پاسداران ، 42 فروند شناورهای سنگین رزمی و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،25 فروند شناور دریابانی و نیروی انتظامی  از مهمترین برنامه های این رزمایش است.
 
وی  پرواز 42 فروند بالگرد ، بال ثابت و جنگنده های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، هوا فضاهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هوا دریا نیروی دریایی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دیگر برنامه های رژه بزرگ در بندرعباس بر شمرد.
 
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژه 60 دستگاه از خودرو های محمول سپاه پاسداران، موشک ها، تجهیزات جدید ساخته شده در وزارت دفاع موشک های برد بالا ، کوتاه و متوسط ، موشک های بالاستیک و موشک های کروز پرواز و 50 دستگاه از یگان های محمول از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ، نهاجا و پدافند هوایی  از دیگر توانمندی های نیرو های مسلح  است.
 
رژه و نمایش اقتدار یگان های نمونه سپاه، ارتش ،بسیج و نیروی انتظامی از دیگر برنامه ها در ساحل بندرعباس بود. 

اقتدار تسلیحاتی، ابزار قدرت هر کشوری است


کشور ما دشمنان شروری دارد/ توان دفاعی خود را افزایش می‌دهیم
سردار سرتیپ "سید مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ساز و کار و اهمیت ارتقا توان دفاعی جمهوری اسلامی عنوان داشت: کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آن‌ها قدرتمند بودن است.

وی افزود: یکی از ابزار قدرت در  هر کشور و نظامی، قدرت و اقتدار نظامی و تسلیحاتی است و خوشبختانه جمهوری اسلامی در این مولفه بسیار قدرتمند است و همینطور که در گذشته یک روند موفقیتی را داشتیم در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مسئله پیشرفت در همه عرصه‌ها از جمله عرصه نظامی باید رخ دهد و امید است که این پیشرفت هرچه بیشتر رخ دهد.

انتهای پیام/

رونمایی از موشک سطح به سطح ذوالفقار


رونمایی از موشک سطح به سطح ذوالفقار

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رژه امروز نیروهای مسلح که در بندرعباس صورت گرفته سامانه موشکی سطح به سطح ذوالفقار رونمایی شد.

گفتنی است رژه نیروهای مسلح از صبح امروز در سراسر کشور و از جمله بندرعباس برگزار شد.


مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور فرماندهان ارشد نظامی در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.


مراسم رژه نیروهای مسلح در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور فرماندهان ارشد نظامی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
 
گفتنی است؛ در این مراسم سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرتیپ نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نهاجا و سایر مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند.
 
افزودنی است؛ در این مراسم یگان‌های پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.
 
همچنین؛ در این مراسم، انواع تجهیزات نظامی نیروهای مسلح کشورمان، به نمایش درآمدند.

**نقش مثبت تکاوران نیروی دریایی در آزادسازی خرمشهر


 
**نقش مثبت تکاوران نیروی دریایی در آزادسازی خرمشهر
 
تفنگداران نیروی دریایی در آن ایام، با در اختیار داشتن پایگاهی در ضلع جنوبی خرمشهر، در درگیری‌های 34 روزه خرمشهر، حضور فعالی داشتند به نوعی که می‌توان مدعی شد محور مقاومت در خرمشهر نیروی دریایی بود. راهبرد دشمن بعثی این بود که ظرف یک هفته در میدان آزادی، مصاحبه مطبوعاتی داشته باشد اما با مقاومت 34 روزه تفنگداران نیروی دریایی مواجه شد و پشت درهای بسته ماند و وعده 3 روزه فتح خرمشهر 34 روز طول کشید و این دومین شکست دشمن بعثی در کوی ذوالفقاریه بود که مقاومت گردان سرهنگ کهتری(معروف به امیر آبادان) و ناخدا صمدی(فرمانده تکاوران دریایی) آن را رقم زد. 
 
این وقفه 34 روزه، فرماندهان عراقی را در ادامه گام‌های بعدی دچار تردید نمود و زمانی این تردید دشمن جدی‌ شد که فهمیدند تمام این کابوس 34 روزه را گروه معدودی زن و مرد رقم زده‌اند که قریب به اتفاق آنان غیرنظامی بوده و کمترین آشنایی هم با کاربرد سلاح‌های سبک  نداشته‌اند. 
 
در جریان محاصره خرمشهر و آبادان، راه آبی برای تردد وجود داشت و از همین راه، متجاوزان، مهمات را به آبادان منتقل می‌کردند. در سال 1360 حصر آبادان کامل شد و نیروی دریایی در آن ایام، با هواناوها و بالگردهای RH به بندر امام، آبادان و بهمنشیر، نیروهای تازه نفس و مهمات و غذا می‌رساندند. صدام در 29 شهریور 1359 بر خلاف موازین حقوق بین‌الملل، در نطقی در جلسه مجمع ملی عراق به صورت یکجانبه قرارداد 1975 الجزیره را پاره و تأکید کرد که عراق، هیچ حقی را برای ایران در شط‌العرب(اروندرود) قائل نیست و حاکمیت خود را به شط‌العرب اعمال خواهد کرد. 
 
متعاقب این اقدام، صدام در 31 شهریور 1359 تهاجم وسیع و سراسری ارتش بعث به ایران اسلامی را آغاز کرد و این هجوم وحشیانه منجر به یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های دنیا پس از جنگ جهانی دوم شد. 

تمام منافذ حیاتی دشمنان را از ایران و خارج آن با شدت هدف قرار می‌دهیم


تمام منافذ حیاتی دشمنان را از ایران و خارج آن با شدت هدف قرار می‌دهیم

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در شبکه خبر طی سخنانی اظهار داشت: بعد از جریان دستگیری نظامیان آمریکایی در اطراف جزیره فارسی توسط سپاه، آمریکایی‌ها در رفتار خود یک اضطراب نشان می‌‌دهند و از طرفی هم ایران‌هراسی را در دستور کار خود دارند تا فلسفه‌ای برای حضورشان در منطقه باشد.
 
وی با بیان اینکه ما گوشمان از حرف‌های بی‌مورد آمریکایی‌ها پر است، گفت: در طول این سال‌ها آنها نسبت به انقلاب اسلامی همواره با احتیاط، احترام و از روی نگرانی و دلهره رفتار کرده‌اند و اگر ما قدرت بازدارندگی نداشتیم آیا آنها در خصوص مسائل هسته‌ای از زمین، هوا، دریا و فضا به پشت میز مذاکره می‌آمدند؟
 
سلامی ادامه داد: توان ما به حدی است که می‌توانیم همه منافذ حیاتی دشمنان در منطقه را چه از ایران و چه خارج از ایران با هر شدت و توانی مورد هدف قرار دهیم.

برخی از مسئولان می‌خواهند ضعف در حل مشکلات اقتصادی را با پرداختن به بحث اقتدار و امنیت بپوشانند


بعد از جنگ تحمیلی، اسرائیل سه بار قصد حمله به ایران داشت

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر "محسن رضایی" فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به منظور تبیین جایگاه سپاه در تعیین مولفه های قدرت و اقتدار کشور در گفتگوی ویژه خبری امشب شبکه دو سیما حضور یافته بود، امنیت پایدار و خودکفا را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی است به هیچ وجه متکی به قدرت‌های بین المللی نیست و همین امر سبب شده که امروز بزرگترین قدرت منطقه خاورمیانه، آسیای جنوب غربی باشیم ضمن اینکه این قدرت هم در داخل و هم در بیرون از مرزهای کشور احساس می شود.

برخی از مسئولان  می خواهند ضعف در حل مشکلات اقتصادی را با پرداختن به بحث اقتدار و امنیت بپوشانند
 
سردار رضایی با اشاره به اینکه، برخی از مسئولان می خواهند ضعف در حل مشکلات اقتصادی را با پرداختن به بحث اقتدار و امنیت بپوشانند گفت: این عده پاسخی در رابطه با مسائل اقتصادی ندارند و در نهایت به نظامیان گیر می دهند.
 
وی با اشاره به فرار به جلو مسوولان در عدم‌ پاسخ دادن به انتظارت مردم در حوزه اقتصادی اظهار داشت: چرا بعد از برجام تحول اساسی در کشور ایجاد نشده و برخی به مسائل نظامی گریز می زنند.

آیا عربستان در حال تشکیل یک اتحاد منطقه‌ای جدید علیه ایران است؟

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تحولات چند ماه اخیر در خاورمیانه بیانگر یک صف‌بندی تاکتیکی جدید میان بازیگران سیاسی منطقه است. عربستان سعودی که از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه عملاً و علناً با حمایت مالی و تسلیحاتی از جبهه مخالف بشار اسد – رئیس جمهور مشروع این کشور – خود را در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار داده است، اکنون مصمم‌تر از گذشته به دنبال یافتن همپیمانان جدیدی برای مقابله با محور مقاومت است.

"برگ برنده نزاجا "در میدان‌های نبرد

راکت "نازعات" با برد 80 تا 100 کیلومتر و طول بیش از 6 متر به عنوان "دقیق‌ترین راکت ایرانی" شناخته می‌شود.

**  راکت "نازعات"؛ کابوس دشمنان
 
تمرکز فعالیت یگان موشکی ایران در آن زمان بیشتر بر روی تولید راکت‌های بردکوتاه برای هدف قرار دادن پایگاه‌های نیروهای متجاوز عراقی بود که نتیجه آن منجر به تولید راکت‌های مانند راکت "نازعات" شد؛ "نازعات" راکتی سطح به سطح و با بردکوتاه است که هنوز هم تولید و توسعه این سلاح ادامه دارد و تاکنون در این زمینه نیروهای جوان ایرانی توانستند چندین نمونه ارتقا یافته مانند "نازعات 6" و "نازعات 10" را تولید کرده و آنها را با موفقیت روی لانچر برده و شلیک کرده است.

جوانان انقلابی ایران در ابتدای راه تولید راکت "نازعات" توانستند اولین نمونه "نازعات 6 " را در اوایل دهه 70 شمسی طراحی و تولید کنند؛ این راکت با برد 80 تا 100 کیلومتر، طول بیش از 6 متر و وزن سرجنگی بیش از 100 کیلوگرم به عنوان "دقیق‌ترین راکت ایرانی" شناخته می‌شود.

از هر 10 عملیات علیه تروریست‌ها تنها تعداد اندکی را اطلاع‌رسانی می‌کنیم


ما باید هوشیار باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم/ از هر 10 مورد حرکات تروریستی ما فقط 1 مورد را به اطلاع مردم می رسانیموزیر اطلاعات با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به تشریح مهمترین اقدامات وزارتخانه متبوع خود در طول فعالیت دولت یازدهم پرداخت.

وی افزود: از هر 10 عملیات علیه تروریست‌ها تنها تعداد اندکی را اطلاع‌رسانی می‌کنیم چرا که آسایش مردم برای ما از همه چیز مهمتر است و نمی خواهیم با این اخبار ذهن مردم را درگیر کنیم. ما بارها به تروریست ها در برنامه های مختلف پیام داده ایم که فکر انجام اقدامات خرابکارانه علیه ایران را از سر بیرون کنند چرا که ایران مانند کشورهای دیگری در آنجا جنایت می کنند نیست. خوشبختانه ما امروز جامعه اطلاعاتی 80 میلیونی داریم و مردم در هر کجا که لازم باشد به ما در وزارتخانه‌ با راه های ارتباطی اطلاعات می دهند که تاکنون این اطلاعات بسیار موثر بوده و ما توانستیم بسیاری از این اقدامات تروریستی را خنثی کنیم.

چرا مدال‌آوران المپیک، مدال‌هایشان را به دندان می‌گیرند؟


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت ایندین اکسپرس؛ افرادی که مسابقات المپیک را از نزدیک تماشا کرده باشند، متوجه شده اند که بسیاری از ورزشکاران پس از پیروزی در رشته ورزشی خود و کسب مقام، مدال هایشان را به دندان می‌گیرند. این اقدام به دلیل تاریخی جالب و قدیمی در خصوص خاصیت طلا انجام می شود.
 
یک واقعیت مشخص در خصوص مدال های طلای المپیک، طلا نبودن کامل آن‌ها است. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی سی ان ان، مدال های طلای المپیک در واقع از 494 گرم نقره و 6 گرم طلا ساخته شده اند. آخرین باری که مدال طلای کامل در مسابقات المپیک به ورزشکاران اهدا شد، مربوط به المپیک 1912 سوئد می شود. 
عمل گاز گرفتن مدال ها، از روشی برای بررسی واقعی بودن طلا ریشه گرفته است. فلز طلا به گونه ای است که در صورت خلوص کامل، در صورت گاز گرفته شدن اثر دندان بر روی آن می‌ماند. این روش در گذشته برای بررسی خلوص طلا مورد استفاده قرار می گرفته است. 
اکنون با گذشت سال ها از زمان استفاده از این روش برای تشخیص خلوص طلا و در حالی که ورزشکاران اهمیت چندانی به جنس مدال هایشان نمی‌دهند، آن ها همچنان برای ثبت خاطرات خود در مقابل دوربین ها مدال هایشان را زیر دندان می گذارند.

جلوگیری از خوانده شدن پیام بعد از ارسال اشتباه در تلگرام +ترفند

در این خبر ترفند حذف پیام هایی که به اشتباه در تلگرام ارسال شده است آموزش داده می شود.
جلوگیری از خوانده شدن پیام بعد از ارسال اشتباه در تلگرام +ترفند
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار تلگرام یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های پیام رسان است که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. نگرانی بسیاری از کاربران، حذف پیام هایی است که بدون قصد کاربر ارسال شده است. برای حذف این پیام ها دو شیوه وجود دارد که در زیر به آن می پردازیم.






  شیوه اول؛ برای این که مدیریت کاملی روی چت های خود داشته باشید، بهترین راه استفاده از secret chat است، برای این منظور لازم است حتما از نسخه موبایلی تلگرام استفاده کنید. ابتدا به بخش تنظیمات رفته و گزینه New Secret chat را انتخاب کنید. سپس شخصی که میخواهید برای او چیزی بنویسید را انتخاب کنید. بعد از این که پیام ها را ارسال کردید این امکان به شما داده خواهد شد که هر پیغامی که دوست نداشتید او بخواند را به صورت عادی پاک کنید و در حالی که پیام ها از گوشی شما پاک می شود، فرد مورد نظر هم دیگر در گوشی خودش این پیغام ها را مشاهده نخواهد کرد.

شیوه دوم؛ اگر به صورت اشتباهی پیغامی را فرستاده اید و پیام به سرور رسیده است و یک تیک خورده است و خوشبختانه طرف مقابلتان آنلاین نیست یا هنوز پیام شما را نخوانده است دیگر نمی توان با روش اول کاری از پیش برد. همانطور که میدانید در تلگرام قابلیت پاک کردن پیام بعد از ارسال وجود ندارد و پیغام شما پس از ارسال برای طرف مقابل در سرورهای تلگرام باقی خواهد ماند و پس از آنلاین شدن وی نمایش داده میشود.

تنها راه این است که جلوی خوانده شدن پیام را بگیریم که این امر هم به شانس و سرعت عملتان بستگی دارد برای این کار باید آن شخص را قبل از آنلاین شدن وی بلاک کنید و از دریافت و خواندن پیغام اشتباه توسط او جلوگیری کنید. اما به این نکته توجه داشته باشید که حتما باید منتظر بمانید فرد آنلاین شود و پس از آن او را از بلاک در بیاورید و به این صورت پیغام ارسال شده اشتباه برای او نمایش داده نمیشود.

پدافند هوایی در کمین پرنده‌های متخاصم+عکس

 به گزارش مشرق، جمهوری اسلامی ایران در کنار تمام ماجراهای دریافت سامانه پدافندی اس300، اما کار ساخت یک سامانه پدافندی به نام باور373 را نیز همزمان با کارشکنی‌ها در تحویل S300، از مدت‌ها قبل آغاز کرده بود که این سامانه، امروز (یکشنبه)رسما با حضور رئیس جمهور رونمایی شد و به گفته وزیر دفاع، تا پایان امسال عملیاتی خواهد شد.

این سامانه به دست توانمند دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و با همکاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و مراکز علمی و پژوهشی کشور طراحی و ساخته شده است.  














     ادامه مطلب ...

نخستین موتور توربوجت ملی هواپیما با نام اوج رونمایی شد.

به گزارش   حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با 31 مرداد روز صنعت دفاعی در مراسمی که به همین مناسبت با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران ، سردار "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، جمعی از مدیران ارشد، دانشمندان و متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و شبکه همکاران صنعتی - تحقیقاتی برگزار شد، نخستین موتور توربوجت ملی هواپیما  با نام  اوج رونمایی شد.


مشخصات اولین موتور ملی توربوجت ایرانی + تصاویر

مشخصات اولین موتور ملی توربوجت ایرانی + تصاویر


در آینده ای نزدیک موشک‌های کروز دریایی با سرعت مافوق صوت هم دست پیدا کنیم.


سردار دهقان: دستیابی ایران به موشک کروز مافوق‌صوت در آینده نزدیک به گزارش   حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین دهقان وزیر دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از نخستین موتور ملی توربوجت هواپیما به عملکرد این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: در بعد و زمینه های موشکی همه آنچه را که دنبال می کردیم طی این مدت به دست آوردیم؛ سیستم های هدایتی آن را چندگانه کردیم و سیستم های ناوبری آن را به گونه ای طراحی کردیم  که دقت اصابت و هدف‌گیری ما را بالا ببرد.
 
وی افزود:‌ در حوزه موشک های کروز گام های بلندی را برداشتیم و الحمدالله تمام موشک‌هایی که قبلا داشتیم بردشان را دو - سه برابر افزایش دادیم و سعی کردیم آنها را تنوع کاربری ایجاد کنیم یعنی اگر موشکی ساحل به دریا بود و یا از روی شناوری پرتاب می‌شد آنها را هواپایه کنیم و برای عملیات هوایی نیز استفاده کنیم.
 
وزیر دفاع ادامه داد:‌ توانستیم روی سیستم‌های هدایت آنها تغییر ایجاد کنیم و توان موتورهای آنها را افزایش دهیم و بردشان را زیاد کنیم به‌طوری که اگر در بحث دریا یک زمانی نیاز به کیلومترها مسافت داشته باشیم آن را به 100 کیلومتر برسانیم.
 
سردار دهقان گفت: توانستیم سرعت موشک‌ها را بالا ببریم و انشالله در آینده ای نزدیک موشک‌های کروز دریایی با سرعت مافوق صوت هم دست پیدا کنیم.

آیا هیلاری کلینتون با پولهایی که از عربستان دریافت کرده است می‌تواند در برابر ریاض بایستد؟


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیویورک تایمز در مطلبی درباره بنیاد خیریه خانواده کلینتون نوشت: بنیاد بیل، هیلاری و چلسی کلینتون برای سالها با کمکهای سخاوتمندانه افراد و شرکت‌های خارجی مختلف اداره شده است. 
به عنوان مثال، طی سالهای اخیر عربستان سعودی و داماد رئیس جمهور سابق اوکراین که دولتش به دلیل فساد و قتل روزنامه‌نگاران به شدت مورد انتقاد قرار داشت هر یک بیش از 10 میلیون دلار به بنیاد کلینتون کمک کرده‌است. به همین ترتیب، یک شرکت تجاری لبنانی – نیجریایی نیز که منافع اقتصادی زیادی در آمریکا دارد، 5 میلیون دلار به بنیاد کلینتون کمک کرده است.
 روابط عربستان سعودی و آمریکا طی سالهای اخیر با تنشهای زیادی همراه بوده و سیاست منطقه‌ای این کشور نیز  در حال حاضر در تناقض آشکار با سیاست‌های منطقه‌ای ایران قرار دارد.
 در عین حال، بسیاری از مقامات آمریکایی نیز به دلیل نقش بارز عربستان در ترویج یک قرائت افراطی از اسلام (وهابیت) که به آبشخور فکری تروریست‌ها تبدیل شده است و همچنین حمایت‌های مالی آشکار این کشور از سازمان‌های تروریستی منطقه، نگرانی‌های غیرقابل‌کتمانی در رابطه با این کشور دارند. 
: آیا هیلاری کلینتون با پولهایی که از عربستان دریافت کرده است می‌تواند در برابر ریاض بایستد؟

 

دستگیری عناصر متواری داعش


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در اقدامی مشترک از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف قرارگاه نجف سپاه، عناصر متواری داعش شناسایی و دستگیر شدند 

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات در خصوص ضربه به تیم تروریستی داعش به شرح زیر است:

به توفیق الهی و عنایت حضرت بقیه الله العظم (عج)، متعاقب ضربه به تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور در تاریخ 25و 95/5/26 ، با پیگیری های اطلاعاتی بعمل آمده، سایر عناصر متواری گروه شناسایی و در تاریخ 28 مرداد دستگیر شدند.

همچنین در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایر مخفیگاه ها و دپوی گروه شناسایی و مقادیر قابل توجهی کیت و ریموت های الکترونیکی، سلاح کلاشینکف، سلاح M6 آمریکایی، نارنجک، کمربند و جلیقه انفجاری، چاشنی الکتریکی و لوازم ساخت بمب و وسایل مرتبط که برای اقدامات تروریستی در داخل کشور مخفی شده بود کشف و ضبط گردید.