تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

ورژن ۶.۰ اسکایپ از امروز در دسترس کاربران اندروید و آیفون است

ورژن 6.0 اسکایپ از امروز در دسترس کاربران اندروید و آیفون است

آخرین نسخه ی اسکایپ، ورژن این برنامه ی پیام رسان را به ۶.۰ می رساند. آن دسته از کاربرانی که از دستگاه های آیفون و آیپد استفاده می کنند می توانند هم اکنون این برنامه را آپدیت کنند. این در حالی ست ک کاربران اندروید شاید لازم باشد که تا آخر روز صبر کنند اما به هر حال آن ها نیز امروز این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

..............  

ورژن ۶.۰ برای برنامه ی iOS، طراحی جدیدی دارد که به کاربران اجازه می دهد راحت تر در برنامه بچرند و گزینه های مورد نظرشان را پیدا کنند. کشیدن دست بر روی صفحه این امکان را فراهم می کند تا تماس برقرار کنید و یا پیام های خود را مرتب کنند. و همچنین اسکایپ حالا به شما اجازه می دهد تا عکس، لینک، شکلک و مکان خود را در حالی که یک تمای ویدیویی و یا صوتی برقرار کرده اید، به اشتراک بگذارید. تب جدید ” اخیرا ” به شما امکان گشتن در پیام های قدیمی خود را می دهد تا راحت تر مخاطب مورد نظرتان را پیدا کنید. پیام رسانی نیزدر برنامه ی اسکایپ بهبود داده شده است و کاربران آیپد حالا می توانند از دستگاه iOS خود، چت گروهی و یا تماس ودیویی گروهی داشته باشند. ورژن iOS برنامه ی اسکایپ ۶.۰ را می توانید همین الان در اپ استور پیدا کرده و آن را به رایگان دانلود کنید.

نسخه ی اندروید اسکایپ نیز طراحی جدیدی دارد. بر اساس گزارش ماکروسافت، رابط کاربری جدید این برنامه ” زیبا، و لذت بخش ” است. نسخه ی ۶.۰ این برنامه امکان شخصی سازی رینگتون ها، مشاهده ی لینک های وب و به اشتراک گذاری عکس را فراهم می کند. همچنین یک دکمه ی شناور نیز وجود دارد که با زدن آن می توانید پیام دهید و یا تماس ویدیویی برقرار کنید.

ماکروسافت گفته است که در حال کار روی نسخه ای از اسکایپ برای ویندوز ۱۰ است و هنوز آن را آماده نکرده است اما وقتی آماده شد ما را در جریان خواهد گذاشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی زارعی یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 15:52

مهندس جووووووووووون عاااااااااااااااااااشقتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.