تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت در یک قدمی برگزاری جلسه استیضاح در مجلس

بنا بر اعلام برخی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، محمد شریعتمداری؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفای خود را تقدیم دولت کرده است.

ملاحظه: استعفای شریعتمداری درست در زمانی انجام شده که قرار است براساس امضای ۷۰ نماینده مجلس، مشارالیه سوم مهرماه در مجلس حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد اما به دلایلی که باید روشن شود، شریعتمداری پیش از استیضاح، خود رسما استعفا داده تا برگزاری جلسه استیضاح منتفی گردد.  

یکی از نمایندگانی که استعفای وزیر صمت را مطرح کرد، الیاس حضرتی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس بود که وی در گفتگو با خبرگزاری مجلس، ضمن اشاره به استعفا، اقدام شریعتمداری را با هماهنگی رئیس جمهور اعلام کرده است.

ماجرای استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با برخی حواشی نیز همراه شده و نماینده‌ای که این خبر به نقل از وی منتشر شده بود، آن را تکذیب و آنرا شایعه خوانده است.

در همین حال روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده که استعفای محمد شریعتمداری صحت ندارد.یک منبع آگاه در دولت نیز با اشاره به اخبار منتشره در خصوص استعفای وزیر صمت اظهار داشته: استعفای محمد شریعتمداری با هماهنگی و  پذیرش رئیس جمهور صحت ندارد و تاکنون استعفایی از سوی وی تقدیم رئیس جمهور نشده است.

لازم به ذکر است قبلا نیز وزیر اسبق آموزش و پرورش در آستانه استیضاح در مجلس، از سوی رئیس جمهور برکنار و با این اقدام، جلسه استیضاح منتفی گردید؛ جلسه ای که قرار بود در آن از اختلاس ۱۶ هزار میلیارد تومانی از صندوق ذخیره فرهنگیان سوال شود.

فانی

                                       علی‌اصغر فانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.