تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

امنیت مرز را مدیون رشادت های مرزبانان هستیم


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه گفت: امروزه نعمت امنیت را مدیون رشادت ها و جوان مردی های مرزبانان و همه ی افرادی که در مرز خدمت می کنند هستیم که با در پیش گرفتن راه شهدای دفاع مقدس توانسته اند امنیت را در مرزها به وجود آورند. 
ادامه مطلب ...

دستگیری 5تا 6 تروریست که قصد خرابکاری در روز قدس و شب‌های قدر را داشتند


دستگیری 6 تروریست که قصد خرابکاری در روز قدس و شب‌های قدر داشتند/ اجازه کوچکترین آسیب به امنیت کشور را به آنها نخواهیم دادوزیر اطلاعات گفت از شناسایی و دستگیری 5 تا 6 نفر از افراد وابسته به گروه‌های تروریستی که بنا داشتند در شب‌های قدر و روز قدس دست به اقداماتی بزنند، خبر داد.  ادامه مطلب ...

مچ بندهای جاسوسی عربستان بر دستان حجاج

عربستان سعودی برای جاسوسی از حجاج در مراسم حج و شناسایی و ربودن آسان حجاج مورد نظر خود، بستن مچ بند اجباری حجاج را در دستور کار قرار داده است. 
 به گزارش شریان نیوز،سایت صوت العراق در گزارشی به قلم ماجد زهیر شنتاف، نوشت: اتاق عملیات امنیتی سازمان اطلاعات عربستان بر اجرای سیستم مچ بند الکترونی نظارت خواهد داشت که همه حجاج باید از زمان ورود به فرودگاه عربستان تا زمان سوار شدن به هواپیما برای بازگشت به کشور خود آن را به دستان خودشان ببندند.

نیروهای ویژه سازمان اطلاعات عربستان بر پیگیری این سیستم جدید نظارت خواهند داشت.    ....... 

ادامه مطلب ...

استقبال از ملک فهد با لنگه کفش+ عکس

 فهد بن عبدالعزیز پنجمین پادشاه آل سعود بود که حدود دو سال پیش در 90 سالگی درگذشت .

تندیس این پادشاه در نمایشگاهی در عراق به نمایش گذاشته شده  است. بازدید کنندگان در این نمایشگاه نیز با دیدن تندیس وی، با لنگه کفش او را مورد لطف خود قرار دادند.
 
استقبال از ملک فهد با لنگه کفش+ عکس

مسعود رجوی به درک واصل شد+تصاویر

rajavi

«ترکی الفیصل» رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان منافقین در پاریس ، از مرگ مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد.

به گزارش العربیه، الفیصل خطاب به مریم رجوی از مسعود به عنوان «همسر مرحومتان» یاد کرد.

وی در این اجتماع  به اهداف شوم رژیم عربستان و همبستگی این رژیم با منافقین اعتراف کرد و گفت:من هم می‌خواهم که رژیم (ایران) سقوط کند.

۲۹۸۱۴۲_۱۴۵