تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

۸ ویژگی عالی از اندروید که iOS می‌تواند از آن‌ها استفاده کند


۸ ویژگی عالی از اندروید که iOS می‌تواند از آن‌ها استفاده کند

اندروید ویژگی‌های جالبِ زیادی دارد کهiOS می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. در این متن به ۸ مورد از این ویژگی‌ها اشاره‌کرده‌ایم.

در ادامه ۸ ویژگی مهم در اندروید را ذکر می‌کنیم که آی‌اواس  باید آن‌ها را در سیستم خود استفاده کند تا بتواند روند رو به رشد داشته باشد.

 ادامه مطلب رو بخونید  ...

ادامه مطلب ...

طرح جدید اپل برای تعمیر مشکل تاچ در آیفون 6 پلاس

طرح جدید اپل برای تعمیر مشکل تاچ در آیفون 6 پلاس

اپل طرحی جدید برای تعمیر مشکل تاچ آیفون 6 پلاس آغاز کرده است و برای رفع این مشکل ۱۴۹ دلار از کاربر دریافت می‌کند.

یکی از مشکلات همه‌گیر کاربران آیفون 6 پلاس، مشکل تاچ این گوشی  است که تاچ گوشی را به‌طور کامل از کار می‌اندازد؛ اما اپل این مشکل را ناشی از زمین خوردن گوشی می‌داند. این شرکت بیان کرده است که هزینه‌های این مشکل را تقبل نخواهد کرد و کاربران برای تعمیر گوشی خود باید ۱۴۹ دلار پرداخت کنند.

اپل در وب‌سایت خود این‌گونه نوشته است:

اپل تشخیص داده است که کاربران پس از زمین خوردن گوشی آیفون ۶ پلاس خود و فشاری که در اثر این اتفاق به وجود می‌آید، با مشکل تاچ گوشی مواجه شده‌اند. اگر گوشی شما نیز با این مشکل مواجه شده است و پنل آن تعویض نشده و نشکسته است؛ اپل، آیفون ۶ پلاس شما را با هزینه‌ی ۱۴۹ دلار تعمیر خواهد کرد.

اپل همچنین بیان کرده است افرادی که در روزهای گذشته گوشی خود را تعمیر کرده‌اند، اختلاف هزینه‌ی پرداختی با ۱۴۹ دلار اعلام‌شده را دریافت خواهند کرد. این شرکت اعلام کرده که در حال تماس گرفتن با این افراد است؛ اما بهتر است خود کاربران قبل از اپل به این شرکت مراجعه کنند.

جنگنده‌های سوخو ۲۷ روسیه عازم ایران شدند

سوخو 27

جنگنده‌های سوخو ۲۷ روسیه برای شرکت در نمایشگاه هوایی کیش - ۲۰۱۶، عازم ایران شدند.


  تیم آکروباتیک شوالیه‌های نیروی هوایی روسیه برای حضور در نمایشگاه هوایی کیش 2016 (KISH 2016) عازم ایران شدند.

این تیم، متشکل از  4 فروند جنگنده سوخو 27 ارتش روسیه است و قرار است که در طول حضور در جزیره کیش، 2 برنامه نمایش هوایی داشته باشند.


قدرت آتش ویرانگر نیروهای مسلح ایران

 قدرت نظامی ایران در سال های اخیر به آنچنان جایگاهی رسیده که هیچکدام از دشمنان تا بن دندان مسلح ایران همچون اسرائیل، و آمریکا نتوانستند اقدامی را علیه ایران انجام دهند. چرا که حقیقتا دشمنان آمریکایی صهیونیستی نمی دانند که واکنش ایران به حمله نظامی چه خواهد بود؟ 

قدرت آتش ویرانگر نیروهای مسلح ایران/موشک های بالستیک چگونه

 

   نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقتدار و ولایتپذیری خود را در نبرد با صدامیان نشان دادند. 

نیروهای مسلح ایران در جنگ با ارتش رژیم بعث در عملیات های مختلف اقتدار خود را به دشمن نشان دادند. پس از پایان جنگ تحمیلی نیز ارتش و سپاه پاسداران و نیروهای مردمی با تمام توان قدرت دفاعی خود را افزایش دادند تا در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند. 

قدرت نظامی ایران در سال های اخیر به آنچنان جایگاهی رسیده که هیچکدام از دشمنان تا بن دندان مسلح ایران همچون اسرائیل، عو آمریکا نتوانستند اقدامی را علیه ایران انجام دهند. چرا که حقیقتا دشمنان آمریکایی صهیونیستی نمی دانند که واکنش ایران به حمله نظامی چه خواهد بود؟ 

سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در این زمینه می گوید : ما سخنی جدی با امریکایی‌ها داریم و آن‌ها می‌دانند که انتخاب گزینه نظامی چیزی جز یک آرزوی باطل شده و یک هوس ناممکن دفن شده نیست و حتی آمریکایی‌ها نیز به این موضوع اعتقادی ندارند. 
ادامه مطلب ...

ایران و چین موافقتنامه همکاری دفاعی ــ نظامی امضا کردند

سردار دهقان و وزیر دفاع چین

وزرای دفاع ایران و چین در تهران موافقتنامه همکاری دفاعی ــ نظامی امضا کردند.


"گسترش همکاری‌های دفاعی ــ نظامی" و "تبادل تجربیات در زمینه‌های نظامی به‌ویژه در حوزه‌های آموزشی" و "مبارزه همه‌جانبه با تروریسم و مؤلفه‌های ناامنی در منطقه" از مفاد این موافقت‌نامه به شمار می‌رود.

واکنش سرلشکر باقری به اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا

ترامپ شکر زیادی خورده است
شهیدان موشکی قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دادند/ ترامپ در دوران تبلیغات حرف‌های گنده‌تر از دهانش می‌زد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: 
 آن فرد جدیدی که این روزها به صحنه قدرت آمده در دوره تبلیغات حرفای بزرگتر از دهانش میزد که اگر من بودم در برابر دستگیری ملوانان در خلیج فارس چنین می کردم و چنان می کردم! شکر زیادی خورده است.
  بگذار از راه برسی بعد از فرماندهان نیروی دریایی‌ات بپرس که ملوانانش در زمان دستگیری روی قایق‌ها چه کار کردند؟
  تهدید ایران در تنگه هرمز تنها یک شوخی است.
 در سال‌های گذشته ایران در حلب برای سوریه صنعت موشکی ایجاد و موشک تولید کرد که در جنگ ٣٣ روزه علیه اسرائیل به کار رفت.
  ملت شاید نداند در پنج سال گذشته کارهای بسیار عظیمی در شمال غرب کشور انجام شده و شاهد درگیری با دشمنان بوده‌ایم.

10 پیشنهاد دیوانه وار ترامپ

در حالی که جهان همچنان از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شگفت زده است، نگرانی‌ها دربارۀ برخی از وعده‌های انتخاباتی او بار دیگر به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده است.
 برخی رسانه ها 10 پیشنهاد دیوانه وار ترامپ را دوباره منتشر کرده و پرسیده اند که آیا ترامپ، پس از رییس جمهور شدن، از آن عدول خواهد کرد یا خیر؟

1ـ ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، ایجاد پایگاه های داده برای مسلمانان مقیم این کشور و کنترل مساجد.
2 ـ استفاده دوباره از شکنجه به شیوه غرق مصنوعی برای مبارزه با تروریسم.
3 ـ احداث دیوار حائل میان آمریکا و مکزیک برای دور ساختن مهاجرین از این کشور.
4 ـ اخراج 11 میلیون مهاجر غیرقانونی ساکن در آمریکا.
5 ـ وادار کردن کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به پرداخت پول در ازای حمایت آمریکا از آنان.
6ـ کنترل ورود پناهندگان به آمریکا به ویژه اتباع سوریه.
7 ـ لغو توافق هسته ای بین ایران و کشورهای بزرگ.
8 ـ به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی.
9 ـ ارجاع هیلاری کلینتون به دادستان برای بازجویی از وی.

هوش مصنوعی و تأثیر آن در شکل‌ دهی آینده‌ تجارت الکترونیک

هوش مصنوعی و تأثیر آن در شکل‌ دهی آینده‌ تجارت الکترونیک

شاید بتوان یکی از قدرتمندترین ویژگی‌های هوش مصنوعی را ایجاد تجربه‌های شخصی‌تر و واقع‌گرایانه‌تر برای مشتریان در تجارت الکترونیک دانست.

در دنیای کسب‌وکار به‌ندرت شاهد بازاری رقابتی‌تر از تجارت الکترونیکی هستیم. در این بازار فروشنده‌های آنلاین علاوه بر رقابت سنگین با یکدیگر و فروشگاه‌های حقیقی؛ باید آوازه‌ی خود را در بازار مکاره‌ی پرسروصدای اینترنت به گوش مشتری‌ها برسانند.

هوش مصنوعی و تجارت الکنرونیک 1

 

ادامه مطلب ...

اپل با عرضه مک بوک های جدید درصدد خرید زمان برای خود است

اپل با عرضه مک بوک های جدید درصدد خرید زمان برای خود است

پس از معرفی سرفیس استودیو‌ جدید مایکروسافت در هفته‌های گذشته، تحولی عظیم در بازار کامپیوتر‌های شخصی به وجود آمد.

با معرفی Surface Studio desktop PC، مایکروسافت کاری غیرقابل‌تصور انجام داد و آن پشت سر گذاشتن رقیب دیرینه‌اش یعنی شرکت اپل بود.

دستگاهی سریع، با صفحه‌نمایش بسیار باریک، طراحی هوشمند و حالت کلیک چرخشی و مدرن این سرفیس موجب شد تا استیو کواچ در یادداشتی اعلام کند: «استودیو یک کامپیوتر نیست و در دسته‌ای کاملا جدید قرار می‌گیرد. این دستگاه گونه‌ای از تبلت‌های هیبریدی دسکتاپی است که در حال حاضر، شگفتی مردم را برانگیخته است.»

appel

 

ادامه مطلب ...

شهیدان موشکی قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دادند


شهیدان موشکی قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دادند/ ترامپ در دوران تبلیغات حرف‌های گنده‌تر از دهانش می‌زد

سرلشکر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم و جمعی از نیروهای موشکی سپاه پاسداران با درود بر شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای مدافعان حرم و سلام بر رهبری معظم انقلاب گفت: در آستانه حرکت بزرگ ملت به سمت کربلای حسینی مفتخرم در محفل شهدا حاضر شوم.


 

 سرلشکر باقری با تاکید بر این مطلب که با حمایت رهبری قدرت موشکی ما به جایی رسیده است که دشمنان نمی‌توانند تصمیم به تجاوز بگیرند خاطرنشان کرد: اگر دیوانه‌ای مانند نخست وزیر رژیم صهیونیستی بگوید بارها تا مرز حمله پیش رفت،جلوی او را گرفتند زیرا می‌گفتند پایان آن معلوم نیست.

وی تاکید کرد: پایان جنگی که با ایران شروع کنند به گونه‌ای است که دشمن ذلیلانه شکست را بپذیرد، دیدیم که در جنگ ٣٣ روزه چه اتفاقی افتاد و نتیجه جنگ با یکی از یاران ایران همان بود.

سرلشکر باقری افزود: شهید به من می گفت عده ای صهیونیست به ایران چنگ و دندان نشان می دهند و ما چرا نباید موشکی داشته باشیم که بردش به آنها برسد و همین تلاش ها باعث شد شهید طهرانی مقدم موشک شهاب 3 را تولید کند.


نابودی هسته‌های داعش با اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی بالا


  امیر احمدرضا پوردستان در مراسم آماده‌به‌کاری بالگردهای زمین‌گیر شده هوانیروز کرمانشاه که امروز برگزار شد اظهار داشت: در رزمایشی که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگزار شد، شبکه‌های خارجی پس از پخش گزارش آن و مشاهده گستردگی این رزمایش به بی‌نتیجه بودن تحریمها اذعان می‌کردند.

   فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح برای اجرای این راهبرد اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی بالا را در اختیار دارند که نابودی هسته‌های داعش پس از شکل‌گیری و پیش از حرکت به سمت مرزها در این راستا انجام می‌شود. 
ادامه مطلب ...

نارضایتی عرب‌های خلیج فارس از حضور میهمانان ایرانی و سوری در بیروت

ظریف میشل عون

برنامه‌ریزی عربستان برای دیدار سریع سفیران کشورهای عضو شورای همکار خلیج فارس با «سعد حریری» نخست وزیر مامور دولت جدید لبنان نشان می‌دهد که از دیدار مقام‌های ایران و سوریه با ژنرال «میشل عون» نگران و ناراضی هستند.