تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

هولناک‌ترین ماده مخدر «گل»‌‌؛ دومین مخدر مصرفی کشور

مواد مخدر گل

                                   مواد مخدر گل

پس از اشغال افغانستان توسط آمریکا، تولید مواد مخدر در افغانستان به شدت افزایش یافته به طوری که امروزه ۹۵ درصد مخدر جهان در افغانستان تولید و روانه بازارهای جهانی می شود.

چندی قبل افغان ها با دستکاری ژنتیکی و ترکیب گیاه مخدر شاهدانه‌ افغانی با گیاه مخدر ماریجوانا، مخدر جدیدی تولید کردند که بسیار قوی تر از حشیش و هروئین است. به گونه ای که با یک بار بو کردن، فرد معتاد می شود! آنقدر قوی است که اگر کسی از کنار بوته آن عبور کند، دچار توهم می‌شود.

آمریکا و رژیم صهیونیستی گل را بصورت قرص سبزرنگ و درقالب مواد نیروزا به داعش می دهند تا مغز آنها را در اختیار گرفته و درجنگ ها، توهم مانع از تفکر گردد. داعش از این قرص برای مقاومت نکردن کسانیکه می خواهند سر ببرند، هم استفاده میکند.

این مخدر خطرناک حدود ۸-۹ سال قبل توسط فردی با نام مستعار آرتا به ایران وارد و در شیراز کشت کرد. اما حالا در همه جا، حتی گلدان آپارتمانی هم یافت می شود.

مواد مخدر گل

                              مواد مخدر گل

گل؛ برخلاف باور عمومی که کم خطر‌تر از حشیش و ماریجوانا و علف محسوب می شود، می‌تواند آنقدر خطرناک باشد که با یک بار مصرف، برای همیشه باعث اعتیاد شود. چون بطور مستقیم بخش هایی از مغز را فلج کرده و خودش جایگزین آن می‌شود. بنابراین پس اعتیاد اولیه با مصرف نکردن گل، فرد دچار اضطراب شدید، بیقراری، وحشت زدگی، تپش قلب شدید و… می‌شود، اعتیادی که پزشکان آن را غیرقابل ترک می‌دانند!

 گل؛ پودر سبز رنگی است که برخلاف مواد مخدر سنتی نظیر تریاک، توهم زا هم هست و حتی خطرناکتر از شیشه می باشد. 

ملاحظه: متاسفانه سن مصرف گل به دبیرستان ها رسیده و روش استعمال آن با استفاده از کاغذ سیگار است.

خانواده‌ها اطلاع دقیقی درباره این مخدر ندارند و جوان‌ها تصور می‌کنند گیاهی طبیعی و بی‌ضرر است. در واقع ضعف اطلاع رسانی درباره این مخدر باعث شده که خیلی از جوانان تصور کنند می‌توانند خیلی راحت مصرف گل را کنار بگذارند. تصوری که بهیچ وجه درست نیست.

با توجه به عزم جدی استکبار جهانی برای آسیب رسانی به کشورهای اسلامی، کشت گسترده مواد مخدر در افغانستان و توزیع آن در کشورهای مختلف (خصوصا کشورمان) می تواند تبعات زیادی را در پی داشته باشد که برای مقابله با آن، علاوه بر تشدید اقدامات امنیتی، آگاه سازی مداوم نیز بسیار ضروری و تعیین کننده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
همسفر جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 14:16

سلام آفرین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.