تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

تهدید و پیشنهاد مذاکره ی همزمان از سوی آمریکا؛ بیانگر چماق و هویج است

تهدید و پیشنهاد مذاکره ی همزمان از سوی آمریکا؛ بیانگر چماق و هویج است

در طول چهار دهه گذشته، نظام سلطه مرکب از کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی و قارون‌های منطقه‌ای به رهبری شیطان بزرگ آمریکا در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشته و انواع توطئه‌ها به بهانه‌های مختلف (حقوق بشر، تهدید صلح جهانی، تروریسم و…) اعم از حمله نظامی، ترور، کودتا، خرابکاری، جاسوسی، تحریم اقتصادی و… را علیه ایران اسلامی به‌کار بسته‌اند که بحول و قوه الهی در برابر اراده پولادین ملت مقاوم و سرفراز ایران مستمراً طعم تلخ ناکامی را تجربه کرده‌ اما باز هم دست از دشمنی بر نداشته‌اند چرا که این نظام را مولد بیداری ملت‌ها و تهدید‌کننده منافع استکباری و استعماری خود در جهان می‌دانند و با اصل نظام اسلامی مشکل دارند و مابقی مسائل صرفا بهانه‌است.  

در دور جدید دشمنی شیطان بزرگ، رئیس‌جمهور سفیه و گستاخ آمریکا با خروج از برجام و زیر پا گذاشتن تمامی وعده و وعیدها، دشمنی علیه ملت ایران را بر تشدید فشارهای اقتصادی از طریق جنگ دلار و جنگ روانی و شایعه سازی بر بستر واگرایی و ناامید کردن مردم از نظام متمرکز نموده است.

آنچه که در توطئه جدید آمریکا حائز اهمیت به نظر می رسد، اینست که:
– ریشه نابسامانی اقتصادی امروز را باید در داخل و در سال‌های گذشته و در سوءمدیریت، فاصله گرفتن مسئولان از مردم، رشد اشرافی‌گری در مسئولان، دل بستن به مدل‌های اقتصادی وارداتی و غربی، سیاست زدگی حزبی و غفلت از ظرفیت‌های مدیریتی کشور، غفلت از اقتصاد مقاومتی و… جستجو کرد.

– موفقیت توطئه‌ دشمن در گرو همراهی تمام عیار غربگرایان و غربگدایان، شبکه رسانه‌های داخلی همسو با دشمن، افراطیون سیاسی و… است.

– در همه توطئه‌های گذشته تا کنون ردّ پای همراهی آشکار و گسترده کشورهای اروپایی و سفارت‌خانه های آنان دیده شده‌ و می شود.

ملاحظه: در طول ۴۰ سال گذشته همواره از قدرت و هژمون آمریکا کاسته‌ شده و متقابلا بر اقتدار و استحکام و عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی افزوده شده است. 

نظام مقتدر اسلامی در روزهایی که فاقد کمترین قدرت نظامی و اقتصادی و سیاسی بود و دشمن در بالاترین سطح قدرت هم بود، با صلابت بر دسیسه‌های دشمن غلبه کرده و طبعا اینک که شیطان بزرگ به ببر کاغذی تبدیل شده و همچون شیر بی دندان نعره می‌کشد، به طریق اولی نباید فریب دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن و سست‌ اراده های داخلی را خورده و تسلیم جنگ روانی دشمن شویم.

عقل و منطق و تجربه به ما می‌آموزد که هرگز جنگی واقع نخواهد شد و بین ایران و شیطان بزرگ هم هیچ مذاکره‌ای صورت نخواهد گرفت و نظام اسلامی همچنان با قدرت از این مرحله نیز عبور خواهد کرد.

نکته بسیار مهم و شایان توجه در این خصوص اینکه سردمداران آمریکا بر این تصور بودند که با بازی چماق و هویج، بطور قطع ایرانی ها با اشتیاق تن به مذاکره خواهند داد اما با تدبیر مقام معظم رهبری، این خیال واهی تبدیل به کابوسی برای آنها شده و تاکنون بیش از ۹ بار ترامپ خواستار مذاکره شده و دهها بار نیز سایر مقامات کاخ سفید برای مذاکره ابراز تمایل کرده اند و چون نتیجه نگرفته اند اخیرا به خیال خامِ افزایش تهدید، یک گروه ویژه در وزارت خارجه در مورد ایران تشکیل داده اند که همگی نشان از بی نتیجه بودن تلاش ها و تقلاهای شیطان بزرگ دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.