تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

اگر همراهی ایران نبود حتما شاهد پیروزی‌ها در سوریه نبودیم

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار ولایتی گفت: من از مواضع اصولی رهبر انقلاب در این خصوص اطلاع دارم و تشکر می‌کنم/ همه پیروزی‌ها و استقامت انجام شده در سوریه مرهون حمایت‌های رهبری، دولت و مردم شریف ایران است 

   

به گزارش «نسیم»، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری امروز (یکشنبه 8 آذرماه) و در جریان سفر به سوریه با بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور دیدار و در خصوص تحولات منطقه‌ای و همکاری‌های دو جانبه به بحث و تبادل نطر پرداخت.
 .............  
در این دیدار که در دو بخش خصوصی و عمومی برگزار شد، ولایتی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و ملت و دولت ایران به رئیس‌جمهور و دولت و ملت سوریه از دیدار دوباره بشار اسد ابراز خرسندی کرد.

در ابتدای این دیدارکه شیبانی سفیر ایران در سوریه و امیرعبداللهیان معاون افریقا و عربی وزیر امور خارجه نیز حضور داشتند، رئیس‌جمهور سوریه ضمن تشکر از مواضع اصولی مقام معظم رهبری و همراهی دولت و ملت ایران از پایداری سوریه گفت: تحولات جدی در منطقه در طول ماههای اخیر به وقوع پیوسته و اگر همراهی جمهوری ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم وجود نداشت حتما شاهد این پیروزی‌ها نبودیم، من از مواضع اصولی مقام معظم رهبری انقلاب در این خصوص اطلاع دارم و تشکر می‌کنم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل نیز در این دیدار گفت: با حضور و شجاعت شما و ملت سوریه دوره‌ای افتخارآمیز و بی‌نظیر از سوریه در تاریخ بر جای مانده است و به دلیل آنکه در مقابل دشمنان اسلام و این جنگ جهانی و جریانات افراطی و تکفیری ایستاده‌اید مایه مباهات و افتخار هستید.

ولایتی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره از دولت و ملت سوریه حمایت کرده‌اند و برای پیروزی شما دعا می‌کنند و رئیس‌جمهور ایران نیز پیام محبت و سلام خود را ابلاغ و همواره از این مسیر حمایت کرده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مطمئن هستیم پیروزی نصیب مقاومت و مردم سوریه خواهد بود.

در ادامه این دیدار همچنین رئیس‌جمهور سوریه با تاکید بر آگاهی کامل از حمایت مردم ایران گفت: همه پیروزی‌ها و استقامت و پایمردی انجام شده مرهون حمایت‌های رهبری، دولت و مردم شریف ایران است و اگر این حمایت‌ها نبود حتما پیروزی محقق نمی‌شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.