تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

اعتراف یک کارشناس نظامی صهیونیست به توانمندی بی نظیر حزب الله لبنان


موشک

یک کارشناس صهیونیستی به مقامات رژیم اشغالگر قدس درباره توانمندی دفاعی بالای جنبش حزب الله هشدار داد و گفت این جنبش می‌تواند رژیم صهیونیستی را به قرون وسطا برگرداند.

آوری باریوسف مورخ نظامی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد: حزب الله توانایی وارد آوردن ضربه مهلک به عمق  استراتژیک رژیم صهیونیستی را دارد و این قدرت را دارد که این رژیم را به قرون وسطا برگرداند.

وی در گفتگو با کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود : در حالی که رژیم صهیونیستی می‌تواند لبنان را به عصر حجری برگرداند، اما حزب الله هم قادر به واکنش و پاسخ است و می‌تواند ما را به قرون وسطا برگرداند.  

بار یوسف تصریح کرد رژیم صهیونیستی نمی تواند حزب الله را از توانمندی‌های موشکی های سنگین خود خلع کند، چرا که این جنبش از جنگ ۲۰۰۶(جنگ ۳۳ روزه) آموخت که چگونه از قدرت موشکی خود محافظت کند.‎

این مورخ و کارشناس صهیونیست گفت : انتظار می رود که حزب الله اقدام به توزیع موشک‌ها و پنهان‌سازی آنها کرده به طوری که پیدا کردن موشک ها دشوار است، رهبران حزب الله بر این تاکتیک تکیه می‌کنند، زیرا یقین دارند که رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن این توانمندی‌ها تلاش خواهد کرد.

این کارشناس  امور امنیتی رژیم صهیونیستی اظهار داشت حزب  الله می‌داند که در صورت بروز جنگ، رژیم صهیونیستی قطعا این توانمندی‌ها را هدف قرار خواهد داد و به همین سبب برای شلیک آن در اسرع وقت تلاش خواهد کرد و به همین سبب مقابله با آن یا توقف شلیک آن (برای رژیم صهیونیستی) دشوار خواهد بود.

وی هشدار داد که موشک‌های حزب الله از دقت در اصابت به هدف در شعاع ۱۰ متری هدف برخوردار است و هر گونه تلاش برای یکسره کردن جنگ از سوی رژیم صهیونیستی، سبب می‌شود تا بهای بسیار سنگینی پرداخت کند.

ملاحظه: اعتراف تحلیلگر نظامی مذکور در کنار سایر اظهارات مایوسانه سرکردگان صهیونیست نشانه روشنی از ترس و وحشتی است که بر ارکان این رژیم سایه انداخته و گویا آنها نابودی و اضمحلال این رژیم را بخوبی مشاهده می کنند.

شایان ذکر است ایجاد و تداوم حدود ۸۰ ساله رژیم صهیونیستی تنها و تنها بر ابن اصل استوار بوده که بین رژیم جعلی و تحمیلی صهیونیستی و تمامی کشورهای منطقه نوعی موازنه ترس و وحشی گری از سوی صهیونیست ها و حمایت کامل استکبار جهانی از تجاوزات دائمی آن حاکم بوده اما در شرایط فعلی این موازنه به اقتدار نظامی محور مقاومت و ضعف و انحطاط صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و بین المللی آن تبدیل شده است که از این جهت ضرب الاجل نابودی رژیم صهیونیستی بسیار جلو افتاده و سران صهیونیست خود را در گردابی از آتش و خون مشاهده می کنند که روز به روز شعله های آتش به آنها نزدیک تر می شود و به قول قؤان مجید: الیس الصبح بقریب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.