تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

اظهارات قابل تأمل و تقریباً مستقل آقای ربیعی؛ وزیر کار و تعاون دولت یازدهم و دوازدهم

آقای ربیعی

                    آقای علی ربیعی؛ وزیر کارو تعاون

وزیر کار و تعاون دولت تدبیر و امید در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «درخصوص عملکرد دولت باید بگویم مجموع عملکرد آقای روحانی برای مردم و نخبگان سیاسی رضایت‌بخش نبوده و مردم از وضعیت موجود؛ به ویژه شرایط اقتصادی و معیشتی، ناراضی هستند. در واقع معضلاتی که پیش از روی کار آمدن دولت روحانی وجود داشته، نه تنها حل نشده که میزان و شدت آن افزایش نیز یافته است.»
ملاحظه: اکنون یک سال از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و قریب به پنج سال از آغاز به کار دولت روحانی سپری شده است. در حال حاضر کارنامه دولت در حوزه اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم چنان خالی است که همراهان روحانی در سال‌ها و ماه‌های گذشته نیز بدان معترفند.

چندی پیش روزنامه قانون در مطلبی تحت عنوان «ارباب وعده‌ها» نوشت: بی‌شک می‌توانیم دولت دوازدهم را بی‌دستاوردترین دولت قرن اخیر بنامیم. دولتی که نه تنها تاکنون دستاوردی نداشته بلکه تلاش‌های دولت‌های پیشین را نیز بر باد داده ‌است… وضعیت ارتباط با کشورهای مختلف که نیازی به صحبت درباره آن نیست و حتی مغرب و جیبوتی برای ایران خط و نشان می‌کشند؛ درباره پول ملی و ارزش پاسپورت ایرانی هم وضعیت به‌گونه‌ای است که دیگر برادران افغان ما نیز برای فعالیت در ایران میلی ندارند؛ برجام نیز با این وضعیت امروز نفس‌های آخر را می‌کشد!
انتقادهایی که اصلاح‌طلب‌ها این روزها مطرح می‌کنند، در پنج سال گذشته همواره از سوی منتقدین مطرح شده بود ولی با برخورد تند و ناسزاگویی مقامات دولتی و رسانه‌های زنجیره‌ای مواجه گردیده بود و در شرایط فعلی هم گرچه به برخی ضعف ها اشاره می کنند ولی با دادن آدرس اشتباه، راه حل مشکلات فعلی را پیاده کردن نسخه های غربی تجویز می کنند درحالی که مهمترین راه کار تجرب شده برای رهایی از وضع نابسامان اقتصادی، تمرکز دولت بر اقتصاد مقاومتی و نیز همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه های دولتی، بخش خصوصی و عمومی با انجام طرح های جهادی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.