تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

منتفی بودن جنگ و مذاکره با آمریکا و هوا رفتن آمال و آزوهای غربگرایان


از آنجایی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی نظام اسلامی ایران را مولد بیداری ملت‌ها و تهدید‌کننده منافع استکباری و استعماری خود در جهان می‌دانند و با اصل نظام ایران مشکل دارند، در طول چهل سال گذشته در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشته و انواع توطئه‌ها از حمله نظامی، ترور، کودتا، خرابکاری، جاسوسی، تحریم اقتصادی و… را به بهانه‌های مختلف (شامل: نقض حقوق بشر، تهدید صلح جهانی، تروریسم و…) علیه ایران به‌کار بسته‌اند؛ اما بحول و قوه الهی در تمامی توطئه‌ها با شکست مواجه شده و در برابر اراده پولادین ملت مقاوم و سرفراز ایران مستمراً طعم تلخ ناکامی را تجربه کرده‌اند اما باز دست از دشمنی بر نداشته‌اند.  

در دور جدید دشمنی شیطان بزرگ، رئیس‌جمهور سفیه و گستاخ آمریکا با سوءاستفاده از ۵ سال غفلت دولتمردان ایران از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی، دل بستن به نتایج موهوم و خیالی مذاکره با شیطان، بی‌توجهی به اقتصاد مقاومتی و… با برهم زدن قاعده بازی و خروج از برجام، دشمنی علیه ملت ایران را حول دو محور اساسی: «تشدید فشارهای اقتصادی از طریق جنگ دلار» و «جنگ رسانه‌ای و هجمه بسیار شدید تبلیغاتی و شایعه سازی بر بستر واگرایی و ناامیدی مردم از نظام و همراهی آنان با طرح‌های براندازانه آمریکا با محوریت بنگاه سلطنتیِ بی.بی.سی» پی‌ریزی نموده که بی‌تردید ملت بزرگ ایران از این آزمایش نیز با استقامت و تدبیر، سربلند بیرون خواهد آمد و یک بار دیگر شاهد ناکامی دشمنان غربی خواهیم بود.

آنچه که در توطئه جدید آمریکا حائز اهمیت است، اینکه:
– ریشه نابسامانی اقتصادی امروز را باید در داخل و در سال‌های گذشته و در سوءمدیریت، فاصله گرفتن مسئولان از مردم، رشد اشرافی‌گری در مسئولان، دل بستن به مدل‌های اقتصادی وارداتی و غربی و بومی نشده، سیاست زدگی حزبی و غفلت از ظرفیت‌های مدیریتی کشور، غفلت از اقتصاد مقاومتی و… جستجو کرد.
– در شرایط کنونی و در کنترل اوضاع نیز به جای مبارزه با علت با معلول مبارزه شده که نمونه آن در بحث ارز به جای برخورد با دهندگان ارز با گیرندگان ارز برخورد شده‌ است.

– موفقیت توطئه‌ی دشمن در گروی همراهیِ تمام_عیار سست‌کمربندها، غربگرایان و غربگدایان، شبکه رسانه‌های داخلی همسو با دشمن، افراطیون سیاسی و… بوده است و با جرأت می‌توان گفت عمده خسارات و هزینه‌های تحمیل شده بر ملت و نظام ناشی از همین عناصر واداده و دلداده هم‌آغوشی با شیطان و غرب بوده است.
– در همه توطئه‌های گذشته تا کنون ردّ پای همراهی آشکار و گسترده کشورهای اروپایی و سفارت‌خانه های آنان دیده شده‌ است.

ملاحظه: غلبه بر توطئه جدید دشمن مکار و حیله‌گر مستلزم شناخت دقیق ابزارهای دشمنی او از جمله حربه مذاکره و داشتن برنامه رفتاری صحیح در قبال آمریکاست؛ همچنین توجه دقیق به سرنوشت برجام اروپا و لوازم و ضرورت های حرکت راهگشای اقتصادی در داخل کشور است.

در این رابطه مسئولان و دولتمردان، احزاب و شخصیت‌های سیاسی، اصحاب رسانه و… باید بدانند که تجربه تلخ برجام و عدول از خطوط قرمز و همراهی با شیطان بزرگ به امید حل مشکلات کافیست و یک بار برای همیشه باید فکر مذاکره با دشمن از بیخ و بن کنده شود.

این موضوع برهمگان مسلم است که در طول ۴۰ سال گذشته همواره از قدرت و هژمون آمریکا کاسته‌ شده و متقابلا بر اقتدار و استحکام و عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی افزوده شده است و جمهوری اسلامی در روزهایی که فاقد کمترین قدرت نظامی و اقتصادی و سیاسی بود و دشمن در بالاترین سطح قدرت هم بود، با صلابت بر دسیسه‌های دشمن غلبه کرده است و اینک که شیطان بزرگ به ببر کاغذی تبدیل شده و همچون شیر بی دندان نعره می‌کشد، نباید فریب دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن و سست‌کمربندها را خورده و تسلیم جنگ روانی دشمن شویم.

همه باید بدانند که عقب‌نشینی و تسلیم شدن در برابر جنگ رسانه‌ای غرب، تشدید تحریم‌ها و استمرار فشار دشمن را در پی خواهد داشت و متقابلاً ایستادگی در برابر توطئه دشمن، سبب خنثی شدن مکر آمریکا شده و آنان را وادار به عقب نشینی خواهد کرد.

نکته ای که لازم است در این مقطع حساس به آن توجه شود، ظرفیت های عظیم مادی و معنوی نظام اسلامی و همپیمانان منطقه ای و جهانی آنست که متاسفانه توجه چندانی به آنها نشده و فقط نگاه مسئولین به دست آمریکا و اروپا بوده که این یک خطای راهبردی است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.