تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

استعفای ترامپ دربرابر مشکلات فزآینده آمریکا؛ پیش بینی تونی شوراتس نویسنده کتاب هنرمعامله

تونی شوراتس؛ نویسنده در سایه کتاب «هنر معامله» پیش‌بینی کرد که رئیس‌جمهور آمریکا در نهایت استعفاء خواهد کرد.

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، تونی شوارتس سایه‌نویس و یا نویسنده در سایه کتاب خاطرات ترامپ، در صفحه توئیترش نوشت: این حلقه با سرعت شدیدی در حال تنگتر شدن است.

ترامپ قبل از اینکه رابرت مولر (بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا) و کنگره وی را به استعفاء وادار کنند، خود استعفاء داده و اعلام پیروزی خواهد کرد.  

شوارتس که در پشت پرده کتاب خاطرات ترامپ بوده، در ادامه پیش بینی خود درباره آینده سیاسی ترامپ و در توئیت دیگری نوشت: ریاست جمهوری ترامپ به طور موثری پایان یافته و اگر تا پایان امسال دوام بیاورد، تعجب خواهم کرد. وی به احتمال زیاد تا پاییز امسال استعفاء خواهد کرد و حتی ممکن است که این اتفاق زودتر هم رخ دهد.

وی ماه مه (اردیبهشت) گذشته در گفتگو با «آندرسون کوپر» مجری شبکه سی ان ان پیش بنی کرده بود که ترامپ استعفاء و سپس اعلام پیروزی خواهد کرد.

این نویسنده افزود: من مطمئن هستیم ترامپ در یک مقطع زمانی در آینده بهانه ای برای استعفاء پیدا خواهد کرد چرا که او در مقابل روند استیضاح و یا تداومِ تحقیر، استعفاء خواهد کرد تا شکستش را به پیروزی تبدیل کند. بنابراین وقتی کنار می رود فورا اعلام پیروزی خواهد کرد.

در تازه‌ترین تحول در این زمینه، «استیو کوهن» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه (۹۷/۶/۸) گفت که لایحه ای به منظور استیضاح ترامپ ارائه خواهد کرد. این درخواست در واکنش به اظهارات ترامپ در خصوص تظاهرات نژادپرستانه و خودداری او از محکومیت آن مطرح شده است.

شبکه ان‌بی‌سی آمریکا گزارش داد که نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد:  ۴۰ درصد از مردم آمریکا از استیضاح ترامپ حمایت می‌کنند که این آمار نشان از افزایش تنفر عمومی نسبت به وی دارد.

ملاحظه: مدتی است که هیات حاکمه آمریکا در سراشیبی سقوط قرار گرفته و در حال افول موقعیت داخلی و خارجی شان می باشند؛ پرونده های متعدد علیه ترامپ هر از چندگاهی منجر به برکناری و یا محکومیت نزدیکان ترامپ شده و رفته رفته عرصه را بر او تنگتر میکند.

در این اثناء برخی عناصر نادان و ناصالح داخلی که شناخت چندانی از روابط بین الملل نداشته و فاقد روحیه پایداری و استقامت اند، راهکار برون رفت از مشکلات داخلی را مذاکره با شیطان بزرگ تجویز می کنند درصورتی که سرکردگان آمریکا در گرداب بزرگی گرفتارند و خودشان را هم نمی توانند نجات دهند چه برسد به دیگران.

علاوه بر آن سیاست های قلدرمآبانه و ساختارشکنانه ترامپ در قبال تعدادی زیادی از کشورها، وضعیت شکننده ای را برای آمریکا به ارمغان آورده که راهی جز عقب نشینی و تسلیم در برابر رقبا نخواهد داشت لذا انفعال و تنازل در مقابل آمریکا، خلاف عقل و تدبیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.