تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

دو روز حمام‌نکردن با بدن ما چه می‌کند؟

 بررسی‌ها نشان داده است اگر فقط دو روز حمام نروید باکتری‌های موجود در بدن می‌تواند شما را در معرض ابتلا به بیماری قرار دهد.
دو روز حمام‌نکردن با بدن ما چه می‌کند؟
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در قرون وسطی حمام کردن اتفاق معمولی نبود و آن طور که در تاریخ ثبت شده است، حتی در برخی مناطق نوعی رفتار غیراخلاقی تلقی می‌شد.

با این وجود در عصر حاضر دوش گرفتن و حمام کردن یک اتفاق روزمره محسوب می‌شود که برای حفظ بهداشت و نظافت تاکید زیادی روی آن شده است. ولی آیا تاکنون فکر کرده‌اید که اگر تنها ۲روز به حمام نرویم چه اتفاقی می‌افتد؟  

 

 

ادامه مطلب ...

شمخانی: آمریکا در تجاوز عربستان به یمن سهیم است و باید پاسخگو باشد

شمخانی: آمریکا در تجاوز عربستان به یمن سهیم است و باید پاسخگو باشدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روز یکشنبه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تجاوز هوایی اخیر عربستان سعودی به یمن تصریح کرد: اقدام ارتش یمن در حمله به ناو اماراتی دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی یمن و علیه یک تجاوزگر بوده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: اقدام عربستان در بمباران مراسم سوگواری در یمن، با سلاح ارسالی آمریکا که در اختیار ارتش تجاوزگر عربستان قرار گرفته، صورت گرفته است و آمریکا در این جنایت سهیم است و باید پاسخگو باشد.

وی در این بیانیه با تاکید بر این که افکار عمومی غرب باید بدانند که دولتهایشان چه نقشی در تداوم این جنگ دارند، تصریح کرد: فروش تسلیحات به عربستان و امارات، نقش محوری در تجاوز نظامی به یمن و کشتار مردم بیگناه یمن را دارند که باید از سوی غرب متوقف شود.

کلینتون: سعودی‌ها صادرکننده اصلی افراط‌گرایی‌اند

به گزارش مشرق، بنیاد «ویکی‌لیکس» روز شنبه بخش‌هایی از سخنرانی‌های «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در جمع‌های خصوصی بانکداران و صاحبان سرمایه در آمریکا را منتشر کرد.

وی در این سخنرانی‌ها، بی‌پرده‌تر از مجامع عمومی سخن گفته و برخی نظریاتش را از جمله در مورد عربستان، صریح‌تر بیان کرده است.

سعودی‌ها بزرگترین صادرکننده تفکرات افراطی

بخشی از این ایمیل‌ها مربوط به اظهارات کلینتون در مورد عربستان سعودی است.

بر اساس این اسناد، هیلاری کلینتون در یک نشست غیرعلنی گفته است که سعودی‌ها مخالف اخوان‌المسلمین هستند، اما «این مسئله خنده‌دار است، چون سعودی‌ها در 30 سال گذشته بیش از هر مکان دیگری در روی زمین، تفکرات افراطی‌ صادر کرده‌اند».

رمزگشایی از هشدار سپاه پاسداران به عربستان سعودی

سپاه پاسدارن در بیانیه ای که برای شناورهای حاضر در منطقه رزمایش صادر کرده آورده است: "به کلیه شناورهایی که در رزمایش ( سپر خلیج فارس) حضور دارند، اعلام می‌گردد، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتقاد دارد اصالتاً این رزمایش مصداق مشخصی برای تشنج آفرینی و کم کردن امنیت پایدار در خلیج فارس است.به همین لحاظ عبور هیچ یک از شناورهای نظامی شرکت کننده در این رزمایش، حق عبور از آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را ندارند و به هیچ وجهی نباید به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی نزدیک شوند، چرا که ما اعلام می داریم این عبور به هیچ وجه مصداق عبور بی ضرر نمی‌باشد.نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای تامین امنیت پایدار خلیج فارس و تنگه هرمز در آمادگی کامل به سر می برند و با هرگونه حرکت، تلاش و اقدام برای برهم زدن آرامش و امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مقابله متناسب و فوری انجام خواهد داد."

به طور قطع کشورهای حاضر در منطقه خلیج فارس می توانند به تنهایی امنیت این منطقه مهم جهان را تامین کنند اما مداخله قدرت های خارجی و تفرقه انداختن میان کشورهای خلیج فارس، باعث شده تا هر یک سیاست جداگانه ای را در پیش بگیرند و حتی پیشنهادهای جمهوری اسلامی را برای مدیریت بوی منطقه، نپذیرند. با وقوع جنگ اول خلیج فارس، آمریکا عملا ناوگان های نظامی خود را وارد منطقه کرد و با استفاده از فضای موجود جنگی، پایگاه های نظامی اش را نیز در شیخ نشین های خلیج فارس راه اندازی کرد. اهدافی که آمریکا به دنبال آن است و کشورهای عرب خلیج فارس نیز با آن همراستا شده اند، گویای نقاط ضعف دائمی است که به یکی از کانون های بحران در جهان تبدیل شده است. 

ادامه مطلب ...

یا حسین(ع)

افسران - یاحسین

السلام علیک یا اباعبدالله(ع)

مردم مظلوم فلسطین به چه کسانی امید بسته اند!!!!!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم تشییع شیمون پرز، رئیس اسبق رژیم صهیونیستی و جلاد قانا نوشتند که عباس همسر پرز را برای دلجویی در آغوش گرفت.
 
دلجویی از همسر پرز به روش محمود عباس+عکس
 
بر این اساس، محمود عباس در مراسم تشییع پرز همچنین با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش لحظات کوتاهی گفت و گو کرد.

 

ماکت پدر شهیدش را که دید به سوی او دوید، اما...

افسران - ماکت پدر شهیدش را که دید به سوی او دوید، اما...

فرزند خردسال شهید سامانلو در بدو ورود به غرفه شهدای مدافع حرم با ماکت تصویر پدرش روبرو می‌شود و تصور می‌کند که پدرش آمده و بالای غرفه روی بلندی ایستاده، با عجله به سمت پدر می‌دود و زمانی که پای ماکت رسید و می‌فهمد که پدرش نیست، شروع به ‌گریه کردن می‌کند.
همسر شهید سعید سامانلو متن کوتاهی را در خصوص این اتفاق نوشته که در ادامه می‌آید:
فقط قصد بازدید از نمایشگاه بود که با تمثیل پدرش روبه‌رو شد و بچه کمی هیجان‌زده شد. خدا داعشی و دشمنان اسلام را لعنت و نابود کند. ما واقعا ممنون از برگزارکنندگان چنین نمایشگاه‌هایی در سراسر کشور هستیم که ترویج فرهنگ شهید و شهادت را به نحو احسن انجام می‌دهند. محمدحسین کوچک باید با واقعیت روبه‌‌رو شود تا بفهمد دشمنان پدر قهرمانش را چه کردند؟ محمدحسین و علی خوشحال‌اند که اگر پدر فداکارشان نیست مردمی هستند که یاد آنها را زنده نگه می‌دارند.
محمدحسین بعد از رو‌به‌رو شدن با تصویر پدر آرام شد و او را نوازش کرد و بوسید و عکس‌های یادگاری قشنگی با آن گرفت. ما ممنون و سپاسگزار طراح تمثیل‌ها هستیم.
من مادر محمدحسین و علی علاوه بر همسر شهید بودن فرزند شهید نیز هستم و بیشتر از هر کسی فرزندانم را درک می‌کنم. یادم می‌آید وقتی بچه بودم زمانی دلم به درد می‌آمد که حس می‌کردم، مردمی که پدر من به خاطرشان رفته حتی یاد و خاطره او را زنده نگه نمی‌دارند.
شاید با یادآوری خاطرات پدر، اشک از چشمانم سرازیر می‌شد اما آن اشک سریع تبدیل به شعف و شادی می‌شد و می‌گفتم خدایا مواظب این مردم عزیز باش؛ پدر من که برای آسایش آنها رفت، آنها هنوز پدر مرا در خاطر دارند و یادش را زنده نگه داشته‌اند.

ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند!

افسران - ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند!

هیلاری کلینتون: داعش را خودمان ساختیم

ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند!

در محضر خورشید ولایت - مراسم دانش آموختگی دانشگاههای افسری ارتش

افسران - در محضر خورشید ولایت

 

Image result for ‫دانش آموختگی دانشگاه شهید ستاری‬‎

در محضر خورشید

نگاهی به سر تیتر فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش 


امروز ملت ایران به دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال، ارزشهای والای خود و اعتقاد به حاکمیت دین خدا، با جبهه وسیعی از دشمنان مواجه است.

نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند.

به لطف و توفیق الهی، فردای کشور به مراتب بهتر و درخشانتر از امروز خواهد بود.

نیروهای جوان، مؤمن و کارآمد ثروت بزرگ و واقعی کشور است.

دوران دفاع مقدس ، آزمونی دشوار بود که در آن جوهر ارتش آشکار و کارهای برجسته و درخشانی به دستنیروهای ارتش انجام شد.

جنگ تحمیلی در واقع یک جنگ بین‌المللی و تهاجم همه جانبه قدرت‌های بزرگ به مرزها ، هویت ، ارزشها ، نظام اسلامی و انقلاب ملت ایران بود

در این قیامت کبری و معرکه عظیم ، ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح با اتکاء به نیروی ایمان و مقاومت و اعتماد به خدا و متکی به روح الله ، قیامِ لله کردند و توانستند بر همه قدرت‌ها غلبه کنند.

امروز دوست و دشمن به عظمت،، شجاعت و اقتدار ملت ایران معترف هستند

نسل گذشته شما چنین نسل پر افتخاری بود و اکنون شما جوانان میراث‌بَر آنها هستید. 

ادامه مطلب ...

ازدواج‌های عجیب و غریب

تصویر مهریه عجیب عروس داعشی +سند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، دفتر رسانه ای نیروهای موسوم به «البنیان المرصوص» که وابسته به نهاد ریاست جمهوری دولت وفاق ملی لیبی است، اعلام کرد: سندهای ازدواجی از زنان داعشی با تابعیت های مختلف در شهر سرت لیبی پیدا شده که جزئیات عجیب و جالب توجهی دارد.

این اسناد از جمله نشان می دهد که قاضی دادگاه گروه تروریستی داعش برای یک زن دارای تابعیت نیجریه، کمربند انفجاری، و برای زنی دیگر یک قبضه سلاح کلاشینکف به عنوان مهریه تعیین کرده است.

نیروهای «البنیان المرصوص» در حال اجرای عملیات برای آزادسازی شهر سرت از دست گروه داعش هستند.

میوه ای که "بمب ویتامین‌ها" لقب گرفته است

میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است.
تصویر میوه ای که
  به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، انبه دارای مقادیر زیادی ویتامین مورد نیاز بدن بوده و می توان آن را به بمب ویتامین ها تشبیه کرد.
سایت سلامت آلمان تأکید کرد، انبه میوه ای استوایی است که طی سالیان گذشته دست یافتن بدان بسیار آسان شده زیرا معمولا به سادگی درسوپر مارکتها در دسترس است.
می توان از این میوه در تهیه غذا استفاده کرد زیرا صد در صد طعم دهنده طبیعی است.

انبه سرشار از بتاکربنات و ویتامین های لازم برای بدن مانند ویتامین ث ، B، B1 و اسید فولیک است.
این ویتامین ها برای حفظ سلامتی دستگاه ایمنی بدن و حفظ سلولها از تاثیرات منفی ناشی از تنشها و فشارهای عصبی موثر است.

این میوه با توجه به دارا بودن مقادیر زیادی بتاکربنات، نقش محسوسی در بازسازی سلولهای پوست وتقویت دستگاه ایمنی بدن دارد.

هر 100 گرم انبه تازه ، دارای 0،4 گرم چربی و 0،6 گرم پروتئین و 12،8 گرم نشاسته و 1،7 گرم فیبراست.

نیروهای مسلح مصمم‌تر و آماده‌تر از هر زمان هستند

به گزارش مشرق، امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به جنگ 8 ساله ایران و عراق و بیان این سوال که چرا جنگ برما تحمیل شد، گفت: جنگ علیه ایران یک علت اصلی و یک سری عوامل تشدید کننده و تسریع کننده داشت. 
 
وی افزود: علت اصلی ماهیت نظام سلطه و تقابل آن با انقلاب اسلامی بود. چرا که انقلاب اسلامی با ماهیت الگوسازی، ‌آرمانگرایی و عدم اطاعت از مستکبرین و ایجاد تمدن نوین اسلامی به پیروزی رسیده بود و نظام استکبار نیز به سرکردگی آمریکا جهانخوار تمامیت خواهی خود را از دست رفته دیده بود و لذا در تقابل انقلاب اسلامی برآمد. 
 
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: علت تسریع کننده این جنگ نیز این بود که اردوی استکبار طی برآورد غلط و اشتباه خود انقلاب اسلامی را فاقد قدرت دفاعی ارزیابی کرده بود و به این واسطه حیوان دست آموز خود یعنی صدام را به جنگ علیه ایران واداشتند. 

واکنش ایران به بیانیه اخیر شورای همکاری خلیج فارس

سعودی‌ ها نمی‌توانند از مسئولیت کشته‌ شدن هزاران زائر خانه خدا شانه خالی کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در نیویورک گفت: سعودی‌ها نمی‌توانند با فرافکنی‌ها از مسئولیت پاسخگویی به کشته‌ شدن هزاران زائر خانه خدا شانه خالی کنند.
تصویر سعودی‌ ها نمی‌توانند از مسئولیت کشته‌ شدن هزاران زائر خانه خدا شانه خالی کنند

  به گزارش جام جم آنلاین از وزارت خارجه، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در نیویورک، اشارات و اتهامات وارده در این بیانیه علیه کشورمان را تکراری و بی اساس و در چارچوب فرافکنی های یکی از اعضای شورا در مواجهه با مطالبات جامعه جهانی در مورد ارتباط وهابیت و حامیان رسمی آن با اعمال تروریستی در دو دهه اخیر دانست.

بهرام قاسمی افزود: تحمیل دیدگاه های مغرضانه و یک سویه از طرف یک عضو پر مدعا به نشست های محدود و بسته دیپلماتیک، تاکتیکی شکست خورده و بی اعتبار است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: سعودی ها نمی توانند با اینگونه تحرکات و تحریکات از مسئولیت پاسخگویی در مقابل کشته شدن هزاران زائر خانه خدا شانه خالی کنند.