تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

پیشنهادتلویحی همکاری درعملیات های تروریستی بین رژیمهای صهیونیستی وسعودی

روزنامه یدیعوت آحارانوت در واکنش به ناپدید شدن جمال خاشقجی؛ منتقد مشهور سعودی نوشت: سعودی ها از ما چگونگی اجرای عملیات ترور را نیاموختند.

پایگاه المصدر به نقل از یدیوت آحارانوت آورده است: رژیم صهیونیستی با دقت پیگیر تحولات مربوط به مسئله ناپدید شدن خاشقجی است؛ ولی علنا به این موضوع نمی‌پردازد.

این روزنامه فاش کرد: میان سازمان‌های اطلاعات رژیم های صهیونیستی و سعودی در زمینه‌های مشترک همکاری وجود دارد و اگر گزارش های رسیده از استانبول مبنی بر ترور خاشقجی صحیح باشد، این امر حداقل بیانگر آنست که رژیم صهیونیستی در این زمینه (چگونگی انجام ترور) به سعودی ها آموزش نداده است.  

بر اساس این گزارش، رونین براگمان تحلیلگر امور اطلاعاتی روزنامه یدیعوت آحارانوت ابراز عقیده کرده که اگر سازمان اطلاعات سعودی مسئول ترور جمال خاشقجی و رهایی از جسدش ( از بین بردن جسدش) باشد، دشوار است که باور کنیم که این عملیات متکی به تجربه نباشد.

خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی از ۲ اکتبر (سه شنبه ۱۰ مهر) بعد از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شده و رژیم سعودی همچنان از روشن کردن سرنوشت وی خودداری می‌کند و خبرها از اقدام این رژیم در قتل فجیع این روزنامه نگار حکایت می‌کند.

ملاحظه: در این مسئله که موقعیت رژیم سعودی بعد از ارتکاب جنایت فوق، بسیار شکننده و تضعیف شده و برای حامیان منطقه ای و بین المللی آن نیز ادامه حمایت های علنی از این رژیم دشوار گردیده تردیدی نیست همچنین در این که رژیم صهیونیستی نیز از این بابت کاملا متاثر و دچار سرگردانی شده شکی نیست؛ بنا براین هر دو رژیم درصدد یافتن راهی برای رهایی از وضعیت موجود می باشند که بر این اساس روزنامه صهیونیستی فوق بصورت تلویحی پیشنهاد می دهد تا رژیم صهیونیستی که در ترورهای سازمان یافته و دولتی سوابق زیادی دارد، سعودی ها را در این زمینه یاری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.