تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

شرکت‌های نظامی و امنیتی خصوصی چگونه کار می‌کنند




قراردادهایی برای تجاوز جنسی؛
افرادی که تنها برای کسب درآمد می‌جنگند و در کتاب‌های تاریخی از آنها با عنوان «مزدور» یاد می‌شود، در قرن بیست و یک خود را «کارکنان شرکت‌های امنیتی و نظامی خصوصی» می‌نامند.
گروه بین‌الملل مشرق - اساسا یک سرباز تنها با هدف خدمت به وطنی که آن را دوست دارد و برای دفاع و حمایت از آن و منافع ملی‌اش و به عنوان یکی از فرزندان این مرز و بوم خدمت نظام وظیفه خود را ادا می‌ کند و طی سپری کردن این دوره با اصول و مبادی و منافع عالی ملی آشنا می‌ شود. اما افرادی که تنها برای کسب مال و درآمد می جنگند، چه؟ آنها چه وضعیتی دارند، افرادی که برای آنها اهمیت ندارد، برای چه چیز و با چه کسی می‌ جنگند؟ افرادی در کتاب های تاریخی از آنها تحت عنوان «مزدور» یاد می شود و در قرن بیست و یک خود را «شرکت های امنیتی و نظامی خصوصی» می نامند.
شرکت‌های نظامی خصوصی چگونه اداره می‌شوند/ قراردادهایی که مجور تجاوز جنسی محسوب می‌شدند
شرکت های امنیتی و نظامی خصوصی نیروی انسانی خود را چگونه تامین می کنند
درباره نشو و نما و تاسیس شرکت های امنیتی و نظامی خصوصی باید گفت که اغلب این شرکت ها در مناطق و یا کشورهای ناامن و بی ثبات و یا بحران زده تشکیل شدند، به عنوان مثال شرکت «دیفن اینترنشنال» در کشور «پرو» واقع در آمریکای جنوبی تاسیس شد، کشوری که جنگ های داخلی در آن 20 سال ادامه داشت و با اینکه این جنگ ها اوایل سال 2000 میلادی پایان یافتند، اما این کشور همچنان از تبعات آن رنج می برد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.