تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

ادعای رژیم صهیونیستی مبنی براینکه اس-۳۰۰ سوریه با اپراتورهای ایرانی کار می‌کند

وبسایت صهیونیستی دبکا ادعا کرد که روسیه هدایت و کنترل سامانه پدافند هوایی اس-۳۰۰ را که به تازگی در اختیار سوریه قرار داده است، به عهده نیروهای ایرانی گذاشته است.

وبسایت صهیونیستی دبکا روز دوشنبه (۹۷/۷/۱۶) در گزارشی مدعی شد که روسیه تصمیم گرفته تا چند تیم از نفرات ایرانی را برای کار با سامانه موشکی اس-۳۰۰ به سوریه بفرستد.

بنا بر این گزارش، تصمیم روسیه برای اعزام تیم هایی از ایران به سوریه برای کنترل سامانه اس-۳۰۰ موجب شگفتی مقامات رژیم صهیونیستی و آمریکا شده است.  

این وبسایت مدعی است: سوریه دقیقا همان مدلی از اس-۳۰۰ را از روسیه دریافت نموده که ایران دو سال پیش خریداری کرده بود، یعنی مدل پی ام یو-۲٫

طبق ادعای این منبع صهیونیستی، استفاده از نیروهای ایرانی برای کار با اس-۳۰۰ باعث می شود تا در صورت حمله هوایی مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی به این سامانه در سوریه، نیروهای روس آسیبی نبینند.

این گزارش همچنین به نقل از منابع نظامی و اطلاعاتی افزوده: روسیه سه گردان از سامانه اس-۳۰۰ را به سوریه فرستاده که هر کدام از آن ها مجهز به هشت پرتابگر موشک بوده و هر پرتابگر نیز ۱۰۰ موشک دارد.

ملاحظه: اقدام اخیر روسیه در مورد استقرار سامانه های پدافندی پیشرفته در سوریه در پی سرنگونی یک فروند هواپیمای نظامی ایلیوشین-۲۰ روسیه توسط رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

نکته مهمی که وبسیایت دبکا تعمدا به آن اشاره نکرده و موضوع را به مصونیت نیروهای روس ربط داده، اینست که روسیه سامانه های پدافندی را به سوریه اهدا کرده و خواهان استفاده هر چه سریع تر از آن بمنظور جلوگیری از ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی است بنابراین تنها راهی که می تواند منجر به استفاده سریع از آن شود، نیروهایی است که توان و استعداد کار با سامانه های فوق را داشته باشند.

موضوع مهم دیگر ترس و وحشت سرکردگان رژیم صهیونیستی از دسترسی نیروها و متخصصین ایرانی به تجهیزات پیشرفته جدید است که به هر حال موجب افزایش توانایی های رزمی در ایران خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.