تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

10000 "موشک غول پیکر قدر" آماده "پاسخ دندان‌شکن" به اسرائیل؟


 به گزارش  صد خبر  ؛  رزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیرا به صورت سراسری صورت گرفت و نهایتا با موفقیت به پایان رسید که البته بازتاب های مختلفی داشت. 
یکی از نقاط قوت این رزمایش شلیک همزمان موشک‌های زمین به زمین کلاس "قیام" و "قدر" بود که در آن موشک‌ها از نقطه ای در "شمال کشور" شلیک شد و به نقطه ای در  "جنوب کشور" اصابت کرد. البته "قدر" یک موشک راهبردی به حساب می آید که بسیار حائز اهمیت است.

پدر است دیگر ...

افسران -  پدر است دیگر ...

قامتی خمیده

یک دنیا سکوت
یک عمر دلتنگی ... 
┘◄ پدر شهید عبدالرشید رشوند کنار مزار فرزندش


 به  گزارش صد خبر   امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، از انهدام 2 تیم داعشی که قصد نفوذ به کشورمان را داشتند، خبر داد و گفت که اخیراً دو تیم وابسته به گروه تروریستی داعش که قصد نفوذ از غرب کشور را داشتند، توسط رزمندگان نیروی زمینی ارتش متلاشی شد.

وی در تشریح جزئیات انهدام این تیم تروریستی اعلام کرد: از این تیم‌های تروریستی تعداد زیادی جلیقه انتحاری و تجهیزات انفجاری کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی ارتش تاکید کرد: داعش تهدید جدی برای جمهوری اسلامی ایران نیست و نمی‌تواند مرزهای ایران را تهدید کند. البته استراتژی ما برای مقابله با داعش انهدام آنها پیش از رسیدن به مرزهاست.

امیر پوردستان با تاکید بر اینکه قبل از آنکه گروه‌های تروریستی به مرزهای‌مان نزدیک شوند آنها را از بین می‌بریم، خاطرنشان کرد: ما تحرکات گروه‌های تروریستی را فراتر از مرزهای‌مان رصد می‌کنیم و از لحاظ اطلاعاتی هم سوار برگروه‌های تروریستی هستیم و از تحرکات آنها نیز با خبریم.

"خونین‌ترین" جنگ های منطقه با واسطه "رژیم سعودی"


به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عربستان سعودی یک بازیگر مخرب در منطقه غرب آسیاست و تلاش می کند تا نقش ممتاز جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرد. 

مقامات و رسانه های رژیم سعودی به صورت مستمر ضد جمهوری اسلامی ایران ادعاهایی را مطرح می کنند که البته در این زمینه با اسرائیل یک رقابت جدی و تنگاتنگ دارند به نحوی که به گفته فرمانده کل سپاه عربستان امروز در مقابله با انقلاب اسلامی از اسرائیل تندتر شده است. 

اقتدار

امیر پوردستان

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا :

برگزاری رزمایش موشکی و به دنبال آن نقض برجام توسط ایران را رد کرد و گفت: این مطلبی نیست که با حرف آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از آن دست برداریم.

 به گزارش «نسیم آنلاین»، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص رزمایش موشکی ایران، اظهار داشت: ما به عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وظیفه داریم توان دفاعی خود را بالا ببریم و در این راستا با هیچ کشوری تعارف نداریم.
 
وی ادامه داد: ما از همه ظرفیت‌های دفاعی که در دنیا وجود دارد استفاده خواهیم کرد و فقط به خطوط قرمزی که توسط فرماندهی کل قوا ترسیم شده است ورود نمی‌کنیم.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: سلاح‌های شیمیایی، هسته‌ای و میکروبی سلاح‌هایی هستند که ما اگر حتی آنها را در اختیار داشته باشیم از آنها استفاده نخواهیم کرد اما غیر از خطوط قرمز ترسیم شده توانمندی دفاعی خود را بالا می‌بریم.
 
وی برگزاری رزمایش موشکی و به دنبال آن نقض برجام توسط ایران را رد کرد و گفت: این مطلبی نیست که با حرف آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از آن دست برداریم.
 
پوردستان در پایان تاکید کرد: ما قطعا در‌آینده رزمایش‌هایی با قدرت و انسجام بالاتری در تمام حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی خواهیم داشت.

نابودی هواپیماهای فوق پیشرفته آواکس به دست انصارالله


نابودی هواپیماهای فوق پیشرفته آواکس به دست انصارالله
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل شبکه المیسره،  یک منبع نظامی یمنی گفت اصابت موشک بالستیک قاهر- 1 به پایگاه نظامی العند در استان لحج یمن که بامداد دیروز شلیک شد به کشته شدن حدود 47 مزدور وابسته به متجاوزان از جمله تعدادی خارجی و زخمی شدن دهها فرد مسلح دیگر و انهدام تعدادی از هواپیماهای جاسوسی آمریکایی آواکس منجر شد.
 بر اثر اصابت این موشک همچنین سایت موشکهای هیل آمریکایی و تعدادی از هواپیماهای آواکس مستقر در آشیانه های هواپیما در این پایگاه نظامی منهدم شد و خدمه آنها کشته شدند و اتاق عملیات پایگاه العند نیز منهدم شد. 
این دومین حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه نظامی العند در هفته های اخیر است. 

سعودی‌ها در جهان امروز نمی‌توانند کارایی داشته باشند


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه آتلانتیک در بخشی از مقاله خود نوشت: صبر "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با عربستان سعودی همواره محدود بوده است.  این روزها در کاخ سفید، یکی از مقامات شورای امنیت ملی اوباما به این موضوع اشاره می کند که هواپیمارباهای حادثه یازدهم سپتامبر سعودی بودند و خود اوباما با انتقاد از سیاست سعودی ها در قبال زن ها، همواره اعلام کرده: سعودی ها در جهان امروز نمی تواند کارایی داشته باشند.

اوباما همچنین صبر خود را در مقابل "بنیامین نتانیاهو" که درک او را از منطقه زیر سؤال می‌برد، از دست داده است. 
باراک اوباما می گوید، برخلاف گذشته، اردوغان یک دیکتاتور و شکست خورده است.

ریاض باید خاورمیانه را با ایران تقسیم کند

رئیس جمهور آمریکا در ادعایی، اختلافات ایران و عربستان را عامل اصلی مشکلات خاورمیانه عنوان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان «جفری گلدبرگ،» خبرنگار نشریه آتلانتیک، با باراک اوباما مصاحبه مفصلی داشته که قرار است به صورت یک مقاله تحت عنوان دکترین اوباما در ماه آوریل (31 روز منتهی به 13 اردیبهشت) به چاپ برسد . موضوع این مصاحبه تصمیمات سخت و دشوار اوباما درباره نقش آمریکا در جهان بوده است.
گلدبرگ با انتشار مطلبی به تحلیل این مصاحبه پرداخت: اوباما هیچوقت مقابل عربستان سعودی چندان صبور نبوده است. او در نخستین تحلیل سیاست خارجی خود در سال 2002  در یک راهپیمایی ضد جنگ خطاب به بوش گفت که «آیا جنگ می خواهید؟ ابتدا مطمئن شوید که کشورهای به اصطلاح متحدمان در خاورمیانه- سعودی ها و مصری ها- سرکوب مردم خودشان را متوقف می کنند.
   
ادامه مطلب ...