تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

پاسداران آماده‌ پاسداری از انقلاب اسلامی‌اند

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگارانپاسداران آماده‌اند از انقلاب اسلامی پاسداری کنند به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای تهران، گفت: خبر خوش ما در روز عید فطر این است که همه پاسداران انقلاب اسلامی با عنایت خداوند و روح پرفتوح امام (ره) و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری آماده هستند که از انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

به گزارش حوزه دفاعی_امنیتی گروه سیاسی باشکاه خبرنگاراغن جوان؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای تهران در واکنش به گفته‌های اخیر مقامات آمریکایی که به خیال خود می‌توانند ارتش ایران را شکست دهند، اظهار داشت: این‌ها در همه آرزوهایشان در خواب طولانی به سر می‌برند و فکر می‌کنند این هم جزو آرزوهای جدیدشان است. دشمن اگر می‌خواهد قدرت ارتش ایران را بسنجد بسم‌الله
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها این آرزو را هم برای همیشه به گور می‌برند، تصریح کرد: البته منظور از ارتش، یعنی قدرت نظامی مقدم ملت ایران. 
سرلشکر صالحی عنوان داشت: ارتش، سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی در شرایط مناسبی به سر می‌برند و همان‌طور که حضرت آقا فرمودند، هر که می‌خواهد این توان را امتحان کند بسم‌الله.

از حمایت دوستان خود در منطقه دست برنمی‌داریم

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، آیت الله خامنه‌ای صبح امروز بعد از اقامه نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) در جمع خیل عظیمی از مردم، سخنرانی کردند.با این مذاکرات و با متنی که تهیه شده، سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد
بخشی از سخنرانی ایشان در مورد سیاست داخلی و خارجی نظام در مورد مذاکرات هسته ای و استکبار ستیزی نظام به شرح زیر است: 



 

......حوادث منطقه‌ى ما در این ماه رمضان و قبل از آن، حوادث ناگوارى بود و هست؛ متأسّفانه دستهاى نامبارکى، ماه مبارک را براى بسیارى از مردم منطقه تلخ کرد. در یمن، در بحرین، در فلسطین، در سوریّه، بسیارى از مردم مسلمانِ مؤمن، به‌خاطر سیه‌کارى‌هاى دشمنان، روزهاى سختى را گذراندند و روزه‌هاى دشوارى گرفتند. همه‌ى این قضایا براى ملّت ما مهم است.
 یک مسئله هم مسئله‌ى داخلى ما است که مسئله‌ى مذاکرات هسته‌اى است. چند نکته را در زمینه‌ى این مسئله لازم است عرض کنم. نکته‌ى اوّل تشکّر از دست‌اندرکاران این مذاکرات طولانى و نفس‌گیر است، رئیس جمهور محترم و بالخصوص هیئت مذاکره‌کننده که حقیقتاً زحمت کشیدند و تلاش کردند؛ چه این متنى که تهیّه شده است، در مجارى قانونى پیش‌بینى‌شده‌ى خود تصویب بشود و چه نشود، اجر آنها محفوظ است؛ این را به خود آن برادران هم از نزدیک عرض کردیم.

.......
 
ادامه مطلب ...

ترکیب جالب عکس های فتوشاپی + تصاویر

من یک عکاس از سیراکیوز، نیویورک هستم و علاقه زیادی به سرگرمی و ترکیب عکس ها دارم و بیشتر هنرهای من روی عکس هنر سورئال است . 
شاید خیلی از شما با نرم افزار فتوشاپ عکس های رو ایجاد کرده و یا ترکیب کرده باشید. اما ایجاد عکس هایی با کیفیت بالا و خلاقیت های جالب و اینکه کدام عکس رو با چه عکسی ترکیب کنید تا بتوانید بهترین ایده را پیاده سازی کنید نکته بسیار مهمی در ترکیب عکس ها به حساب می آید . 

محسنی///ترکیب جالب عکس های فتوشاپی + تصاویر

محسنی///ترکیب جالب عکس های فتوشاپی + تصاویر

محسنی///ترکیب جالب عکس های فتوشاپی + تصاویر

محسنی///ترکیب جالب عکس های فتوشاپی + تصاویر

محسنی///ترکیب جالب عکس های فتوشاپی + تصاویر

خشمگینی اعراب از توجه آمریکا به ایران

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری "الجزیره" در برنامه "ماوراء الخبر" به موضوع هسته ای ایران و توافق تاریخی هسته ای پرداخت و گفت:نگرانی جامعه عربی فقط به توافق هسته ای محدود نمی شود بلکه به مرحله بعد از توافق نیز مرتبط است.

الجزیره افزود:جامعه عربی، ایران را در حال تحریم به عنوان یک قدرت منطقه ای به شمار می آوردند، حال اگر تحریم‌ها نیز لغو شوند عاقبت چه خواهد شد؟ عرب ها ناراحت از توجه آمریکا به ایران

  شبکه الجزیره از سوال خود در برنامه "ماوراء الخبر" که 7 جولای 2015 به روی آنتن رفته بود، غافل نشد. پرسشی که این شبکه در رابطه با فعالیت های ایران به عنوان قدرت منطقه ای، مطرح کرده بود اینکه که چرا مذاکره کنندگان هسته ای در وین با کسی مشورت نکردند، حتی اسرائیل که از نزدیک این مذاکرات را دنبال می کرد به نظراتش اعتنایی نشد؟

.....

 ....

 

ادامه مطلب ...

اولین ربات آجرچین خودکار با سرعت ۲۰ برابر انسان خانه می‌سازد

اولین ربات آجرچین خودکار با سرعت 20 برابر انسان خانه می‌سازد


مهندسان استرالیایی یک ربات بنّای کاملا خودکار را طراحی کرده‌اند که در مدت دو روز چهارچوب آجری خانه را می‌سازد و ۲۰ برابر سریعتر از انسان عمل می‌کند. ربات «هادریان» که نام خود را از روی دیوار هادریان بریتانیا گرفته، از سرعت چینش ۱۰۰۰ آجر در ساعت برخوردار بوده و به اندازه ۱۵۰ انسان در یک سال کار می‌کند.

از آنجایی که این ربات نیازی به خواب و خوراک ندارد، بصورت شبانه‌روزی قادر به کار است.سازنده ادعا می‌کند این ربات اولین ربات آجرچین خودکار در جهان است که بعد از ۱۰سال تحقیق و تلاش ساخته شده است.

در قلب هادریان یک بازوی تلسکوپی مفصل‌دار ۲۸ متری قرار دارد. نسخه نهایی این ربات بر روی یک واگن باری قرار خواهد گرفت تا براحتی قابل انتقال باشد. همچنین آجرها با استفاده از ملات یا چسبی که تحت فشار اعمال می‌شود، روی هم قرار میگیرند.

این ربات ۱۰۰۰ بار در ثانیه خود را برای اجتناب از تداخل ناشی از ارتعاشات یا نوسان، تصحیح می‌کند. این مفهوم شباهت زیادی به فرآیند ساخت افزودنی مورد استفاده در چاپگرهای سه‌بعدی دارد.

شرکت Fastbrick Robotics قصد دارد نخستین نسخه تجاری هادریان را تا سال جاری به بازار عرضه کند.

به گفته سازندگان، ربات هادریان به ارتقای امنیت سایت ساخت‌وساز و کاهش سطح ضایعات تولیدی و انتشارات گلخانه‌ای کمک می‌کند.

1435755754162_00

ترس آمریکایی‌ها از سردار ایرانی با لغو تحریم‌ها

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در پی انجام توافق هسته ای روز گذشته سردار سلیمانی، کامران دانشجو، سردار نقدی، پرویز فتاح، سردار وحیدی، سردار سلامی و رستم قاسمی از جمله شخصیت هایی هستند که از لیست تحریم ها خارج خواهند شد.

اگر نام سردار قاسم سلیمانی تا مدتی قبل تنها به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران برایمان آشنا بود اما حالا او به چهره ای تبدیل شده است که رسانه های جهان از او به عنوان "ژنرال سلیمانی" یاد می کنند و دیگر نه برای ایرانیان، که برای کل جهان چهره ای شناخته شده و قدرتمند است.

در این بین یکی از رسانه های آمریکایی دیدن نام سردار سلیمانی در این لیست ابراز نگرانی کرده است.
abc NEWS مدعی شده؛ با رفع تحریم از این شخصیت، آمریکایی ها بسیار متضرر خواهند شد. 
ترس آمریکایی ها از سردار ایرانی با برداشتن تحریم ها
 آنها نگران بیشتر شدن سفرهای ژنرال ایرانی و محدودیت اقدامات خرابکارانه آنها در منطقه هستند.
گفتنی است؛این رسانه اظهار داشته هنوز مشخص نیست که این ژنرال ایرانی به کدام کشورها می تواند سفر کند.

کمالوندی: قرار نیست دسترسی سایت‌های نظامی را به آژانس دهیم

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران بهروز کمالوندی رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: چیزی که آمانو اعلام کرد نقشه‌ راه پرداختن به موضوع هسته‌ای ایران در رابطه با مسائل گذشته به توافق دو طرف رسید.
قرار نیست دسترسی سایت‌های نظامی را به آژانس دهیم/توافق با آژانس میوه مذاکرات سیاسی است
وی ادامه داد: ما در گذشته می‌گفتیم پرداختن به موضوعات گذشته جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند بی‌انتها باشد و باید انتهای آن برای صحبت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران دارد و همچنین توضیحاتی را که ارائه می‌دهد نهایتا آژانس جمع‌بندی خودش را داشته باشد.
    رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: خوشبختانه در گزارش اخیر مدیرکل آژانس اشاره به این موضوع شد، در حقیقت می‌توانیم بگوییم ما حاصل تلاش دوسال گذشته خودمان را که فشار می‌آوردیم که باید اینکار محقق شود احساس کردیم و دیدیم که مطابق آن مذاکرات مفصلی بود و در نهایت منتهی به توافق شد.
.....
 
ادامه مطلب ...

قدردانی و تشکر رهبر معظم انقلاب اسلامی از زحمات و مجاهدات صادقانه و مجدانه تیم هسته‌ای

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار رمضانی رئیس جمهور و هیأت وزیران با شرح و تبیین فرازهایی از فرمان راهگشای امیرمؤمنان به مالک اشتر، تأکید کردند: پشتوانه روحی، معنوی و فکری، عامل اصلی حل همه مشکلات است و تأمل و تدبر در نهج البلاغه مولای متقیان، چنین پشتوانه ای را فراهم می سازد.



   
 رهبر معظم انقلاب با اشاره به سخنان رئیس جمهور در ابتدای این دیدار درباره نتایج مذاکرات هسته ای، از زحمات و مجاهدات صادقانه و مجدانه تیم هسته ای قدردانی و تشکر کردند.

ایشان سپس با اشاره به ویژگی های شخصیتی جایگاه خاص مالک اشتر نزد امیرمؤمنان افزودند: حضرت علی بن ابیطالب (ع)، فرمان خود را خطاب به چنین شخصیتی صادر فرمودند که این نکته جای تأمل دارد.

رهبر انقلاب در بیان وظایف مسئولان در فرمان امیرمؤمنان به مالک اشتر، افزودند: «گرفتن مالیات و حقوقی که مردم نسبت به دولت دارند»، دفاع از مردم و سرزمینشان، سوق دادن جامعه به صلاح و رستگاری و آبادانی و سازندگی کشور، 4 مأموریت اصلی است که مولای متقیان در نامه به مالک، بر دوش حاکمان می گذارند.

......
 
ادامه مطلب ...

تأمین نصف انرژی الکتریکی اروپا از منابع تجدیدپذیر

تأمین نصف انرژی الکتریکی اروپا از منابع تجدیدپذیر


اتحادیه اروپا برای دستیابی به اهداف کاهش تغییرات جوی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای اقدام به تولید الکتریسیته از انرژی پاک کرده است ولی برای تحقق آن در سال ۲۰۳۰ / ۱۴۰۹ نیاز دارد که به نصب مولدهای برق بدون کربن خود سرعت ببخشد. اتحادیه اروپا هدف تولید ۵۰ درصدی برق پاک را از سال ۱۹۹۰ / ۱۳۶۹ آغاز کرده است و این هدف می‌بایست در تمامی شاخه‌های صنعت از قبیل حمل‌ونقل، کشاورزی و ساختمان‌سازی که نیاز چندانی به برق ندارند نیز رعایت شود. در حال حاضر یک‌چهارم (۲۵ درصد) از برق اروپا، از انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک تهیه می‌شود.

در صورت انجام تعهدات در نظر گرفته‌شده برای همه کشورهای اتحادیه اروپا، در دهه آینده بیش از نصف انرژی الکتریکی اروپا از منابع تجدیدپذیر به دست می‌آید.

به گزارش گاردین، تحقق برنامه قاره سبز در ارتباط با انرژی الکتریکی اکنون نیازمند همکاری تمامی کشورهای اتحادیه اروپا است.

اولیور جوی، سخنگوی انجمن انرژی باد در ارتباط با اهداف سال ۲۰۳۰ / ۱۴۰۹ می‌گوید: برخی از کشورها از زمان برنامه‌ریزی عقب افتاده (به‌عنوان‌مثال کشورهای هلند، فرانسه و انگلستان) و برخی نیز از دیگر کشورها سبقت گرفته‌اند. برای رسیدن به هدف نیاز به راه‌اندازی سیستمی برای کنترل و مدیریت سرعت کشورها در انجام پروژه‌ها است.

یان دانکان، یکی از اعضای پارلمان اروپا هشدار می‌دهد که برای جلوگیری از هرج‌ومرج مالیاتی در ارتباط با تغییر نوع انرژی‌ها، مسئله مالیات قبل از بهره‌برداری طرح به‌طور کامل تنظیم و هماهنگ شود؛ چراکه به اعتقاد وی اگر مسئله مالیات مشخص نشود، کل پروژه با شکست روبرو خواهد شد.

مزیت موجود در برنامه تولید ۵۰ درصد از انرژی کل اروپا از انرژی‌های تجدیدپذیر این است که بین کشورهای اتحادیه اروپا انرژی انتقال پیدا می‌کند و دیگر نیازی به باتری برای ذخیره انرژی‌های اضافی نیست. البته این موضوع بخشی دیگر از برنامه‌های آینده اروپا به‌حساب می‌آید.

تعمیر و اصلاح همه وسایل با نخستین چسب شکل‌پذیر

تعمیر و اصلاح همه وسایل با نخستین چسب شکل‌پذیر

تعمیر و اصلاح همه وسایل با نخستین چسب شکل‌پذیر

تعدادی از طراحان و دانشمندان مواد در لندن یک چسب جدید را تولید کرده‌اند که در تعمیر و اصلاح وسایل، معجزه می‌کند. چسب دستی شکل‌پذیر Sugru می‌تواند برای هر تعمیر چیزی از وسایل خانگی گرفته تا کفش و سایر اجسام مورد استفاده قرار بگیرد.

این چسب نه تنها جایگزینی پایدار برای چسب‌های تفنگی داغ و ابرچسب‌های سمی است، بلکه با تغییر شکل از چسب به شکل لاستیک، یک ماده چسبنده را ارائه کرده که از قدرت کافی برای پیوند ایمن همه چیز از آلومینیوم، فولاد، سرامیک، شیشه و چوب گرفته تا بیشتر پلاستیک‌ها و لاستیک‌ها برخوردار است.

ایده این چسب از ذهن جین نی دولچائوینتیگ، طراح محصول ایرلندی متولد شده که ابتدا آن را در دوره کارشناسی ارشد خود در کالج سلطنتی هنر در لندن تصور کرده بود.

این ایده باعث شد که وی با گروهی از متخصصان سیلیکون یک محصول جدید بسازند. Sugru در زبان ایرلندی به معنی بازی است. این ماده منعطف از سیلیکون ساخته شده و پس از قالب‌گیری و جامد شدن، از حالت خمیری به بافت لاستیکی تغییر شکل می‌دهد.

اگرچه این چسب زیست‌تجزیه‌پذیر نیست، اما بطور کامل غیر پتروشیمی و با فرآیند ترکیب کم انرژی و با گرمای کم تولید شده است.

ویژگیهای بادوام Sugru به این معنی است که تحت هر شرایطی از داخل فریزر گرفته تا زیر دوش داغ و از داخل باغ گرفته تا محیط بیرون کاملا محکم و چسبنده باقی می‌ماند. این چسب کاملا ضد آب و مقاوم به گرما بوده و می‌تواند به عنوان دستگیره و آویز یا حتی برای پر کردن سوراخهای کفش به کار گرفته شود.

عربستان به همکاری با قدرتهای جهانی برای تداوم تحریم های ایران ادامه می دهد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العربیه، یک مقام سعودی در واکنش به توافق ایران و 1+5 اعلام کرد عربستان پیوسته بر اهمیت توافقی که مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای شود تأکید داشته است. 



نظریه مدیر وبلاگ :بنازم اقتدار ایران را که از هم اکنون ترس را بر حاکمان ظالم مستولی کرده. تا حالا اربده کشی می کردن و از هر اقدامی برای ضربه به ایران استفاده می کردند و راه به جایی نبردند و حتی برای اثبات نوکری خود به صهیونیست دست به کشتار مسلمانان کشور خود و کشورهای همسایه می زدنند ولی حالا از حسن همجواری صحبت می کنندً؟ واقعاً خنده دار است.
  وی تصریح کرد عربستان پیوسته بر لزوم بازرسی های مشخص و دائم از تمامی پایگاه های ایران از جمله پایگاه های هسته ای و وجود مکانیسمی برای بازگشت فوری تحریم ها در صورت نقض توافق از سوی ایران تأکید داشته است. این مقام سعودی همچنین مدعی شد عربستان به همکاری های خود با قدرتهای جهانی و جامعه بین الملل برای تداوم تحریم ها علیه ایران به سبب حمایت این کشور از تروریسم و نقض توافقات و معاهدات بین المللی مرتبط با تحریم های تسلیحاتی ادامه می دهد.

این مقام سعودی در ادامه ادعاهای خود گفت:  در سایه توافق هسته ای، ایران باید درآمدهای خود را بجای ایجاد تنش و آشوب در منطقه، در مسیر رشد داخلی و بهبود اوضاع ملت ایران صرف کند. این منبع در پایان اعلام کرد ایران به دلیل آنکه کشوری همسایه به شمار می رود، عربستان به دنبال ساخت رابطه ای بهتر با این کشور در تمامی زمینه ها طبق اصل حسن همجواری  و دخالت نکردن در امور یکدیگر است.

توافق هسته ای ایران کرنشی تاریخی است

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسراییل نشنال نیوز، "تزیپی هاتاولی" – معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی – با اظهار نظر در خصوص پایان مذاکرات هسته ای گفت: "توافق هسته ایران به معنای تسلیم تاریخی غرب در برابر ایران است."
توافق هسته ای ایران کرنشی تاریخی است

وی در ادامه افزود: "اثرات آتی این توافق بسیار جدی خواهد بود. ایران به گسترش ترور در هر گوشه ای از جهان ادامه خواهد داد و به تشدید تنش ها در منطقه خاورمیانه نیز ادامه می دهد. اما موضوع ناراحت کننده تر، اینست که این کشور گام های بزرگی را برای تبدیل شدن به یک کشور هسته ای برداشته است. 
معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پایان ادعا کرد: "رژیم صهیونیستی از تمامی توان دیپلماتیک خود بهره خواهد گرفت تا مانع از تصویب این توافق شود."
نظریه: شما از اینکه دنیا به آرامش و صلح ثبات برسد عصبانی هستید و بهانه ای برای جرم و جنایت علیه بشریت ندارید،از این عصبانیت بمیرید تا دنیا از دست شما رهایی یابد.

برجسته ترین محورهای "جمع بندی" مذاکرات از نگاه وزارت خارجه منتشر شد

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران از وین، جمهوری اسلامی ایران و دولت های عضو گروه 1+5 (شامل آمریکا، آلمان, انگلیس، چین، فرانسه و روسیه )همراه با نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپایی) پس از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده، سرانجام در روز 23 تیر 1394 برای رفع سوء تفاهم ها در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران و همزمان لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران تفاهم نمودند. در نتیجه این تفاهم که با رعایت چارچوب ها، دستورالعمل ها و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران تدوین گردیده است، دستاوردهای زیر در حوزه هسته ای و لغو تحریم ها حاصل گردید. 




.....

 

ادامه مطلب ...

توسعه توان موشکی کلید اقتدار در منطقه و دنیا

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ سیاستهای کلی برنامه ششم توسعه توسط "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا ابلاغ شد که در آن معظم‌له توجه ویژه‌ای به امور نظامی و دفاعی داشتند.
افزایش توان دفاعی با بودجه 12 هزار میلیاردی
  با مرور و تحلیل بخشی از بندهای ابلاغی درباره توان دفاعی کشور و توجه به جامع بودن آن می‌توان گام‌هایی اساسی برای افزایش اقتدار و توسعه توان بازدارندگی برداشت.
**لزوم توجه به ابلاغ مصوبات برنامه ششم توسعه

با توجه به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای شناخته شده و از امنیت پایدار برخوردار است لزوم توجه به بندهای ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای افزایش توان دفاعی و گسترش امنیت پایدار ضروری و حائز اهمیت به نظر می‌رسد.
افزایش توان دفاعی با بودجه 12 هزار میلیاردی/توسعه توان موشکی کلید اقتدار در منطقه و دنیا


افزایش توان دفاعی با بودجه 12 هزار میلیاردی
در یکی از بندهای ابلاغی مقام معظم رهبری برای برنامه ششم توسعه آمده است: افزایش توان دفاعی در تراز قدرت منطقه‌ای با تخصیص حداقل 5 درصد بودجه عمومی کشور مورد توجه قرار بگیرد.

......
 
ادامه مطلب ...

آموزش‌های رزمی نهاجا بر اساس نوع تهدیدات است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ خلبان  "نصیرزاده" در مراسم پایان دوره آموزشی دانشجویان وظیفه فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی که با حضور فرماندهان و مسئولین این مرکز آموزشی در اردوگاه تابستانی امام زاده هاشم (ع) برگزار شد، استقلال کشور را در گرو داشتن نیروهای تحصیلکرده و آگاه دانست و خطاب به دانشجویان حاضر اظهار داشت: امروز نیروی هوایی که یک نیروی تجهیزات‌محور است به داشتن چنین جوانان تحصیل کرده و ورزیده‌ای افتخار می کند.
آموزش های رزمی نهاجا بر اساس نوع تهدیدات است
  
معاون هماهنگ‌کننده نهاجا گفت: نیروی هوایی ارتش آموزش‌ها و آمادگی رزمی خود را براساس نوع تهدیدات و تغییر سیاست‌های جنگی و دکترین نظامی طراحی کرده و آموزش خلبانان و سربازان خود بر این اساس طراحی کرده است.
......
 
ادامه مطلب ...

خودتان را آماده کنید برای ادامه‌ مبارزه با استکبار/ آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است

به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که عصر امروز برگزار شد که برخی مهمترین محورهای بیانات ایشان به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سؤال یک دانشجو درباره‌ «تکلیف استکبارستیزی بعد از مذاکرات» فرمودند: مگر مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار است؟ این از مبانی انقلاب است. اگر مبارزه با استکبار نباشد ما تابع قرآن نیستیم.

* آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است، خودتان را آماده کنید برای ادامه‌ مبارزه با استکبار.

* به‌هیچ‌وجه نگذارید افرادی که کلیدهای کار دستشان است به تشکل‌های انقلابی دانشجویی فشار وارد کنند.

* اینکه برای ایجاد نشاط در دانشگاه، کنسرت و اردوی مختلط برگزار شود کار غلطی است. هر دو وزیر محترم مورد اعتماد ما هستند ولی مراقب زیردستان خود باشند.‌

داعش برای کشتار مسلمانان شکل گرفته است

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک؛ "آلبرتو فرناندز،" مقام اسبق کمیسیون "استراتژی مبارزه با تروریسم" آمریکا، اذعان کرد: نباید گروه تروریستی داعش را یک گروه اسلامی دانست زیرا اعضای این گروه تلاش اصلی خود را بر کشتار مسلمانان متمرکز کرده است.
 
"فرناندز" با اشاره به گزارش اخیر سازمان اف‌بی‌آی که تعداد آمریکایی‌های ملحق شده به داعش را 200 نفر اعلام کرده بود، گفت: افرادیکه قصد پیوستن به داعش را دارند فقط کافیست کمی به اعمال این گروه فکر کنند. آنها در حال کشتار وحشیانه مسلمانان بی‌گناه هستند و نمی‌توان ارتباطی میان این گروه تروریستی و اسلام پیدا کرد. 
وی در ادامه افزود: آنچه روشن است، داعش به نام اسلام در حال کشتن مسلمانان است. باید به حامیان داعش گفت شما تصور می‌کنید با حمایت و تجهیز این گروه تروریستی به "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه، صدمه‌ای می‌زنید؟ نه ... بدون شک شما تمام وقت خود را صرف کشتار مسلمانان می کنید. 
"آلبرتو فرناندز" پس از پایان دوران خدمت در کمیسیون "استراتژی مبارزه با تروریسم" آمریکا ، پست معاونت ریاست موسسه تحقیقات رسانه‌ای خاورمیانه را برعهده گرفت.

"پهپادهای انتحاری" بازوی نزاجا در رزم هوایی + تصاویر

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ پهپاد‌های انتحاری نیروی زمینی ارتش، دست بلند نزاجا در سرکوب دشمنانی هستند که قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را دارند.

پهپاد انتحاری


 

 **پهپاد انتحاری "رعد 85"

این پهپاد عملکردی مانند یک موشک "کروز" کوچک دارد که با سرجنگی قدرتمند آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف را دارد. سامانه "شلیک کن- فراموش کن (Fire and Forget System)" از ویژگی‌های پهپاد "رعد 85" است و توانایی دریافت مسیرهدف جدید را برای اصابت اهداف نو دارد و دارای برد پروازی بیش از 100 کیلومتر می‌باشد.


** ژئواستراتژیک فورکستینگ: "رعد 85" اهداف متحرک را مورد اصابت قرار می‌دهد

سایت  ژئواستراتژیک فورکستینگ (Geo strategic Forecasting) درباره پهپاد "رعد 85 " می‌نویسد: ایران مبادرت به ساخت پهپاد "رعد 85 " کرده که این پهپاد توانایی مورد اصابت قرار دادن اهداف متحرک را دارد.

پهپاد انتحاری

**ترند: توان بومی ایران در ساخت ادوات نظامی

سایت ترند  (Trend) با اشاره به توان بومی جمهوری اسلامی ایران در ساخت ادوات نظامی عنوان داشت: ایران توان ساخت انواع هواپیماهای جنگی، موشک، رادار، قایق‌های تندرو و ... را از سال 1992 یافته است.

این سایت از قول سرهنگ ستاد "رضا خاکی" فرمانده یگان پهپاد نزاجا درباره "رعد 85 " نوشت: این پهپاد با داشتن سرجنگی قوی همچون یک موشک "کروز" عمل می‌کند.

پهپاد انتحاری

**دران سنتر: "رعد 85 " دارای بمب‌های هدایت شونده است

....

 

ادامه مطلب ...