تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

انتقام سخت ایران ازحادثه تروریستی اهواز درانتظارحامیان منطقه ای وبین المللی تروریست ها

«عبدالخالق عبدالله»؛ مشاور سیاسی ولیعهد امارات در واکنش به حمله تروریستی اهواز نوشته: «حمله به یک هدف نظامی، اقدام تروریستی نیست و انتقال نبرد به داخل ایران یک تصمیم علنی است و در آینده افزایش خواهد یافت»!

عبدالخالق عبدالله

    عبدالخالق عبدالله مشاور سیاسی ولیعهد امارات

به مصداق ضرب‌المثل معروف «پشه خودش چیه که فشار خونش باشد» باید توجه داشت که اساساً امارات فقط در قد و قواره یک تجارتخانه قابل ارزیابی است و لذا اظهار‌نظر مشاور سیاسی ولیعهد این تجارتخانه در مقایسه با جایگاه فکسنی او کمترین ارزشی ندارد اما این اظهار‌ات سخیف را می‌توان و باید به عنوان «نشتی یک بشکه» تلقی کرد.

و از آنجا که امارات پادوی چشم و گوش بسته و نوکر بی‌اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی است و بدون اجازه آنها جرأت کمترین اظهار‌نظری ندارد، می‌توان و باید اظهارات او را برخاسته و برگرفته از خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی تلقی کرد؛ اظهارنظری که گفتن آنرا برای در امان ماندن از پی‌آمدهای آن به یک پادوی دست‌چندم خود سپرده‌اند!  

گروهک تروریستی الاحوازیه(!) سال‌هاست که در کپنهاک و در لندن دفتر و دستک دارد و آشکارا از سوی این دو دولت و برخی دیگر از کشورهای اروپایی حمایت می‌شود و در همین راستا یعقوب شوشتری یکی از یهودیان بهایی شده به عنوان سخنگوی این گروهک تروریستی، بیانیه گروهک را در‌باره حمله تروریستی اهواز قرائت کرد!

وی پیش از این چند سفر به تل‌آویو و ریاض داشته که تصاویر این سفرها و ملاقات‌ها با ماموران امنیتی رژیم های سعودی و صهیونیستی روی سایت این گروهک قابل مشاهده است.

مایک پمپئو؛ وزیرخارجه آمریکا و جان بولتون؛ مشاور امنیتی ترامپ پیش از این بارها از واژه «تابستان داغ ایران» خبر داده و اعلام کرده بودند که ایران در تابستان امسال شاهد شورش‌های خیابانی منجر به فروپاشی خواهد بود! و دیروز که آخرین روز تابستان امسال بود، رجزهای آنان به دیوار خورده و از شورش‌های پیش‌بینی شده آنها نه فقط خبری نبود، بلکه جمهوری اسلامی ایران کماکان با اقتدار مثال‌زدنی در مقابل توطئه‌های ریز و درشت دشمنان تابلو‌دار و بی‌تابلوی خود ایستاده است.

بنابراین برای خالی نبودن عریضه باید دست به کاری می‌زدند، حتی اگر این اقدام در حد‌و‌اندازه یک حمله کور به نظامیان درحال رژه باشد (که می‌دانند به روال جاری در تمام رژه‌ها، سلاح خالی از گلوله در دست دارند) و یا به رگباربستن زن و کودکانی که به تماشای رژه آمده‌اند.

همینجا تصور کنید که اگر به موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن مجهز نبودیم، دشمنان قسم‌خورده چه به روز ایران و ایرانی می‌آوردند و چه فاجعه هولناکی را به مردم این مرز و بوم تحمیل می‌کردند؟ اما در شرایط فعلی با بهره‌گیری از همین موشک‌ها چه انتقام سختی در انتظار آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای بی هویت سعودی و امارات خواهد بود.

گروهک تروریستی الاحوازیه در قد و قواره‌ای نیست که بخواهد، هدف انتقام ما از خون شهیدانمان در اهواز باشد، آنها را به آسانی می‌توان قلع و قمع کرد اما هدف اصلی در این معرکه، کشورهایی هستند که افسار این سگ‌های وحشی را در دست دارند و آنان را با پرتاب چند تکه استخوان به‌کار گرفته‌اند.

وقتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و پادوهای بی مقدار آنها نظیر رژیم سعودی و امارات، حمله به نظامیان و زنان و کودکان را عملیات تروریستی نمی‌دانند(!) چرا باید مقامات و مسئولان نظامی و امنیتی آنها در هر نقطه دنیا که هستند و با هر پوششی که ظاهر شده‌اند، از آتش انتقام در امان باشند؟! مخصوصاً آنکه هواداران جان بر کف ایران اسلامی در جای‌،جای دنیا کم نیستند و لذا جا دارد از این پس، جرثومه‌های فساد و تباهی از سایه خود هم بترسند.

ملاحظه:با توجه به شرایط بسیار پیچیده امنیتی منطقه که به تصدیق کلیه ناظران منطقه ای و بین المللی محور شرارت (آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی و..) در کشورهای مختلف به شدت تضعیف شده و در تمامی جبهه ها مجبور به عقب نشینی شده و نمی تواند بیش از این در برابر نیروهای خودی مقاومت نمایند، با دست زدن به حرکت تروریستی اخیر در اهواز، با وقاحت تمام، از تروریست ها حمایت کرده و جنایت آنها را بازتاب داده و درصدر اخبار و گزارش های خبری ونیز عملیات روانی خود قرار داده اند لذا شرایط اقتضاء می کند که مسئولین محور مقاومت با استفاده از موقعیت های راهبردی خود، پاسخ قاطع و محکمی به آنان داده تا دشمنان نه تنها از تکرار چنین اقدامات تروریستی پشیمان شوند، بلکه در صحنه عمل و اقدام، نیز متوجه ضعف و شکست خود شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.