تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

برداشته شدن حمایت ناطق نوری از عباس آخوندی؛ وزیر مسکن و شهرسازی

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادعا کرده که علی اکبر ناطق نوری در پیغامی به رئیس جمهور گفته: دیگر از عباس آخوندی با عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت نخواهد کرد و این خبر به نمایندگان مجلس هم رسیده است.

براین اساس، ناطق نوری گفته که رئیس جمهور هر تصمیمی که می خواهد درخصوص وزیر راه و شهرسازی اتخاذ کند!

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس گفت: عملکرد آقای آخوندی به صورتی است که دیگر جای دفاعی باقی نمی‌ماند؛ مردم امروز بسیار از وضعیت مسکن گلایه دارند و وزارتخانه تحت امر وزیر هیچ اقدامی در این راستا انجام نمی‌دهد.

ملاحظه: پس از انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری دولت یازدهم، خیلی ها علی اکبر ناطق نوری را یکی از گزینه های حضور در کابینه روحانی تلقی می کردند، اما وی ترجیح داد وارد کارهای اجرایی کابینه نشود و از دور به عنوان یکی از اشخاص دارای نفوذ در چینش کابینه نقش ایفا کند.  

شاید نزدیک ترین عضو کابینه روحانی به او، عباس آخوندی؛ وزیر مسکن باشد که باجناق ناطق نوری است و یکی از کسانی است که گفته می شود با حمایت مستقیم و نظر ناطق نوری، به جمع وزرای کابینه روحانی راه یافته است. نکته ای که البته در روزهای رای اعتماد توسط یکی از نمایندگان مجلس (احمد بخشایش) هم به آن اشاره شد. که «هر یک از افراد در کابینه ایشان سهمی گرفته‌اند مثلا آقای آخوندی سهم آقای ناطق نوری، … » ادعایی که البته توسط روحانی تکذیب شد.

نکته ای که باید در مورد آن بسیار متاسف و نگران بود، دست اندازی جناح های سیاسی در عزل و نصب های پست های کلیدی است که با منافع ملی سر وکار دارد و همین امر موجب عدم کارآیی وزرا و مسئولین عالیرتبه و ناکارآمدی مجموعه دستگاه اجرایی کشور شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.