تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

آمریکا و غرب مصمم به اعزام تیم های تروریستی به ایران


سپاه

                              رزمندگان سپاه پاسداران

در یکی دو روز اخیر چند تیم تروریستی وابسته به گروهک ضدانقلاب دمکرات یکی پس از دیگری، به کمین نیروهای امنیتی و نظامی افتاده و اکثر نفرات این تیم ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

قبلاً نیز وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری  ۲۷ نفر از اعضای شبکه تروریستی که قصد جنایت گسترده در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر و روز قدس را داشتند، خبر داده بود.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: این افراد در راستای اهداف استکبار، قصد ناامن سازی ایران اسلامی و اجرای عملیات های تروریستی در تهران و چند شهر مهم را داشتند و با انتشار تصاویری در فضای مجازی، ملت شریف ایران اسلامی را به انتقام و قتل تهدید کرده بودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری مقامات قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه پلیس فتا همگی آنان بازداشت شدند.   
از این شبکه تروریستی مقادیر زیادی سلاح و مهمات شامل چندین قبضه اسلحه کلاشینکف، کلت، نارنجک جنگی، بمب و تجهیزات ساخت مواد انفجاری کشف و ضبط شده است.

همچنین قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در تاریخ ۹۷/۳/۲۲ از درگیری رزمندگان این قرارگاه با تروریست‌های گروهک تکفیری داعش در منطقه غرب کشور خبر داد.

بنا به اعلام روابط عمومی مذکور، در جریان این درگیری اکثریت اعضای این تیم ۲۱ نفره دستگیر شده‌ و درگیری همچنان ادامه دارد و سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز در این درگیری همکاری دارند.

ملاحظه: در تداوم طرح مضحک موسوم به “راسان” مصطفی هجری (سرکرده گروهک تروریستی موسوم به حزب منحله دمکرات کردستان ایران) در قالب جدید و پس از تصویب طرح ساختار، اولین تیم اعزامی این گروهک تروریستی در شامگاه ۱۸ خرداد ١٣٩٧، از ارتفاعات به مرز سیاه کوه اشنویه در حال حرکت بود که به کمین نیروهای قرارگاه حمزه سپاه پاسداران ایران خورده و تیراندازی بین دو طرف صورت می پذیرد که با توجه به اشراف پایگاه مرزی ایران و تسلط آن بر موقعیت جغرافیایی تیم تروریستی دمکرات، در این درگیری مسلحانه‌ در ساعت ۳ نصف شب، ۴ نفر از اعضای حزب منحله دمکرات به هلاکت رسیده، ۳ نفر زخمی و دیگر عناصر این گروهک به سمت عراق فراری شدند.

نکته قابل تامل اینکه گروهک یادشده این بار به جای فرستادن کادرهای باسابقه، جوانان و عناصر بی تجربه تر را اعزام کرده و باوجودی که این تیم تروریستی منهدم و بقایای آن متواری شده اند، سرکردگان گروهک مدعی شدند که در جریان این درگیری ٩ نفر از سپاهیان را شهید و ١٨ نفر دیگر را زخمی کرده‌اند! (در حالی که این ادعا کذب محض بوده و تمام تیم عملیاتی سپاه به سلامت به پایگاه شان برگشته اند.)

در همین رابطه روابط عمومی قرارگاه حمزه سپاه در اطلاعیه ای با موهوم خواندن ادعای یکی از گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب مبنی بر به شهادت رساندن تعدادی از رزمندگان قرارگاه در عملیات‌های اخیر شمال غرب کشور، تصریح کرد: به نظر می‌رسد مزدوران دست نشانده استکبار در پی ناکامی های اخیر دچار توهم شده اند.

نکته حائز اهمیت در این موضوع، فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقه ای آنهاست که در ورای گسیل کردن تروریست ها قرار دارد و بر این باورند که در مقطع فعلی با وجود شرایط دشوار اقتصادی و تشدید اوضاع معیشتی مردم، در صورت بروز موارد ناامنی و تهدیدات تروریستی، مسئولین نظام از مواضع اصولی خود عدول کرده و تسلیم فشارهای غرب خواهند شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.