تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

حمله موشکی به نشست سرکرده‌های گروهک حزب دمکرات کردستان ایران در شمال عراق


در روز جاری (۹۷/۶/۱۷) پایگاه موشکی سپاه پاسداران در شمال غرب پس از رصد دقیق تحرکات گروهگ حدکا (حزب دمکرات کردستان ایران)، با شلیک پنح موشک زمین به زمین فجر۵ هدایت‌شونده یا فاتح۱۱۰ نشست شورای مرکزی گروهک تروریستی حدکا را در شمال عراق هدف قرار داد.

مصطفی مولودی

                          مصطفی مولودی؛ سرکرده گروهک

ملاحظه: حمله موشکی پس از رصد دقیق نشست سرکردگان ضدانقلاب توسط واحدهای اطلاعات برون‌مرزی ایران صورت گرفته و در جریان آن تلفات زیادی به گروهک مذکور وارد شده و از جمله مصطفی مولودی و خالد عزیزی؛ رهبر و جانشین حدکا زخمی شده‌اند.

این گروهک ابتدا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده که نمی‌داند، حمله هوایی بوده یا موشکی، اما تایید کرده‌ که ۹ تن از اعضای این گروهک به هلاکت رسیده و ۳۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند. 

این حمله در این بازه زمانی با توجه به تشدید فشارهای خارجی علیه ایران، بسیار مهم و قابل تامل است و نشان می دهد که تمامی نقاط مهم و کلیدی دشمن در تیررس موشک ها و حملات احتمالی ایران است و درصورت لزوم، آنها را آماج حمله قرار خواهد داد.  

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، علاوه بر هلاکت ۹ تن از کادرهای مرکزی گروهک جانی، تروریست و مزدور حدکا، ده‌ها تن دیگر از اعضای بلندپایه آن نیز زخمی شده که حال بسیاری از آنها وخیم گزارش شده است.

با توجه به آنکه دفتر سیاسی و مرکزی این حزب در شهر کویه در شمال عراق در کنار منازل مسکونی‌شان قرار دارد، احیاناً به خانواده‌های سرکردگان گروهک نیز آسیب جدی رسیده و حساب کار دست مزدوران آمده که هرگونه تحرکی علیه نظام اسلامی، موجب نابودی آنها خواهد شد.

نکته دیگری که برای دشمنان نظام اهمیت خاصی دارد، دقت موشک های شلیک شده است که نشان می دهد در فواصل دور نیز هدف های خود را بطور دقیق و همزمان نابود می کند.

سخنگوی گروهک اعلام کرده که حمله با پهباد صورت گرفته در حالیکه حمله موشکی بوده و پهباد اعزامی در حال تصویربرداری از صحنه بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.