تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

نفوذ آمریکا از تونل هسته‌ای به ایران؛ مسیری تا ابد مسدود

آمریکا و صهیونیسم جهانی با طراحی‌های متجاوزانه و متنوع، قصد نفوذ به قلب محور مقاومت یعنی ایران را از رهگذر مسئله هسته‌ای دارند؛ مسیری که برای همیشه به رویشان بسته خواهد بود. 

به گزارش صدخبر؛ "تسلط بر منطقه" و به دنبال آن "نفوذ در ایران" نقشه راهی است که آمریکا از همان ابتدا در راس تصمیمات سیاست خارجی خود قرار داده و همه توان خود را در این مسیر به‌کار می‌گیرد.اخبار گوناگونی که در چند دهه اخیر از تمامی رسانه‌های دنیا به‌ گوش می‌رسد حاکی از این است که کاخ سفید و سردمداران آن در تمامی دوره‌ها، کوچکترین اتفاقی را بهانه‌ای برای مداخله و در پی آن ایجاد ناامنی در منطقه قرار می‌دهند.
.......
  

کار به همین جا ختم نمی‌شود، در اغلب مواقع آمریکاییها اقدام به بهانه سازی می‌کنند و با طراحی یک نمایش و رویداد ساختگی که بازیگران آن را خود تعیین می‌کنند و بهای آن‌ را نیز باید مردم بی گناه منطقه بپردازند، نظامیان خود را به همراه انواع تسلیحات راهی خاور میانه می‌کنند که با تجاوز به کشورها و نقض حاکمیت دولت‌های حامی مقاومت در منطقه، به تعبیر خودشان امنیت را در خاورمیانه برقرار کنند. 

به‌ بیان بهتر آمریکا و صهیونیسم جهانی با طراحی‌های متجاوزانه و متنوع، قصد نفوذ به قلب محور مقاومت یعنی ایران را از رهگذر مسئله هسته‌ای دارند؛ مسیری که برای همیشه به رویشان بسته خواهد بو 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.