تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

رونمایی از موشک فاتح مبین، بعنوان یک سلاح راهبردی و بازدارنده



وزیر دفاع: موشک فاتح مبین صددرصد داخلی، با قابلیت های فراوان است که توسط دانشمندان وزارت دفاع ساخته شده است.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  پیش از ظهر دوشنبه (۹۷/۵/۲۳) در مراسم رونمایی از نسل جدید موشک فاتح مبین، اظهار داشت: امروز فرزندان رشید ملت سرافراز ایران اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و روحیه و مدیریت جهادی و انقلابی با بهره مندی از رهنمودهای امام راحل عظیم الشان و هدایت ها و رهبری های حکیمانه مقام معظم فرمانده کل قوا (مد ظلّه العالی) و حمایت های دولت خدمتگزار، قادرند تمامی نیازهای متنوع و پیچیده کشور در عرصه دفاعی را تامین کرده و با  شناسایی، رصد و درک صحیح و به_هنگام از تهدیدات نظام سلطه و دشمنان نظام اسلامی، بومی سازی محصولات راهبردی دفاعی مورد نیاز کشور و نیروهای مسلح را در اولویت قرار داده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.  

وی افزود: امروز دشمنان به خوبی از قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران آگاهی دارند. فرزندان ما توانستند موشک چابک، رادارگریز، تاکتیکی و نقطه زن فاتح مبین را طراحی، نمونه سازی و با موفقیت تست و آزمایش کنند که گام بلندی در افزایش قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی محسوب می شود.

وزیر دفاع با اشاره به برخی اظهارات و مداخلات پوچ و بی ارزش دشمنان در امور دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آنچه که در ارتباط با قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و قدرت موشکی ایران اسلامی گفته می شود یک ادعای بی ارزش و بی اساس و دخالت آشکار است و ملت بزرگ ایران اسلامی اجازه مداخله در امور دفاعی و نظامی خود را به هیچ قدرت خارجی و بیگانه نمی دهد.

حاتمی ارتقای توان موشکی را اصلی ترین مولفه ارتقای قدرت دفاعی دانست و افزود: برای اینکه در دام موازنه های تسلیحاتی گرفتار نشویم سرمایه خود را در آنجا که لازم و ضروری و مورد نیار باشد، استفاده می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.