تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

رژیم اشغالگر قدس غوطه ور در گرداب ناامنی و اضطراب و تشدید مبارزات مردمی فلسطینی ها

                                                  مسجد الاقصی

در سال جاری مسلمین جهان در حالی به استقبال روز قدس می روند که رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین وضعیت ممکن قرار داشته و محور مقاومت با برچیدن بساط تروریست ها به عنوان خط مقدم رژیم صهیونیستی و شلیک ده ها فروند موشک به اهداف راهبردی و مهم در جولان اشغالی و برخی مناطق دیگر، تفوق و برتری نظامی و امنیتی خود را به این رژیم تحمیل کرده و برای اولین بار در تاریخ پیدایش این غده سرطانی، امکان هرگونه حرکت بزرگ نظامی را از سران جنگ افروز و خونخوار صهیونیست سلب کرده است.  

در طول هفتاد و چند سال گذشته (حتی قبل از تاسیس رسمی رژیم اشغالگر قدس) همواره یک معادله نظامی بین این رژیم و کلیه کشورهای همجوار و نزدیک به آن وجود داشته که بر اساس آن همیشه قدرت تهاجمی صهیونیست ها بیش از مجموع توان نظامی کلیه کشورهای اطراف آن (اعم از دوست و یا دشمن صهیونیست ها) بوده اما از مدتی قبل این معادله از بین رفته و اقتدار تهاجمی و بازدارنده محور مقاومت بسیار فراتر از قدرت این رژیم رفته و این موضوع در صحنه عمل دو یا سه مرتبه اتفاق افتاده و به سران آن بخوبی تفهیم شده است.

بنابراین مقدمات فروپاشی رژیم صهیونیستی کاملاً مهیا شده و مبارزین فلسطینی این معنا را درک کرده و تحرکات نظامی-سیاسی خود را با آن هماهنگ کرده اند و از سوی دیگر رژیم رو به زوال صهیونیستی نیز با شنیدن زنگ خطر نابودی، دست به فعالیت های گسترده دیپلماسی جهت تشدید فشارها علیه محور مقاومت و در رأس آن ایران زده و تقریباً تمامی توان خود را در این راستا بسیج کرده اند.

                     زوال رژیم صهیونیستی

ملاحظه: بازگشت امنیت به سوریه، عراق، لبنان، غزه و یمن، زنگ خطر پایان یافتن امنیت طلایی برای این رژیم و تبدیل شدن مجدد موضوع فلسطین و پایان اشغالگری به مسئله اول جهان اسلام یک نقطه قوت در بین ملسمین سراسر عالم به شمار رفته و زوال زودرس رژیم صهیونیستی را نوید می دهد.

امروز گروه‌های مقاومت و افکار عمومی در جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری متوجه این واقعیت شده‌اند که از طریق مذاکره با مستکبرین جهانی و عقب نشینی در برابر آنها نمی‌توان امتیازی گرفت چراکه هر روز دشمنان گستاخ تر شده و حلقه محاصره را تنگ تر می کنند لذا بایستی از موضع قدرت و با اعتماد به نفسِ مفتدرانه علیه روابط ظالمانه موجود در دنیا خروشید و علیه آنها فریاد زد.

ما امت مسلمان ایران پیش از همه و بیش از همه در روز جهانی قدس به دعوت امام خامنه ایِ عزیز لبیک گفته و با شرکت گسترده در راهپیمایی قدس، ندای الله اکبر را در فضای معنوی کشورمان طنین انداز کرده و از خداوند متعال پیروزی قطعی و نهایی اسلام در برابر کفر و استکبار را مسئلت می کنیم؛ باشد که بزودی شاهد فرو ریختن مرزهای پوشالی رژیم اشغالگر قدس به دست صاحبان اصلی آن بوده و نابودی آنرا نظاره گر باشیم. انشاالله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.