تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

فاجعه اصلاح طلبان غربزده برای کشور و ناتوانی آنها از مدیریت میدان فردوسی

جهانگیری

                                           اسحاق جهانگیری

شرایطی که امروز بر اقتصاد کشور حاکم است نتیجه عملکرد ذهنیت ها و سیاستگذاری های اصلاح طلبان خائنی است که با استفاده از رانت و فامیل بازی سالهاست که در دستگاه های دولتی بویژه مراکز اقتصادی رخنه کرده و به تاراج و غارت بیت المال مشغولند.

امروز همین جماعت اصلاح طلب که باید در قبال عملکرد چندین ساله ِ خود و اعمال سیاست های غلطِ پولی پاسخگو باشند، طلبکار شده و بر مسند مدعی تکیه زده و با صغری و کبری چیدن، زمین و زمان را به هم می دوزند تا بگویند نابسامانی و التهاب در معیشت مردم و اقتصاد و بازار و نیز افزایش سرسام آور قیمت ارز و سکه تقصیر متولیان نظم و امنیت یعنی سپاه و ارتش است.

در صورتی که اگر همین نظامیان نبودند، این آقایان اصلاح طلب که در دریایی از ثروت و اشرافیت غرق شده و در خانه های چند میلیاردی مشغول زندگی آن چنانی هستند، به دست جنایت کارانی نظیر داعش و منافقین به قتل رسیده بودند.  

باید از این غربزده ها پرسید: هزاران کیلومتر در دست ارتش و سپاه است، ولی یک میدان فردوسی در دست شماست، آیا توانسته اید آنجا را مدیریت کنید؟

ایران هجدهمین کشور پهناور جهان است و الان در منطقه ای بسیار ناامن و بحران زده غرب آسیا، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و با وجود تمام کاستی‌ها، هیچ کس در داخل احساس ناامنی نمی کند؛ اما گویا مدیران اشرافی غربگرا با چمبره زدن بر دستگاه های عریض و طویل اجرایی و برخورداری از ۸۰ درصد بودجه و امکانات نتوانسته و یا نخواسته اند حتی یک میدان فردوسی که مرجع نرخ گذاری ارز است را به درستی مدیریت کنند.

ملاحظه: انسان ها در گذر زمان و در اثر ناملایمات، جوهره مردانگی و مروت شان سنجیده خواهد شد و میزان دعاوی و شعارهای شان محک خواهد خورد، لذا شعار اصلاح طلبی و ادعای دلسوزی برای نظام و مردم از جانب افرادی که دارای تفکرات غربگرایی و لیبرالیستی هستند، فقط در میدان عمل و اقدام است که ارزیابی می شود. لذا بر این مبنا، ملاحظه می شود که حقیقتاً ذره ای صداقت و درستی در این افراد وجود ندارد و آنها فقط برای تصاحب قدرت و امکانات، دست به فریب افکار عمومی زده و شعارهای توخالی می دهند اما وقتی به موقعیتی رسیدند، به چیز دیگری فکر نمی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.