تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

پاسخ قاطع و بازدارنده جبهه مقاومت در غزه به تجاوزات رژیم صهیونیستی

نوار غزه

                                       نوار غزه

 
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی شب و روز گذشته تا ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه) سلسله حملاتی را به مواضع مقاومت در سراسر غزه داشتند که این حملات تلفاتی نداشت اما باعث شد مقاومت فلسطین نیز با راکت و خمپاره پاسخ محکمی به تجاوزات دشمن داده و شهرک‌های هم‌جوار غزه را هدف قرار دهد.
 
در جریان حملات متقابل شب گذشته صدای آژیرهای خطر در سراسر شهرک‌های هم‌جوار غزه دهها بار به صدا درآمد. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد جنگنده‌هایش ۲۵ مقرّ نظامی مقاومت را در غزه با بیش از ۶۰ موشک از روز سه‌شنبه تاکنون هدف قرار داده‌اند.
 
در عین حال پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی به طور گسترده در حریم هوایی غزه به پرواز درآمدند.
 
ملاحظه: درگیری فوق در طول چند سال اخیر بی سابقه بوده و در جریان آن یکی از سرکردگان رژیم صهیونیستی تهدید به اشغال غزه کرده اما پاسخ قاطع و کوبنده محور مقاومت، چنان ترس و وحشتی بر رژیم صهیونیستی حاکم نموده که نتوانستند بیش از این درگیری را ادامه دهند.
در این کارزار (بافلسطینی ها)  اولین نشانه های فرو ریختن هیمنه و ابهت رژیم صهیونیستی آشکار شده و سرکردگان خونخوار این رژیم و حامیان منطقه ای و جهانی آن کاملا بر ضعف روحیه و توان نظامی اشغالگران واقف شده و به این نتیجه محتوم رسیده اند که دوران تجاوزات گسترده و بی پاسخ گذشته و هر حمله و تجاوزی هزینه گزافی دارد و زیرساخت امنیتی این رژیم تاب ایستادگی در برابر جبهه مقاومت را ندارد.
نکته بارز و شایان توجه در درگیری فوق، آسیب پذیری گنبد آهنین! این رژیم در برابر حملات موشکی محور مقاومت است که یک ماه قبل نیز در موشک باران جولان اشغالی، ناکارآمدی آن برای صهیونیست ها کاملاً آشکار و روشن شده بود؛ علاوه بر آن نیز فقدان روحیه در متجاوزان هم مزید بر علت شده و کفه بنفع محور مقاومت کاملاً تغییر کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.