تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

بالاتر بودن کارآیی اس ۳۰۰ ارتقاءیافته ایرانی نسبت به اس ۴۰۰ روسی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما امروز هم اس ۳۰۰ را ارتقاء دادیم و هم مکمل آنرا ساخته‌ایم به گونه‌ای که کارآیی آن از اس ۴۰۰ هم بالاتر است.
 
ابوالفضل حسن‌بیگی؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در اولین محموله اس ۳۰۰ که از روسیه به ایران وارد شد، تمام اجزا به صورت صددرصد به ما تحویل داده شد، اظهار کرد: در مدت زمان فاصله میان تحویل اولین و دومین محموله سامانه موشکی اس ۳۰۰ توسط روسیه به ایران، با توجه به اینکه ما خودمان توانایی ساخت بخشی از قطعات آنرا به دست آوردیم، به دلیل جلوگیری از خروج ارز غیرضرور، نیازی نبود که در دومین محموله برخی اجزای اس ۳۰۰ را از روس‌ها بگیریم. 
وی با بیان اینکه نیرو‌های متخصص جمهوری اسلامی ایران به سرعت توانستند آموزش‌های ویژه بکارگیری اس ۳۰۰ را فرا بگیرند، افزود: زمانی‌که مسکو این سامانه را به ایران تحویل داد، بخش اعظمی از دانشمندان صنایع دفاعی ما، کار‌های مربوط به طراحی و تولید موشک‌های پدافندی را آغاز کرده بودند.  

نامبرده با بیان اینکه متخصصان دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، امروز توانسته‌اند تغییرات اساسی و زیربنایی را در پدافند هوایی کشور به وجود بیاورند، تاکید کرد: صهیونیست‌ها تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند علوم و فرمول‌های دانشمندان دفاعی ما را کشف کنند.

حسن‌بیگی همچنین گفت: ما امروز هم اس ۳۰۰ را ارتقاء دادیم و هم مکمل آن را ساخته‌ایم به گونه‌ای که کارایی آن از اس ۴۰۰ هم بالاتر است.

وی با بیان اینکه خبر چندی پیش سایت دبکافایل رژیم صهیونیستی در مورد بکارگیری سامانه‌های دفاع موشکی اس ۳۰۰ در سوریه توسط نیرو‌های ایرانی صددرصد دروغ بود، افزود: نیرو‌های ارتش سوریه چند سال قبل در مسکو آموزش بکارگیری این سامانه را فرا گرفتند و پس از آموزش، این سامانه‌ها را تحویل گرفتند و امروز هم بر آن مسلط اند.

 
ملاحظه: با توجه به تغییر توازن قوا در منطقه و مثبت شدن موازنه نیرو به نفع محور مقاومت، صهیونیست ها دائما در حال عملیات روانی و جنگ رسانه ای علیه نیروهای ایرانی در سوریه هستند که قطعا با گذشت زمان و بکارگیری برخی توانمندی های نظامی ایران، اقدامات مخرب صهیونیست ها خنثی خواهد شد اما نکته مهم و راهبردی در این زمینه، اضاع آشفته و نابسامان شهروندان صهیونیست در سرزمین های اشغالی است که به دلیل شکست های پی در پی این رژیم، مترصد ترک این اراضی و بازگشت به کشورهای قبلی شان می باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.