تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

جنبش انصارالله از حمایت‎‌های ایران و مقام معظم رهبری تقدیر کرد


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، محمد علی حوثی، از رهبران جنبش انصارالله یمن از کمک‌های بشر دوستانه ایران به ویژه حمایت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم یمن، تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری الیمن السعید گزارش داد: محمد علی حوثی، رئیس کمیتۀ عالی انقلابی یمن گفت مردم یمن از کمک‌های ایران و آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به خصوص در شرایطی که یمن در آن به سر می برد، سپاسگزارند.
حوثی با اشاره به اوضاع صنعا، پایتخت یمن گفت: «امنیت در صنعا برقرارو از وضعیت با ثباتی برخوردار است و کارها به خوبی پیش می‌رود.»
وی با اظهار تاسف از اشغال استان حضرموت تبه دست تروریست‌های القاعده گفت: «مزدوران عربستانی طرفدار عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی و فراری، در حال حاضر با همدستی القاعده کنترل حضرموت را به دست دارند.»
عربستان سعودی از تاریخ ششم فروردین بدون مجوز سازمان ملل و در تلاش برای بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، حملات به این کشور فقیر عربی را آغاز کرده است.
بر اساس اعلام سازمان ملل، از زمان آغاز این حملات تاکنون بیش از 4 هزار و پانصد نفر جان باخته اند. این در حالی است که منابع محلی از کشته شدن تعداد بیشتری از مردم یمن در این حملات خبر می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.