تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

شناسایی و اعدام یک افسر عراقی از جان گذشته توسط گروه تروریستی داعش


السودانی

                      سروان حارث السودانی با اسم مستعار ابوصُحِیب الجهادی

یکی از نیرو‌های امنیتی-اطلاعاتی عراق که توانسته بود با نفوذ در داعش، ده‌ها عملیات انتحاری را ناکام بنماید، به دست این گروه ترویستی اعدام شد.

نامبرده با اسم مستعار ابوصُحِیب الجهادی؛ مسئول یکی از پاسگاه‌های داعش بود که انتقال انتحاری‌ها و خودرو‌های بمب گذاری شده داعش به بغداد را برعهده داشت.

او در واقع سروان حارث السودانی؛ یکی از نیرو‌های امنیتی-اطلاعاتی عراق بود که موفق شده بود، با فریب سرکردگان داعش، خود را در میان آنها جا داده و گزارش‌های نادرستی از سرنوشت عملیات انتحاری در بغداد برای داعش ارسال کند. او این اقدام را تا آنجا ادامه داد تا جان خود را فدا و به شهادت رسید.  

حارث السودانی در یکی از اقدامات خود (یک سال و نیم پس از نفوذ در داعش) که تصاویر آن موجود است، یک خودرو بمب گذاری شده را در مسیر بغداد تحویل نیرو‌های امنیتی داد و در حالی که خودرو توقیف شده بود، اخباری جعلی از انفجار خودرو به داعش داد و داعش نیز مسئولیت این انفجار دروغین را برعهده گرفت.

افسر مذکور طی مدتی که در داعش نفوذ کرده بود، موفق شد ۳۰ عملیات انتحاری را ناکام نماید تا بالاخره داعش به او مشکوک و پس از دستگیری وی، او را به شهادت می رساند.

ملاحظه: اگر سروان حارث السودانی به دست گروه تروریستی داعش اعدام شد، اما یاد و خاطره او همچنان در ذهن ملت عراق باقی می‌ماند.

و روسیاهی اقدامات تروریستی داعش، علاوه بر جنایتکاران خبیث، برعهده حامیان منطقه ای و بین المللی شان نیز خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور باید پاسخگوی آن باشند.

 برچسب ها 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.